سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

 

بسم الله الرحمان الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَى الْقِتالِ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفاً مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَفْقَهُونَ (  *) الْآنَ خَفَّفَ اللَّهُ عَنْکُمْ وَ عَلِمَ أَنَّ فِیکُمْ ضَعْفاً فَإِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ صابِرَةٌ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ أَلْفٌ یَغْلِبُوا أَلْفَیْنِ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

«ای رسول مومنان را بر جنگ ترغیب کن که اگر 20 نفر از شما صبور و پایدار باشند، بر 200 نفر غالب خواهند شد و اگر 100 نفر بوده بر هزار نفر از کافران غلبه خواهند کرد، زیرا آنها گروهی بی دانش اند(×) اکنون خدا بر شما تخفیف داد و معلوم کرد که در شما ضعف (ایمان) راه یافته، پس اگر 100 نفر از شما صبور و پایدار باشندبر 200نفر و اگر 1000، بر 2000 آنان به اذن خدا غالب خواهند شد و خدا با صابران است.» (سوره انفال آیه 65 و 66)

   **  **  ** **

دوست انقلابی ام!

به انتخابات نزدیک می شویم... اتفاقات خوب و بدی در حال وقوع است و همه این حوادث به دست ما رقم می خورد و خواهد خورد.

رهبر فرزانه انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند «صحنه روشن است؛ معلوم است شما چه میخواهید، معلوم است دشمن چه میخواهد».

اما رفتار ما بعضا نشان از توجه نکردن به بیانات ایشان دارد! با اینکه خیلی مدعی ولایت و انقلابی بودن هستیم!

برادر انقلابی!

به جای توجه کردن به فرمایشات رهبری، چرا درگیر افراد و ایجاد گرد و غبار شده ای؟! فرد منتخب خودت را مطرح می کنی و دیگر کاندیداها را تخریب می کنی! آن هم کسانی را که در گفتمان اسلام و رهبری و انقلاب هستند!

بزرگوار!

رهبر معظم انقلاب توصیه کردند «عزیزان! جوانان! مسئولان! مبلّغان! کسانى که عرصه‌ى سخن گفتن با مردم در مقابل شما است! شما باید بعکس [دشمن] عمل کنید؛ به مردم امید دهید. این امید، امید واهى نیست؛ امید واقعى است.»

لشگر امام خامنه ای

اندکی فضا را مشاهده کن. ببین چقدر فرصت خوب داریم که بر زمین مانده است. کاندیداهای گفتمان امام و انقلاب را ببین. هر کدام از این افراد بزرگوار یک فرصت بالقوه برای اسلام ناب هستند؛ یکی از نقاط مثبت، بیان آرمانها و دغدغه های انقلاب اسلامی به صورت واضح و پیشرفتی مضاعف برای بیداری اسلامی.

ما باید فردی را انتخاب کنیم، که نزدیکترین شاخصه ها را به رهبر انقلاب داشته باشند، تا بتوانیم به پیشرفت و عدالت شایسته ایران اسلامی برسیم.

این کار نیازمند همدلی دوستان جبهه انقلاب است. فعلا باید صبر کنیم. صبری انقلابی، همانگونه که قرآن فرموده است.

چند طیف کردن گفتمان انقلاب خطاست! اندیشه‌های تخریبی که در جهت خدشه‌دار کردن چهره افراد و ایجاد تفرقه در این گفتمان در حال  طراحی و پیاده سازی است، حفظ هشیاری همه دوستان در برابر این گونه افکار باطل و به دور از دین مبین اسلام حائز اهمیت است. بازی در این جدول یا کار نفوذی هاست و یا کار دوستان نادان و آنهایی که بیش از حد دچار احساسات شده اند. فضا را عقلانی کنیم و گوش به فرمان ولی امر زمان باشیم و امیدوار که رخدادهای خوب در پیش است. ان شاء الله.

لینک دانلود Pdf  این متن


[ دوشنبه 92/2/30 ] [ 11:21 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 613139