سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

ثواب حج

امام صادق(علیه السلام) از پدرانش از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) روایت کرد که فرمود:

«بدرستی که شخص مومن حاجی همین که شروع میکند به تهیه لوازم سفر خود، هیچ چیزی را بر نداشته و نمیگذارد مگر آنکه خداوند ده حسنه در نامه عملش ثبت مینماید و  ده گناه از او محو میسازد و ده درجه به درجات او می افزاید. و هر گاه به عزم سفر بر شتر خود سوار گردد، هیچ قدمی بر نداشته و نمیگذارد، مگر آنکه همین پاداشها را درباره او مینویسند، و هر گاه خانه خدا را طواف کند، از گناهانش بیرون میرود، و زمانی که وقوف عرفات کند از گناهان خارج میگردد، و چون در مشعر الحرام توقف کند از گناهان خارج میگردد، و موقعی که رمی جمرات کند، از گناهان بیرون می آید. آنگاه رسول خدا یک یک مواقف و مناسک حج را نام برد و فرمود: از گناهان بیرون می آید بعد فرمود: در کجا میتوانی بدین ثوابها برسی؟»

    خدا را شکر بعد از مدتها انتظار خداوند متعال بر ما منت نهاد و حج بیت الله الحرام و زیارت قبر پیامبرش را نصیب این بنده نمود. ان شاء الله چند روز  دیگر به همراه کاروان دانشجویی در مدینه منوره هستیم.

التماس دعا


[ دوشنبه 86/5/8 ] [ 10:48 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 613145