سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

به یاد می آورم استاد ما حاج آقا ماندگاری، 3 دعا را به عنوان گل دعاهای ماه رمضان از مفاتیح الجنان برمی شمرد؛ ابتدا دعای حج و سپس زیارت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سپس شهادت در این قالب که «اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام و زیارة قبر نبیک و قتلی فی سبیلک».

از حج و زیارت که بگذریم و شاید نصیبمان شود به شهادت می رسیم.

جلد 21 صحیفه امام روح الله (ره) را که مرور کنی، می بینی عشق و ارادت امام را به شهید و شهادت و خانواده شهدا را. امام خمینی و شهید

تعابیری درباره اینان به کار می برند، زیبا و ماندگار؛ از قرآن و روایات.

«از شهدا که نمی شود چیزی گفت؛ شهدا شمع محفل دوستانند؛ شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد» (پیام امام در تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران1/7/67)

و نمونه هایی از این که خود باید بنگری ...

*** *** ***

عاشق شهادت

اواخر حیات مادی اش بود و اکثر دیدارهایش با خانواده شهدا. میگفت «خوشا به حال مجاهدان، خوشا به حال وارثان حسین».

خون فرزندان شهیدش انقلاب و اسلام را تا ابد بیمه کرد. راهی که خود، عاشقش بود؛ «امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها و موشکهای دشمنان باز کرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می کند».


[ جمعه 89/6/12 ] [ 11:18 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 612850