سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات صریح رهبر فرزانه مان بار دیگر مسیر مذاکرات هسته ای را تصحیح نمود.

مانده ام که چرا یک مرد در میان مسئولین جرات بازگویی حقایق مهم را با مردم کشورش ندارد! اکثر حضرات طوری از واقعیات سخن می رانند که خود و جناح خود را موفق جلوه دهند!

حضرت آقا برای ما روشن کرد که «مذاکره با آمریکا به درخواست خودشان و با فرستادن پادشاه عمان و در زمان دولت قبلی آغاز گردیده» و «همه ایرانی ها خواستار توافق خوب و منصفانه هستند » و نمایش حضرات مثلا معتدل برای باز کردن دروازه مذاکرات با آمریکایی ها برای ملت تا به حال سرابی بوده است!

با این حال «مذاکرات بی نفع و با ضرر» ادامه میابد و بعضی از «حرکات نابجا» مسیر مذاکرات را سخت می کند! با این حال امام جامعه به کمک مذاکره کنندگان می آید و آنها را کمک و تشویق می کند.

ولایت پذیری

و حضرت آقا فرمود که «هیچ خط قرمزی در جلسات خصوصی» حتی کمرنگ هم نگشته است.

و کاملا مشخص شد، متن بیانیه لوزان که توسط وزیر خارجه ایران و دیگران به فارسی قرائت گشت، با بیانات رهبری (همان خطوط قرمز قبلا مشخص شده) در تعارض و تناقض آشکار است.

و برای کسانی که قضایا را سیاه و سفید می بینند، واضح گردید که کسی از آقایان مسئول خائن نیست بلکه «آنها قابل اعتماد و با ایمان و شجاع» هستند و ممکن است «در تشخیص و عمل اشتباه کنند»! اگرچه قبلا راه برایشان مشخص گردیده بود.

و ما شنیدیم که «مسئولین می گویند در لوزان اتفاقی نیفتاده و هیچ الزامی بین طرفین نگذشته که موافق یا مخالف باشم»

و فرمود «همدلی زوری نیست... مسئولین با منتقدین بنشینند، حرفها را بشنود، دلایل خود را بگویند» که عملی نگشت! و خواستند که «فکت شیت ایرانی را منتشر کنید» که با دست به دست گشتن بین حضرات این هم گم شد!

...

وزیر خارجه چین در مصاحبه ای چارچوب موافقت نامه نهایی را بیانیه لوزان خواند و از ایران و غربی ها خواسته که حول آن مذاکرات را به فرجام رسانند!

و وزیر خارجه آمریکا در خط و نشانی دیگر ایران را ملزم به تعهدات لوزان خواند و توافق را ملزم به آن کرد!

کدام روحانی؟!

چراغ راهی که فضا را روشن کرده بود «مهم این است که ما تحلیل درستى از رفتار امروز غرب داشته باشیم» و «هدف اساسى دشمن این است که در دستگاه محاسباتى ما اختلال ایجاد بکند» و «ما این‌‌همه تجربه‌‌ى ضربه زدن از سوى غرب داریم»

و متاسفانه با همه بایدها و نبایدها کار برای تیم مذاکره سخت شده است، چون آنها چیزی را در لوزان خوانده اند که جز عبور از خطوط قرمز بر آن نامی نمی توان گذاشت!

یک دلیل اصلی برای سخت شدن کار وجود دارد و آن همانا تفاوت «نگاه به رونق و پیشرفت اقتصادی از ظرفیتهای درون کشور و مردم و کمک بیرون از مرزهاست» که دید «راه مقابله‌ی با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است» را تغییر می دهد.

و در نهایت «اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، آن که بیش از همه ضرر میکند ما نیستیم، آمریکایى‌ها هستند» و «راه حل همین اقتصاد مقاومتى است».

و در این میان مهم این است که آیا حضرات راه سلامت را طی می کنند و یا ...

و السلام علی من اتبع الهدی

ـــــــــــــ

پی نوشت: جملات داخل گیومه برگرفته از بیانات امام خامنه ای است.


[ جمعه 94/4/5 ] [ 6:3 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 612724