• وبلاگ : تمهيدات
  • يادداشت : 3گانه مستکبرين، عزت و مصلحت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 13 علاقه ، 16 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 93 مهر 21 نوشته شما با عنوان پليس بد برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    سلام عليكم
    شما دعوتيد به وبلاگ عطر ظهور ....
    اميدوارم قدم رنجه بفرمايين و اگر مايل بوديد پيشنهادي اگر داشتيد براي وبلاگ حتما اقدام بفرمايين منتظرتون هستم.....
    etrezohoor.parsiblog.com
    التماس دعاي شهادت يازهرا
    براي چندمين بار بايد از رويکرد دولت يازدهم با دشمنان دين خدا، ابراز گلايه کرد. چنين ديداري که براي ايران، نوعي عقب‌نشيني از دشمني با انگليس، محسوب مي‌شود چه ضرورتي داشت و اکنون چه دستاوردي حاصل شده است؟ آقاي روحاني -که منتقدان داخلي را «به جهنم» حواله مي‌دهند- چرا حتي زحمت پاسخگويي به‌موقع به ياوه‌‌هاي «ديويد کامرون» را به خود نداد و فقط به اظهاراتي ديرهنگام و منفعلانه، بسنده کرد؟ چرا مرزبندي صريح و شفاف با دشمنان خدا و مردم، در دستور کار دولت محترم نيست؟ قرآن کريم، راه برخورد با دشمنان خدا را «غلظت» و «شدت عمل» مي‌‌داند؛ که متاسفانه در عملکرد و رويکرد دولت يازدهم ديده نمي‌شود.
    سلام برادر بزرگوار، نظر شما کاملاً صحيح است اما مقام معظم رهبري همان موقعي که مجوز نرمش قهرمانانه را به درخواست مردم و دولت منتخب ايشان صادر کردند فرمودند که ان شاءالله به اذن الهي و به فضل خدا آسيبي نبينيم و اين عبارات به اذن الهي و به فضل خدا در کلام عرفا نهايت توکل و خواست از خدا را مي رساند نه نهايت محاسبات عقلي و اعتماد به نفس، واقعيت اين است که دشمن خطرناک و مسير لغزنده است و تنها فضل خداست که در چنين شرايطي که مسئولان احتياط هاي لازم را نمي کنند مي تواند انقلاب را با کمترين هزينه ها مواجه کند و حتي شر دشمن را به خودشان بازگرداند. ماهم براي بيدار شدن جامعه و درک خطر دشمن و براي هشيار شدن مسئولان دعا مي کنيم و البته روشنگري.
    پاسخ

    سلام برادر... شما قوت قلبي:)