سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آقا اشاره ای به اقدامات ایران در راستای توافق ژنو نمودند که ما چه چیزهای مهم و اساسی را برای گرفتن بهانه از دشمن به تشخیص مسئولین دولتی تعطیل نموده ایم! و همچنین به باج خواهی بیشتر طرف مقابل که به این حد از عقب نشینی ایران راضی نمی باشد...

ایشان فرمودند: «طرف ایرانی، برخی از کارهایی که میتوانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است... گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛ تولید اورانیوم بیست درصد را - که یک کار بسیار بزرگی است رسیدن به دانش و فنّاوری بیست درصد، کار بسیار بزرگی بود؛ این کار بزرگ را جوانان ما و فنّاوران متعهّد ما انجام دادند - متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛ کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛ فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند.طرف ایرانی بنابراین منطقی عمل کرده است، طبق منطق مذاکره عمل کرده است. طرف مقابل زیاده‌خواهی میکند، پررویی میکند، باج‌خواهی میکند!»

متاسفانه مسئولین دولتی به هیچ کدام از این تعطیلی های گسترده هیچ اشاره ای نکردند و از پاسخ گویی در این زمینه ها فرار کرده اند! همانطور که میگفتند توافق ژنو محرمانه است و مردم حق دانستن آن را ندارند و از آن سو صهیونیستها مفاد این توافقات را بدانند!

رهبر انقلاب توافق دو مرحله ای را که مسئولین دولتی به دنبال آن بودند، ناپسند شمردند و بدین صورت از توافقی که آقایان خود در آن گیر کرده بودند نجات یافتند. و این منطق رهبری است که به مذاکره کنندگان کمک نموده است تا بیش از این در دام فتنه گران توافق به هر قیمتی نیفتند!

به یاد می آوریم که رهبری انقلاب تحقیق و توسعه را جزو خط قرمزها ترسیم نمودند «همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست» (20/1/93) که متاسفانه دولت توسط توافقات پنهانی از آن عبور کرده است و حقایق مقداری روشن گشته است که چه از جانب مردم داده اند و چه طبق توافق حتی نسیه هم نتوانستند بگیرند!

توقف هسته ای!

فرموده اند که هر کس صداقت نداشته باشد از ایمان بهره ای نخواهد برد و برای پوشاندن واقعیات به دورغ های دیگر متوسل خواهد گشت.

اکنون ایران فناوری پیشرفته هسته ای را مدتهاست تعطیل نموده به امید توافقی قطعی که فعلا نصیب ایران توقف آن است که هسته ای هم ب دست خودمان از چرخیدن ایستاد چه بماند به صنعت و تولید که ادعا داشتند تحریمها مانع عدم چرخیدن آن بود!


پس نیک بنگریم...

تحریم از کجاست؟!



[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:29 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 613094