سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

هر چند وقت یکبار افتضاحی از شعارهای بدون شعور مستکبرین میبینیم. جاسوسی و شنود مکالمات کشورهای اروپایی توسط آمریکا آخرین افتضاح شان است، البته تا الان و رسوایی هایی که ادامه دارد.

اما در این بین عکس العملی از جانب اروپایی ها ندیدیم! عجیب است اگر کسی در امور دیگری دخالت و فضولی نماید، حتما طرف مقابل حداقل اعتراضی زبانی خواهد کرد، اما اروپایی ها و مخصوصا آلمان – که صدر اعظم کشورشان مورد جاسوسی قرار گرفته- حتی کمترین اعتراضی نداشتند!! به راستی چرا؟!

گرگهای غربی!

پاسخ آسان است... اگر خوی گرگها را بدانیم متوجه عملکرد آنان میشویم؛ گرگ اگرچه در ظاهر خواب هم باشد، مراقب گرگ روبروی خود هست که یکبار غفلت نکند و دریده نشود.جنگ تمام عیار

غربی ها نیز مانند گرگ روبروی هم ایستاده اند؛ منافع مشترک استراتژیکی دارند، اما به شدت مراقب همدیگر هستند و همه اینها ناشی از خوی مادی گری صرف آنان است که برای رسیدن به مطامع دنیوی خودشان هر عملی را به راحتی انجام میدهند؛ از استعمار ملتها و کشورها گرفته تا کشتن بی گناهان و هزاران زشتی و پستی دیگر...

اگر نگاه کوتاهی به تاریخ غرب بیندازیم، میبینیم که سالها قبل از آنکه غربی ها به باروت دست یابند، چینی ها آن را داشتند. اما هنگامی که غربی ها به باروت دست یافتند به فکر غارت اطراف خود افتادند و سپس به دیگر کشورهای دوردست حمله کردند و استعمار را از هند گرفته تا آفریقا و سپس آمریکای شمالی و لاتین رقم زدند.

هم اکنون نیز داستان به همین صورت است، تنها صورت ظاهری آن با تبلیغات رسانه های شان تغییر یافته است و به اسم حقوق بشر و امنیت غربی ها! حمله و کشتار و پشتیبانی از تروریسم و ... مجاز است!

وقتی که فضا را دقیق ببینیم، میفهمیم که جنگی تمام عیار در حال وقوع است و باید بدانیم که کجای این عرصه قرار داریم و چه باید بکنیم؟

رهبر انقلاب در سال 88 فرمودند «الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمیزنم، من از بعد از جنگ - از سال 67 - همیشه این را گفته‌‌‌‌‌‌‌ام؛ بارها و بارها. علت این است که من صحنه را مى‌‌‌‌‌‌‌بینم؛ چه بکنم اگر کسى نمى‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! چه کار کند انسان؟! من دارم مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم تجهیز را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائى‌‌‌‌‌‌‌ها را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهاى با حقد و غضب گشوده شده و دندانهاى با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى این آرمانها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى آن کسانى که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛ اینها را انسان دارد مى‌‌‌‌‌‌‌بیند، خب چه کار کند؟ این تمام نشده. چون تمام نشده، همه وظیفه داریم.» (بیانات در دیدار جمعى از شعرا)

متاسفانه اکنون در بین مسئولان نگاه خوبی نسبت به این مسئله نمیبینیم! این همه واضحات دشمنی غربی ها و بیانات و هشدارهای  امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و آیات قرآن و متون دینی را بعضی نمیبینند و یا فراموش کرده اند! این سابقه بد و کینه ورزی ها را نمیبینند و تصاویری که صداقت نداشته غربی ها را زیر سوال میبرند از سطح شهر جمع می کنند! آن هم با چه توجیهی!

در تمام کشورها پرچم آمریکا را آتش میزنند و در ایران مهد اسلام ناب محمدی (ص) مسئولان تصاویر ضد آمریکایی را جمع میکنند و همایش های فرهنگی ضد استکباری را لغو می کنند!

باز هم تروریستها جمعی از سربازان دلاور ما را به شهادت رساندند. چه کسی میتواند حمایت غربی ها را از این تروریستها انکار کند؟! آمریکا باز هم به صورت علنی به منافقین کمک مالی کرد که اگرچه همیشه به صورت مخفی کمک میکند. آقایان مسئول چرا این دشمنی های آشکار را به درستی نمیبینند؟!مسئولین؟!

ما با غربی ها و غایت فرهنگ و تمدن مادی آنها مشکل داریم، آن وقت بعضی آقایان می آیند و تصاویر دینی و انقلابی را حذف و سانسور می کنند با چه بهانه های خنده داری!

به جای ترویج گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) که بیانات امام و رهبری است، آنها را نادیده میگیرند یا حذف میکنند! شما مسئول جمهوری اسلامی هستید یا کشوری بی تفاوت؟! 

به صراحت می توان گفت که آقایان مسئول روح و گفتمان اسلام ناب را نفهمیده اند یا سرشان را زیر برف نظام سرمایه داری بین المللی برده اندو این خطای بزرگ در دولت سازندگی وجود داشته تا دولت مهرورز و دولت تدبیر که مخلوطی از اصلاحات و سازندگی است که این خطای نابخشودنی فراز و نشیب هایی در طی دوران مختلف مسئولین داشته است...

آقایان اگر نمی خواهند گفتمان انقلاب را بفهمند و به وظیفه شان عمل نمایند، حداقل این جمله امام خمینی را یکبار بخوانند...

«مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت- ارواحنافداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏اى مسئولین را از وظیفه‏اى که بر عهده دارند منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولى این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است منصرف کند.»   (صحیفه امام، ج21، ص327)


[ یکشنبه 92/8/5 ] [ 11:18 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 613865