سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

آنها که رهبر را می بینند، سرشار از شور و شوق و نشاط می شوند که «القلب یهدی الی القلب»...

و آنها که بیاناتش را می شنود و به عمل می سپارند، در زندگی اینجا و آنجا از لطایف خداوند متعال سرشار می گردنند...

«طرح سوال از رییس جمهور تا اینجا کار مثبتی بود،هم نشان دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است،اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن میخواهد/از نمایندگان محترم، تقاضا میکنیم از اینجا به بعد ادامه ندهندمقاومت

کلام فوق گوشه ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی است...

و در اینجا یک سوال اساسی مطرح است که آیا باید به سمتی رفت و آیا آن راه را باید ادامه داد تا نیازی به تذکر رهبر باشد؟؟

آیا باید آنقدر نامه نگاری شود تا رهبر تذکر دهد؟ فردی در جایگاهی منسوب شود تا رهبر تذکر دهد؟ و...

این روزها مختارنامه را بیشتر ببینید... همان آقایان آن روز ، امروز هم هستند... به اشکال مختلف و متاسفانه با ادعاهای بزرگ که خود را ولایی می خوانند!!!

ولایی «زهیر بن قین» است ، ولایی «حر بن یزید ریاحی» است، که نه نسبت قومی و نه نسبت عقیده ای با امام زمانش داشت، اما ولایتی گردید و شهید امامش شد.

ولایی «حسن تهرانی مقدم» است، ولایی «احمد کاظمی» است؛ آیا آنها را قبل شهادت می شناختی؟؟ و چگونه رهبر از آنها تعریف نمود و بر فقدانشان غمگین گشت.

در عمل ولایی باش آقا!! تا کی مردم شما خواص را بکشانند؟؟

امروز همه توجهات باید به غزه و حذف اسراییل مربوط باشد و چگونگی برخورد با این غده سرطانی... هماهنگی با مردم و تشکلهای دنیای اسلام و چگونگی کمک به مردم مظلوم غزه.دست نوشته رهبر انقلاب در تقدیر از شهید طهرانی مقدم

همان گونه که رهبر عزیز فرمودند: « این وحشى‌گرى‌هائى که در این یک هفته‌ى اخیر در غزه انجام گرفت، که حقیقتاً انسان را از سطح سبعیت مسئولین رژیم صهیونیستى دچار شگفتى میکند، همین‌ها بایستى وجدان دنیاى اسلام را تکان بدهد و این حرکت عظیم مردمى در دنیاى اسلام بایستى روح تازه‌اى پیدا کند. »

و در انتها فرمودند: « و اتحاد؛ اتحاد. این مسئله‌ى اتحاد و وحدت کلمه‌ى در میان مسلمانان و امت اسلام با یک نگاه؛ و در میان ملتهاى مسلمان در هر کشورى، اتحاد میان مردم کشور و ابعاض گوناگون این ملتها، مهم است؛ در مورد ما هم همین صادق است. »

و تو خود بدان چه وظیفه ای داری؟

 

***   ***   ***
مردم در استقبال رهبرشان می گفتند «... بوی خمینی آمد».
تو که خمینی را ندیده ای آیا بویش را می شنوی؟
***   ***   ***

ولایی کیست؟؟  در عمارنامه


[ چهارشنبه 91/9/1 ] [ 10:35 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611780