سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار هیات دولت توصیه های فراوانی به دولت داشتند و از جمله «رعایت انصاف در انتقاد از اقدامات و سیاست‌های دولت‌های گذشته» بود! همچنین ایشان توصیه های فراوانی در راستای «توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی» و «پرهیز از نگاه به خارج» جهت حل معضلات اقتصادی را در دیدارهای مختلف داشتند.

از توصیه های رهبری حدود یک ماهی زمان می گذرد و اما جناب رئیس جمهور با اینکه در سخنانش در مکانها و زمانهای گوناگون از رهبری دم می زند و از ایشان تشکر می کند، به هیچ وجه این سخنان حکیمانه و دلسوزانه رهبری انقلاب را در عمل توجه نمی نماید! و با اینکه رهبری عزیز بارها از دولت حمایت نموده باز هم رئیس دولت و گوشه ای از تیم دولت بر طبل خودخواهی خود می کوبند!

با اینکه اصلا راضی به این نوع نوشتن نیستم (نمایش گوش ندادن دولت به رهنمودهای رهبری) ، اما سخنان رئیس جمهور و بازی با آمارها و انتقاد غیر کارشناسانه از اقدامات سابق مرا به نوشتن وا داشت!

از سخنان شعارگونه ایشان «عبور از رکود» بود که بسیاری از بزرگان اقتصاد آن را قبول ندارند! سیاستهای اعتدالی در رابطه با تورم و مقابله با طرح مسکن مهر باعث ایجاد رکود شد! وقتی جلوی تزریق پول به واحدهای تولیدی گرفته و با قضیه مسکن مهر آنطور برخورد شد، همین طور که مشاهده کردیم بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در زمینه ساخت مسکن یا به تعدیل نیرو روی آوردند و یا با تعطیلی واحد خود روبرو گشتند! در بازار نیز با کمی نقدینگی خرید و فروش کمتر از سالهای قبل صورت گرفته و کمی مبادله اقتصادی منجر به کم شدن سود و در نتیجه به کم شدن درآمد منتهی می شود! و جالب اینجاست که با این وضعیت رکود رئیس دولت در بازی دیگری با آمار «نرخ بیکاری» را کمتر از قبل اعلام می کند!

دوست و دشمن به خوبی می دانند که رهبر انقلاب اسلامی در برخور با هیچ کس و گروهی تعارف ندارند، در دیدار دولت ایشان، «ایجاد و افزایش آرامش روحی و روانی در جامعه، کنترل تورم و تثبیت قیمت ارز و نیز اجرای طرح نظام سلامت را از اقدامات باارزش و خوب دولت یازدهم در یک ‌سال گذشته برشمردند»؛ می بینیم که تعریفی در اینجا و جای دیگری از مقوله مذاکرات و مباحث هسته ای از تیم هسته ای دولت نگردیده و توصیه های فراوان به آنها در باب جهتگیری و سخن گفتن به «فرزندان انقلاب» گردیده است!

یار...

متاسفانه شخص رئیس جمهور و تیم هسته ای -که انگار هیچ وظیفه ای در ایران جز مذاکره ندارند- به نوعی به دنبال دور زدن راهبردها و استراتژی ها کلان نظام در باب هسته ای هستند! وقتی که رئیس دولت در پاسخ به هر سوال در موضوعات داخلی اشاره به سفر نیویورک و مذاکرات هسته ای و برداشتن تحریم ها و نه اشاره ای به توان داخلی و قدرت هسته ای نمی کند، پیامهای «اذعان جامعه جهانی به حق غنی ساری هسته ای» را در آن مرقومه به خوبی درک می کنیم! وقتی که رئیس تیم مذاکره کننده، انرژی هسته ای را فدای مباحث جناحی بین دشمنان اسلام می کند و از مشاوران ایرانی حقوق بگیر آمریکایی در «کمپین توافق» استفاده می کند، عاقبت کار مشخص است!

توافقی بدتر از توافق ژنو! و یا همین ادامه توافق یعنی تعطیلی غنی سازی هسته ای و تعطیلی تحقیق و توسعه و ظاهرسازی آب سنگین اراک و فردو!

متاسفانه جناب روحانی هنوز از نتایج عدم ولایت پذیری امثال احمدی نژاد و خاتمی و هاشمی درس عبرت نگرفته است!

و متاسفانه ایشان با غربی ها برای رسیدن به هر توافقی نوعی رودربایستی دارد به گونه ای که اکنون نه تنها غربی ها برای ایران باید و نباید تعیین می کنند که حتی سعودی ها نیز برایمان خط و نشان می کشند! و این نشانه «رو به جلو بودن سیاست خارجه» ای است که جناب بیان کرده است!

واقعا چه بسیار افرادی غافل که این همه دشمنی را در قالب تحریم غربی ها، حمله به سفارتخانه توسط عمال سعودی، پیشروی داعش تا نزدیکی مرزها، نفوذ هواپیمای جاسوسی صهیونیستی تا مراکز هسته ای، توهین به مردم ایران توسط غربی ها و... را نمی بینند و به اعلام نظر توسط معاون یا سخنگوی یک وزیر در برابر این جنایات قانع می شوند! یعنی رسیدن به یک توافق آنقدر مهم است که تمام عزت خودتان و مردم را کمرنگ نمایید و یا قضیه دیگری در میان است؟!

شاید این دنیا را بتوان با رسانه ها و شعارهای قشنگ گذران کرد اما به سوالات سخت آن دنیا نیز فکر کرده اید؟!

دشمن تمام توان خود را در قالب های گوناگون برای نابودی اسلام ناب محمدی به جریان انداخته، آن وقت آقایان برای رسیدن به «هر نوع توافق» مشغول مذاکره و مذاکره هستند در حالی که طرف مقابل بحث موشکی ما را پیش می کشد آقای قهرمان دیپلماسی عاجز از به میان کشیدن بحث فلسطین، سوریه و عراق و گرفتن امتیاز از طرف مقابل هستند!

از غدیر که گذشتیم! بسیاری آمدند و بیعت کردند و تبریک گفتند...

به محرم و عاشورا نزدیک می شویم... همان بسیاری در غدیر شدند قاتل پسر پیامبر!

«فاعتبروا یا اولی الابصار»


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 10:38 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 612809