سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت

«بنده فعلا نصیحت می کنم...» مقام معظم رهبری

وقتی که حجت بر همه تمام می شود دیگر جای هیچ توجیهی نیست. باز هم بیانات رهبری خطاب به من و شما و مسئولین بود. کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت

از مسئولین بزگوار که حادثه یک شنبه مجلس را ایجاد نمودند، درخواست داریم، برای اینکه عاقبت بخیر شوند و چون دل رهبری عزیز و مردم بصیر و مقاوم ایران را به درد آوردند، و به جهت اینکه از حق الناس میلیونی رهایی یابند، از خطای بزرگ خود در درگاه الهی توبه نمایند و از ملت و رهبر عذرخواهی کنند.

باور بفرمایید با عذرخواهی، رتبه و درجه شما نزد خدا و مردم بالا خواهد رفت، خداوند متعال ابرو را بالای چشمان مبارک شما هم خلق کرده است. پس غرور را کنار بگذارید و بگویید «ببخشید». ملت ایران از ظلم شما خواهد گذشت. با نامه دادن و سخن گفتن و خود را پیرو جا زدن کاری انجام نمی شود. شفاف بفرمایید «عذر می خواهیم». مطمئنا باشید حمایت تان خواهیم کرد.

آقایان! شما با تعریف رهبری و رای ما به اینجا رسیدید و بدون ولایت و اراده ملت هیچ هستید.

راه عملی توبه پذیرفتن یکدیگر و عذرخواهی از ملت و رهبر و طرف مقابل به خاطر حرکت غلط استیضاح و کار غلط تر اتهام و توهین به طرف مقابل است. آقایان باید این بچه بازی ها را کنار گذارند و همدیگر را با روی خوش بپذیرند و بگذرند و رفاقتها را شدت دهند و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و آمریکایی ها بزنند و با هم فکری و تلاش هم به فکر حل گرانی و مشکلات اقتصادی باشند. تقوا، تقوا، تقوا!

ما هم دعایتان می کنیم با یک «عذرخواهی»

ملت ایران

کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت


[ شنبه 91/11/28 ] [ 4:59 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 121
کل بازدیدها: 613425