سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتدا خدا قوت میگویم به مذاکره کنندگان و دولتی ها که طبق وظیفه شان باید فعالیتهای گسترده و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دهند.

حضرت آقا درباره ارزش منابع انژی هسته ای فرمودند: «من یک خواسته‌هایی از مسئولین داشته‌ام که این را به آنها عرض کردم، گفتم و روی آنها اصرار دارم. یکی این مسئله است که بدانند دستاورد کنونی هسته‌ای ما چیز باارزشی است؛ این را بدانند؛ به چشم کم‌ارزش و چیز سبک به آن نگاه نکنند؛ چیز با ارزشی است. صنعت هسته‌ای برای یک کشور، یک ضرورت است» 1394/01/20

هنگامی که کشورهای پیشرفته به سمت افزایش استفاده از انرژی های نو و مخصوصا هسته ای می روند، پس لزوما ما هم در بحث انرژی باید به سمت پیشرفت در این زمینه حرکت کنیم و تا به خوبی در این زمینه با همه محدودیتها رشد نموده ایم!

اما متاسفانه بعضی مسئولان دولتی و مذاکره کنندگان در گفتار و رفتار در زمینه هسته ای خلاف سیره و روش وظیفه ای خود عمل می کنند!

به عنوان نمونه آقای روحانی بعد از بیانیه لوزان با ابراز خوشحالی گفتند: چرخش سانتریفیوژها زمانی ارزشمند است که چرخ اقتصاد هم بچرخد!

خواسته هسته ای

با اینکه ایشان به عنوان مقام دوم وظیفه حراست از دستاوردهای مردم را دارند، به راحتی فناوری پیشرفته هسته ای را در حد کم و کوچکی فرض می کنند! و چنین نمونه هایی از مسئولان مذاکره کننده دیده ایم!

و در حالی که مذاکره کنندگان به سوی نگارش نهایی توافق حرکت میکنند، این نگرانی ها با دیدن واقعیات تعطیلی صنعت هسته ای و چنین سخنان اشتباهی فزاینده می گردد.

خواسته ما از دولتی ها و مخصوصا مذاکره کنندگان این است که قدر دستاوردها را بدانند و تضمین های لازم و کافی را از طرف مقابل -که دشمن بد عهدی است- جهت اجرای توافق خوب ایرانی به صورت شفاف و واضح بگیرند! و مطمئن باشند توافق خوب ایرانی خیر دنیا و آخرت و دعای حامیان و دلواپسان را به همراهشان خواهد داشت.

 


[ شنبه 94/2/5 ] [ 9:59 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 613984