سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم 

در دوران مختلف تصمیمات گوناگونی، مسیر و روندها را از جای اصلی تغییر داده !

در هنگامه برخورد با یک بیگانه که خوی استکباری و برتری جویی در خود دارد، باید از مراقبت بیشتر و بصیرت فزاینده ای بهره برد!

مرحله اول شناخت نظام سلطه است! ابعاد، اهداف و استراتژی هایش را و سپس به مصاف و مذاکره با او رفتن!

نظام سلطه

 

یکی از توهماتی که استکبار در نهاد طرف مقابلش می اندازد و منجر به اشتباهات بزرگ و مهلکی در طرف مقابل مستکبر میشود،ترس از نظام-سلطه و یا تطمیع است!

این نگاه منجر به اشتباه محاسباتی در مذاکره با استکبار میشود! یا از ترس بازی را از قبل می بازی یا در اثر تطمیع دین و دنیای مردم را به باد می دهی!

متاسفانه در زمانه های مختلف این نگاه غلط مسیر حرکت ملتها را کُند و یا به ورطه نابودی کشانده و به جای پیشرفت متکی به نیروی خارج و وابسته باقی خواهی ماند و کم کم دیگر هیچ خبری از عقاید و اصول الهی که به آن پایبند بودی، در میان نخواهد بود...

و آن هنگام حتی توان حفظ ناموس خود را نخواهی داشت! همانگونه که در کشورهای شبه استعمار شده در همین قرن به اصطلاح پیشرفته و متمدن شاهدیم!

می بینیم که چگونه شناخت کم و یا عدم آن به چه ختم خواهد گشت!

باید به چنین نظامی که قصد کرده تمام هستی تو را با روشهای نرم نابود کنید، مبارزه کرد! او را شناخت و با توطئه هایش آشنا شد و روشهای مقابله را با توکل بر نیروی غیب و استفاده از عقل و منطق خدادادی به کار بست. و در این راه سخت مطمئن به امدادهای الهی باش، زیرا او وعده داده است «کم من فئة قلیله غلبت فئة کثیره باذن الله» و «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

مرگ بر آمریکا


[ شنبه 93/8/24 ] [ 11:15 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 614141