سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

سال 93 برای مذاکرات هسته ای پر فراز و نشیب بود!

رهبر انقلاب بارها با بیاناتشان جلوی انحرافات و زیاده خواهی ها را گرفتند، اگرچه در جلسات خصوصی به صورت نفصل و دقیق خطوط قرمز برای مسئولین اجرایی ترسیم گشته است.

حضرت آقا از نامه 47 سناتور آمریکایی به "فروپاشی اخلاق سیاسی" تعبیر نمودند که بازتاب فراوانی داشت و شرمندگی های هر چند ظاهری برای آمریکایی ها!

ایشان به اختلال در دستگاه محاسباتیهم اشاره نمودند و قضیه مضحک دلقک صهیونستی و توجیهات مسئولین دولتی آمریکا را مطرح کردند !

و اینکه هر وقت به پایان زمان مذاکرات نزدیک میشویم فشارها و صحبتها خصمانه میشود!

راهبرد توافق!

و در جایی فرمودند «اگر یک روزی هم جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد و مسئله‌ی هسته‌ای همانطور که آنها میخواهند، حل شد؛ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، بهانه‌های دیگر را به‌تدریج پیش میکشند

و همچنین اظهار نگرانی کردند که «برخی فکر می کنند امریکا با این قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، احتیاجی به نیرنگ و موذیگری ندارد اما برخلاف این تصور،امریکایی ها به حیله و فریب نیاز فراوانی دارندو الان هم همینگونه عمل می کنند و این واقعیت، ما را نگران می کند »

در کنار این مطالب اگر به شبکه سرمایه داری صهیونیستینگاهی بیندازیم، قضیه جالبتر خواهد شد...

بارها فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستند و چشمتان به دست دشمن جهت برداشتن تحریمها نباشد و بسیار بر توجه به توان داخلی و استفاده از جوانهای مومن اشارت داشتند!

این همه سناریو برای ایران طراحی نموده اند تا صید خود را ببرند و در این راه شیطانی از هیچ حرکت کثیفی خودداری نمیکنند!

مذاکره کنندگان ما کاری سخت جهت انجام دارند! گاهی در دام رسانه ای حریف می افتند و گاهی سخنان نسنجیده و حزبی میزنند که کار را سختتر می نمایاند!

مثلا دیروز گفته اند: «شورای امنیت باید قطعنامه‌های غیرمنصفانه خود در مورد ایران را اصلاح کند و تنها راه برای این کار، صدور قطعنامه جدید وفق فصل هفتم است!!»

هدف آمریکا!

آیا ایران قطعنامه های شورای امنیت را پذیرفته است؟! جالب است که میگوییم پرونده ما غیر قانونی به شوارای امنیت رفته و قطعنامه های بر مبنای آن صادر شده ظالمانه است! بعد بیاییم و در همین ساختار غیرقانونی و ظالمانه راهی برای برون رفت از ظلم به صورت قانونی بیابیم!

این را باید بدانیم که خود آمریکایی ها به یک توافق محتاج هستند... و در آن سو  به دنبال تضعیف و براندازی حکومت جمهوری اسلامی هستند!

توجه به مولفه های قدرت درونی و اقتدار موفقیت هر طرف را در پی خواهد داشت. مرد میدان کیست؟!


[ جمعه 93/12/29 ] [ 12:38 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 613069