سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

هفته قبل رهبر گرانقدر انقلاب پیام تسلیتی در پی درگذشت مادر سردار سرلشگر سلیمانی ارسال نمودند. پیامی که نمونه آن درباره دیگران کمتر دیده شده است و این نشانه عظمت وبزرگی شخص مورد اشاره رهبر و خدمات ارزشمند او به اسلام ناب محمدی است.

اوج پیام در اینجاست «زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بیشک ذخیره‌ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است.» ذخیره ای در دیوان عدل الهی...

این نقطه مهمی در زندگی فرد می تواند باشد که رهبرش از او این چنین تقدیر بنماید و از او راضی باشد. همین برای فرد میتواند عاقبت بخیری به همراه آورد. کسی چون حاج قاسم که بدون هیچ سر و صدا و ادعایی وظایفش را به خوبی انجام میدهد و اجرش را تنها از خدایش میطلبد.

شهدای زنده و گمنام

در روز عاشورا نیز یاران حضرتش بدون هیچ ادعایی به وظایفشان عمل کردند و هنگام شهادت امام علیه السلام را در بالین خود دیدند که از آنها راضی بود... چه صفایی بهتر از این که در دامان مولایت شربت شهادت را بنوشی.

مطمئنم که افرادی قابل توجهی در گوشه گوشه این کشور و این جامعه اسلامی خالصانه در خدمت به اسلام ناب محمدی هستند و گمنام که اکثرا آنها را نمی شناسیم مگر اینکه خبری از شهادت آنان بیاید یا تجلیلی چنین از او بشود.

مگر ما شهید احمدی روشن و یا شهید رضایی نژاد و امثال اینها را می شناختیم؟!

و همه این مخلصین گمنام در حال انجام خدمت اند و منتظر؛ منتظر شهادت

خوشا گمنامی و اجرش...

و شهید مهدی رجب بیگی چه زیبا به تصویر کشیداین مفهوم را«از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند. عجب دردی... چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید شویم.»


[ یکشنبه 92/6/24 ] [ 12:37 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 611739