سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

دولت اعتدال در حرکتی حاشیه ساز اقدام به تغییر طرح اسکناس 50000 ریالی نمود. در این تغییر حدیث پیامبر اعظم صلوات الله علیه و نماد انرژی هسته ای حذف و به جای آن از شعر و سر در دانشگاه تهران با رنگ بنفش (رنگ تبلیغاتی دولت اعتدال) استفاده نموده است.

سوالات و ابهاماتی در رابطه با این کار مطرح می باشد:

1- ما اسکناسهای گوناگون داریم اما چرا تنها این اسکناس تغییر کرده است؟! اگر نیتی سالم پشت این کار بود، تصویر 5000 ریالای یا 10000 ریالی را که سالها ثابت مانده تغییر می دادند.

2- چرا از رنگ بنفش برای این تغییراستفاده شده است؟! اگر کار برای خدا و خلقش بود، چرا رنگی دیگر متناسب با طرح اسکناس استفاده نشده است؟!حاشیه سازی اعتدالی!

3- آیا این تغییر جزء شعارهای تبلیغاتی دولت در تحول 100 روزه بوده است؟! آیا خزانه هم آنقدر پر است و از رکود عبور شده و تورم صفر گشته و دیگر هیچ مشکل اقتصادی وجود ندارد؟!

4- آیا بانک مرکزی معوقه های چند صد هزار میلیاردی و طلب خود از بانکها خود را فراموش کرده و به جای عمل به وظیفه وصول طلبها به کارهای دم دستی پرداخته است؟!

5- آیا حذف حدیث پیامبر بزگوار اسلام در راستای یکسان دانستن ارزشی و غیر ارزشی است؟! و ادامه همان فرهنگ بدون محتوای اسلام ناب محمدی است؟!

6- آیا حذف نماد هسته ای جهت فراموش شدن تعطیلی های گستره انرژی هسته ای از حافظه مردم است؟!

7- آیا این حاشیه سازی جهت بازی جدید دولت برای عمل نکردن به وعده هایش در راستای چرخیدن همزمان سانتریفیوژها و چرخ صنعت است؟!

متاسفانه دولت اعتدال بر خلاف شعار زیبایش به جای عمل به وظایف قانونی و قسم هایی که در ابتدا خورده است، برای انحراف افکار عمومی هر چند وقت یکبار به بازی جدیدی اقدام می نمایند.

و همین حاشیه ها بوده است که کشور را از مسیر پیشرفت خود باز داشته و سرعت آن را کند نموده و جا برای سوء استفاده کنندگان باز نموده است! وقتی که نیروها در جهت خنثی سازی یکدیگر اقدام کند دیگر کمتر توانی جهت پیشرفت و مقابله با تحریم های خارجی باقی می ماند و تحریم های داخلی و لجبازی ها از همین نقطه شروع می گردند.

ما جوانهای مومن و متفکر و عاشق کار زیادی در کشور داریم. خوب است به اینها نگاه و اعتماد نماییم و از آنان جهت پیشرفت و اعتلای این مملکت امام زمان علیه السلام بهره ببریم ، همانطور که نمونه های فراوانی از ابتدای انقلاب دیده ایم که چگونه این جوانان کشور را با سرعت قابل توجهی به جلو برده اند که اکنون در بعضی علوم در بین 10 کشور برتر دنیا هستیم.

پس ما می توانیم بدون حاشیه سازی عمل به وظیفه کنیم. پس کاسبان حاشیه سازی و تحریم داخلی را بشناسیم و آنها را کنار بزنیم...


[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 10:46 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 613103