سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

امروز دنیا با یک حادثه‌ى عظیم مواجه است؛ این حادثه‌ى عظیم عبارت است از بیدارى اسلامى؛ این یک حقیقت است

دشمنان از کلمه‌ى «بیدارى اسلامى»میترسند؛ سعى میکنند عنوان «بیدارى اسلامى» براى این حرکت عظیم به کار نرود. چرا؟ چون وقتى اسلام در هیئت حقیقى خود، در قواره‌ى واقعى خود بروز و ظهور پیدا میکند، تن اینها میلرزد. اینها از اسلامِ برده‌ى دلارنمیترسند؛ از اسلامِ غرق در فساد و اشرافیگرى نمیترسند؛ از اسم اسلامى که امتداد و انتهائى در عمل و در توده‌ى مردم نداشته باشد، نمیترسند؛ اما از اسلام عمل، اسلام اقدام، اسلام توده‌ى مردم، اسلام توکل به خدا، اسلام حسن ظن به وعد الهىکه فرمود: «و لینصرنّ الله من ینصره»،(حج: 40)میترسند. وقتى اسم این اسلام مى‌آید، نشانى از این اسلام پیدا میشود، مستکبرین عالم به خودشان میلرزند - «کأنّهم حمر مستنفرة. فرّت من قسورة»(مدثر: 50 و 51) - لذا نمیخواهند عنوانِ بیدارى اسلامى باشد. ولى ما معتقدیم نخیر، این یک بیدارى اسلامى است، بیدارى حقیقى است، و رسوخ پیدا کرده است، امتداد پیدا کرده است، به این آسانى‌ها هم دشمنان نمیتوانند آن را از راه خودش منحرف کنند.

یکى از مهمترین هدفهاى این بیدارى، رهائى از شرّ سلطه‌ى استکبار جهانى است؛ این را باید صریح گفت

وقتى فکر داریم، وقتى نقشه‌ى راه داریم، میتوانیم هدفهامان را ترسیم کنیم

اسلام مال همه‌ى قرنهاست، اسلام مال همه‌ى دورانهاى پیشرفت بشرى است

یکى دیگر از هدفها، نظام‌سازىاست

غرب و آمریکا دشمن دنیاى اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آنها نگاه کرد.

امام خامنه ای

اگر چنانچه ما صبر کردیم، این صبر موجب میشود که خداى متعال فرج را برساند. صبر کردند، ایستادگى کردند، خداى متعال فرج را رساند؛ این درس است؛ براى خود آنها هم درس است، براى دیگران هم درس است.

بیانات در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌هاى جهان اسلام و بیدارى اسلامى‌


[ یکشنبه 91/9/26 ] [ 11:47 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 613160