سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

روزگاری است عجیب این دوران؛ اگر با دقت به حوادث بنگری، تکرار همان اعمالی را می بینی که در گذشته ها روی داده اما با این تفاوت که رنگ و لعاب مدرن در این روزها به آن زده اند. میبینی که چگونه با رسانه هایشان جنگ زرگری به راه انداخته اند و چگونه حق و باطل را برای مردم مشتبه می سازند؛ همان گونه که عمرو عاص قرآن بر نیزه کرد.

شعارهایی می دهند که گوش فلک را کر کرده است، مدعی تغییر اند و از قانون دم می زنند. شاید گاهی اوقات زیبا سخن گویند و از عدم ها در رنج ...

تا اینکه زمانی رسید تا این شعارها و سخن ها و مبانی شان را در عمل ظاهر کنند که این رسم زندگانی در این دنیاست؛ که هر کس را آزمون می کنند. البته باید گفت که اینان آزمون خود را در سال های نه چندان دور پس داده اند، اما می توان امیدوار بود که تغییری حاصل شده است.

ابتدای ظهور اسلام در جزیره العرب ؛ سران کفار به مردم می گفتند که به سخنان محمد (صلی ا... علیه و آله و سلم) گوش ندهید و هنگام رد شدن از کنار او پنبه در گوش گذارید تا مبادا مسحور شوید! و می دانی که پیامبر اعظم آیات خدا را تلاوت می فرمودند و با جاهلان بت پرست مبارزه می کردند.

ابتدای مراسم سخن رانی آقای موسوی؛ تابلویی بالا رفت بر خلاف تمام تابلوها، روی آن سخنی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود : «معیار حال فعلی افراد است». شعار «زنده باد مخالف من» سر می دادند اما ناگهان عده ای برای پایین کشیدن این سخن حکیمانه حمله کردند که خود شاهد بودی. اما چرا؟! مگر امام خمینی(ره) سخنی به اشتباه گفته؟! و یا این سخن امام راحل (ره) برنامه تان را مسحور می کرد که با خشونت به آن حمله بردید؟

کفار دست بردار نبودند؛ پیامبر و یارانش را سه سال در شعب ابی طالب محاصره اقتصادی نمودند و گاهی اوقات یارانش را شکنجه می دادند به جرم اینکه از خداوند و حق می گفتند.

و اینجا شعار «دانشجو باید آزاد باشد» سر می دادند؛ به کسانی که مخالف شان حتی بخواهند حرفی بزنند حمله می برند و محاصره اش می کنند و آزادی را از او سلب می کنند.

آن زمان ها جلوی روشنگری زهرا (سلام ا.. علیها) را می گرفتند و با خشونت با دختر رسول خدا برخورد می کردند، حتی با فرزندانش نیز این گونه رفتار نمودند چون تحمل مخالف نداشتند.

و در اینجا شعار «آزادی بیان» شان همه جا پیچیده و با روشنگری های طرف مقابل بدون هیچ منطقی برخورد فیزیکی می کنند، حداقل کاغذهای حاوی سوالات دانشجویی از آقای موسوی را از دست افراد کشیده و پاره می کردند که این حد کم خشونت بود.

آنجا 1400 سال پیش بدون هیچ شعاری با اسلام و پیامبر و فرزندانش مخالفت و برخورد می کردند، اینجا در دنیای مدرن با شعارهای مدرن و ضمیمه خشونت طلبی آن برخورد می کنند. آنجا بدون ادعا با جهالت رفتار می کردند، اینجا مدعیان دنیای مدرن با جهالت برخورد می کنند. اگرچه همه را نمی توان نادان خطاب نمود، زیرا در آن جلسه احساساتی که تعقل رنگ باخته بود، نتیجه ای جز اهانت به مقدسات اسلامی و برخورد های خشن مدعیان دروغین نمی توان انتظار داشت. اکثر افراد حاضر در جلسه پرسش و پاسخ به حق نبودن مطالب مطروحه و برخوردهای صورت گرفته اعتراف خواهند کرد چنانچه با منطق و تعقل گفتمانی صورت گیرد، در صورتی که دلی صاف داشته باشند که اکثر افراد این گونه اند.

و اما سخنی با آقای موسوی ...

آقای موسوی! چگونه باور کنیم شما در خط امام (ره) و انقلاب اسلامی هستید در حالیکه حامیان و اطرافیان شما به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی حمله می کنند و فحش می دهند و حتی مجری برنامه که کنار شماست از آن به سخن مخالف یاد می کند و می گوید شعار ما «زنده باد مخالف من»؟! و شما در برابر این سخن گرانبها و صریح موضعی مغالطه آمیز اتخاذ می کنید؟!و اصلا مگر حال فعلی شما چه ایرادی دارد که این همه هواخواهان شما به این جمله امام متعرض شدند؟!

مخالفان داخلی امام (ره) چه کسانی بودند و هستند؟ آیا متحجران انجمن حجتیه نبودند؟ آیا متحجران جدایی دین از سیاست نبودند؟ آیا سکولارهای ملی- مذهبی نبودند؟ آیا روشنفکران متمایل به غرب و شرق نبودند؟ و آیا...

آقای موسوی! بنگرید در چه حلقه ای قرار گرفته اید و اطرافیان شما جزء کدام یک از این مخالفین امام (ره) هستند و اینکه امام چگونه آنها را طرد نمود.

و یا اینکه شما ، خود ... . خداوند متعال از حال بندگانش بهتر با خبر است.

و در آخر اینکه، خداوند رحمان و رحیم به همه ما رحم نماید که این نفس سرکش و قدرت طلب، ما را به سوء و بدی می خواند.


[ شنبه 88/3/9 ] [ 10:52 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 612822