سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

در هر سیستم و نظامی «اتحاد و همدلی و هم زبانی» یکی از اصلی ترین معیارهای پیشرفت می باشد. در کشور ما نیز اتحاد «حول محور ولی فقیه» که نائب امام معصوم علیه السلام می باشد، تعریف گشته است.

تاریخ و تجربه ثابت نموده است هر جا اتحاد و همدلی و بعد عمل حول این رکن اصلی صورت گرفته، اسلام ناب محمدی و ساختار و نظام برخواسته از آن به پیشرفتهای شگفت و محسوسی دست یافته و هر زمانی که تفرق در میان مسئولین ایجاد شده نه تنها درجا زده ایم که حتی فتنه هایی رخ داده است!

اکنون نیز همین قاعده حکم فرماست، زیرا سنتهای الهی تغییر و تحول ناپذیرند.

نگاهی کوتاه به جامعه مسئولین در ایران در حال حاضر میتواند گویای این مطلب باشد؛ حجت الاسلام روحانی رئیس محترم جمهور در زمانها و مکانها و به مناسبت های گوناگون سخنرانی ایراد میکنند که در کنار مباحث خوب و کاربردی شان، گاها جملاتی را به کار میبرند که اصلا در شان مقام دوم ایران و یک روحانی نیست! و حتی بعضی سخنان ایشان در ظاهر تعارضی جدی با مبانی اسلامی و بیانات امام(ره) و رهبری نظام اسلامی دارد!

تورم از نگاه روحانی!!

مثلا صحبتهای ایشان درباره «عدم تاثیر ماهواره بر خانواده ها» ، «بردن مردم به بهشت با شلاق»، «زیر سوال بردن گزارشات نهادهای رسمی» ، «متهم کردن منتقدین به کم سوادی»، «بیکار خواندن متدینین» و ... موجبات این شد که حتی بعضی از مراجع و علما و در تریبون های نماز جمعه به سخنان ایشان انتقاد کنند و در صدد امر به معروف و نهی از منکر رئیس جمهور برآیند و در طرف مقابل مسئولین دولتی و طرفدارانشان به انگ زدن به منتقدین می پردازند، و نیروها به جای اینکه صرف بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه گردد به خنثی کردن هم می انجامد و آقایون مسئول به جای انجام وظیفه تنها به توجیه این حاشیه سازی ها می پردازند!

به سادگی می بینیم که همین پیشرفتهایی که اکنون داریم در جاهایی صورت گرفته که از حاشیه دور بوده و تنها به انجام وظیفه فکر می کردند.

به حجت الاسلام روحانی توصیه می شود، به جای پرداختن به این گفتارها و رفتارها که ناشی از مشاوره های غلط اطرافیان و بعض افراد مغرض می باشد، به راهبردها و نصایح پدرانه رهبری معظم در عمل گوش فرا دهند و از گذشته نزدیک عبرت بگیرند... روزگاری قریب که رئیس جمهور قبلی بر بحث انحرافی بیداری انسانی و انتخابات آزاد تاکید میکرد و به رغم تمام امکانات، قدرت و فرصتهایی که داشت نتوانست هیچ کاری پیش ببرد و تمام خدمات عالی خود را ظرف دو سال پایانی خدمت در نظر مردم از بین برد!

برای یادآوری آقایون چند جمله کلیدی از بیانات اخیر امام خامنه ای را در پایان بخوانیم:

انسانهای با خرد برای زندگی عزتمندانه به خدا توکل میکنند

نظام اسلامی با مبارزه بوجود آمد و پایدار ماند/ در همه عرصه ها در حال مبارزه ایم

تنها راه حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی و پرهیز از چشم دوختن به بیرون از مرزها است

ملت ایران ثابت کرد بدون آمریکا میتوان عزت و پیشرفت داشت

هر جا به نیروی جوان تکیه کردیم کارمان پیش رفت

وظیفه حاکم اسلامی رساندن مردم به بهشت و سعادت اخروی است

باید اولویت با نیروهای متدین، بانشاط و انقلابی باشد

هر جا به توانایی دست یافتیم تحریمها را بر میدارند.

بالا بردن اقتصاد بدون فرهنگ نه ممکن است و نه مفید

مسئولان باید درمورد دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند

به راستی چه کسی از مبارزه و انجام وظیفه خسته شده است؟!


[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 9:14 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611814