سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

زینب کبری بارقه ی امیرالمؤمنین است، چه قدر مصیبت کشید؟!  

حضرت زینب سختی ها و مصیبتها را یک به یک تحمل نمود و در راه ولایت مقاومت کرد اما به احدی باج نداد! حتی هنگامی که به اسیری گرفته شد با اقتدار تمام خطبه ها خواند و حکومت ظلم و جور را رسوا نمود.

همواره پا به پای ولایت بود. او شهادت اولیای الهی را از از نزدیک درک کرده است... شب عاشورا و شام عاشورا دیده است؛ یکی از مصیبت های این خانم کره زمین را خراب می کند؛  

او در مذاکره با کفر زمان(یزید)از تمام داشته هایش دفاع کرد در برابرنداشته های آنان. دارایی او منطق اسلام ناب محمدی بود و حرف آنان زور... حضرت زینب فاتح المصائب است.

زینب فاتح المصائب

 

خیلی شنیده ایم و دیده ایم «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»

اکنون هم به نوعی همان سختی ها و همان مذاکرات را ما با دشمنان داریم. مایی که پیرو اهل بیت علیهم السلام هستیم باید دنباله روی راه و روش و فرهنگ آنان در تمام ابعاد باشیم.

اهل بیت علیهم السلام و پیروان حقیقی ایشان دل در گرو داشته ها و دارایی های الهی خود دارند، بر خدا توکل دارند و هیچ گونه انتظار و چشم داشتی به بیگانگان نداشته اند. تجربه ثابت کرده هر گاه گروهی به خاطر سختی های روزگار به مذاکره با بیگانگان رفته و در مقابل آنان تنها امتیاز داده و شکست خورده و در تاریخ به بدنامی مشهور گشته اند. نمونه هایی چون سلطان حسین ها مثال خوبی است.

توکل بر خداوند متعال و درون زایی و اتکا به نیروی جوان مستعد و خلاق همراه با کار جهادی راه برون رفت از مشکلات و سختی ها و تحریم هاست... باید ابتدا مشکل را شناخت و سپس راه های برون رفت از آن را پیدا کرد.

متاسفانه بیشتر مشکلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ما ریشه در داخل و خود کسانی که مدعی هستند، دارد! به عنوان مثال در زمینه اقتصادی مشکلات را یا صحیح شناسایی نکرده ایم یا نخواسته ایم ببینیم! و در زمانهای مختلف برای فرار از پاسخ گویی تحریم ها را توجیه خوبی یافته ایم!

اکنون نیز برای حل مشکلات اقتصادی به مذاکره ای خاص! روی آورده ایم، اگرچه مذاکره برای گرفتن حق خوب و لازم است.

مشکل اقتصادی ما از عدم وجود سیستم های اطلاعاتی شفاف است؛ وقتی که بدهی معوقه بانکی بیش از 80 میلیارد تومان و آن هم در دست عده ای خاص و نه مردم عادی است همین تورم ها و گرانی ارز و مسکن و ... به وجود می آید!

دردی بزرگ است که تورم را در مسکن مهر و پرداخت یارانه ها ببینی و این بدهی کلان معوقه بانکی را نبینی!

دردی بزرگ است که فرار مالیاتی بعضی ها را نادیده بگیری و دم از کم کاری قبلی ها بزنی!

دردی بسیار بزرگ است که به جای رفع این تحریمهای داخلی و خودساخته برای مذاکره با دشمن فناوری هسته ای خود را تقریبا تعطیل کنی!!

و اما!!

آیا در برابر تحریمها وتهدیدهای داخلی و خارجی که هیچ مصیبت و سختی ای در برابر سختی های اهل بیت علیهم السلام محسوب نمیشود، صبر خواهی کرد؟

و آیا فاتح تحریم ها خواهی شد؟؟


[ پنج شنبه 92/10/5 ] [ 9:48 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 613024