سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

انگار سخنان جناب روحانی و هاشمی و دیگر وابستگان که مذاکرات و ارتباط با آمریکا فقط هسته ای نخواهد بود، با دقت در روند مذاکرات و توافق به سمت و سوی عملیاتی میرود!

کار مذاکرات در قالب آگاه نکردن مردم و کلی گویی و استفاده از الفاظی برای دادن آدرس غلط چون کاسبان تحریم و برد-برد همه بازی است!

با دقت در قوانین چند لایه و تو در توی تحریم آمریکا، حتی اگر توافقی محکم و با تضمین های دقیق بسته شود، باز هم اثر اقتصادی چندانی بر کشور نخواهد گذاشت. چه اینکه آمریکایی ها گفته اند تحریم ها را با شرط بازدید هر مکانی که آژانس بخواهد و همان آژانس تایید کند، در نهایت تعلیق خواهد شد.

قوانین تحریم آمریکا

حال می فهمیم که فشارهای این آقایان به رهبری و اشاره به سختگیری رهبر در مذاکرات توسط هاشمی بی علت نبوده است!

قضیه کاسبی با مذاکرات و هسته ای بوده است، تا لبخندی به چهره وقیح شیطان بزرگ بنشانند و کشور را به ورطه سقوط تفکر لیبرالیستی ببرند!

اما مطمئن خواهیم بود که رهبری و مردم انقلابی ایران اجازه چنین کارهای اشتباهی را نخواهند داد به اذن الهی...

که رهبری فرزانه خطاب به آقایان فرمودند «مسئولین عزیز ما که در این میدان با شجاعت حرکت میکنند، بدانند تنها راه مقابله‌ی با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است؛ اینها باید بتوانند پیام ملّت ایران و عظمت ملّت ایران را در مذاکرات نشان بدهند.»(1394/02/30) و « گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند.»(1394/01/20)


[ سه شنبه 94/3/5 ] [ 6:40 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 613072