سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

محرم گرچه برای بعضی ماه امتحان بود، اما برای دیگران ماه مرور درسها و عبرتهای عاشوراست...

که «فاعتبروا یا اولو الابصار»

هر چه اسلام ضربه خورده از جهل های ما بوده، جنودی که درون نفس مان و روی تعصباتمان سرمایه گذاری کرده و موجب حوادث دردناکی در تاریخ گشته... و امان از جهل هایی که به امام کُشی شوند.

جهل هایی که همانند مرداب نفس گیر و کُشنده اند برای جاهل و برای امت...

استاد صفایی حائری(عین-صاد) میگفت: «کفر متحرک، به اسلام می رسد ولی اسلام راکد، پدربزرگ کفر است. سلمان ها در حالیکه کافر بودند، حرکتشان آنها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالیکه با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد

بنگر که چه می کنی و خود را به چه پیوند می زنی؟ می مانی یا می روی؟ تو همان یک قدم را بیا، بقیه اش با او...

و سید مرتضای آوینی گفت: «اهل حق می داند که عاشورا و عافیت با هم جمع نمی شوند. می داند نمی توان (یا لیتنی کنت معکم) خواند و در خانه ماند و خود را دیندار دانست. آیا کسی جز خویشتن را می توان فریفت؟»

رهبر امت بیداری اسلامی***      ***

خدا را شکر می گویم که ملتی سلمان گونه داریم و رهبری برای همه امت.

وضعیت امروزه کشورهای دیگر را ببین. چگونه ملت مصر اسیر بازیهای آمریکا و نوچه هایش گشته. چگونه مردم سوریه هر روز مثل روزهای خزان یک به یک می افتند و در خونشان غوطه ور. مردم مظلوم بحرین چطور گرفتار یزیدیان شده اند. ملت عربستان دچار قومی هوس باز و شکم پرست شده اند.

نیک بنگر...
تمام اینها برای تو است که تصمیم درست و مناسب را در موقعش بگیری. تو اگر درسهای حسینی و عبرتهای عاشورایی را در دل فرا گرفته باشی، به امامت خواهی رسید. که «یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضائة مزجاه... »

***      ***

رهبر عزیز امت فرمود: « دشمنان از کلمه بیداری اسلامی می ترسند و سعی می کنند که این کلمه به کار نرود، چون از اسلامی که در توده مردم امتداد عملی دارد، هراس دارند

بی خیال آنهایی که کلمات دیگری در سخنانشان استفاده می کنند، مردم خوب می دانند چه هست و چه باید کنند، باش تا صبح دولت دشمنان مان بدمد... آنها هراس دارند و از همین ترس است که خواهند مُرد و بد جایگاهی در انتظارشان است.


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 10:13 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611826