سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

بیانات رهبری در دیدار خبرگان و همچنین دیدار اقشار مردم حاوی نکات بسیار مهمی است از جهات گوناگون!

از بحث منظومه فکری نظام گرفته تا نابودی صهیونیستها و مبارزه با شیطان بزرگ(آمریکا) و توصیه به آماده بودن تمام نیروها در همه عرصه های کار در کشور و حمایت از جوانان انقلابی و حزب اللهی...

این آمادگی و کار کردن در تمام عرصه ها در چارچوب منظومه فکری اسلام به آن جهت است که باید به کشوری بدل شویم، پیشرفته و موفق در ابعاد گوناگون و زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الزمان علیه السلام که نظامی را تحت عنوان «لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون » ایجاد خواهد کرد و انقلاب اسلامی و حرکت آن به سوی آرمانها زمینه سازی تحول شگفت خواهد شد.

گام های مهمی باید برداشته شود که جز با همت های عالی و کار جهادی میسر نخواهد گشت. این ویژگی برجسته و دارای منظومه در جوانان و کسانی که دارای روحیه انقلابی و اسلامی هستند، موج میزند و اگر خدای نکرده از این ظرفیتهای بالقوه استفاده نشود، موجب خسران و سوالات سخت از مسئولین خواهد شد!

نمونه عملیاتی این ویژگی را میتوان در تبلور بسیج مستضعفین مشاهده نمود: «بسیج یک اندیشه است، یک فکر است، یک منطق است، یک منظومه‌ى فکرى است. علّت این هم که همه مى‌بینند که تحصیل‌کرده، نخبه، نابغه، از رشته‌هاى مختلف مجذوب بسیج میشوند، این است که بسیج صرفاً یک حرکت احساسى نیست؛ یک منطق قوى پشت سرِ بسیج وجود دارد؛ این منطق، این علم، وقتى با عمل همراه میشود، این غوغا را درست میکند؛ این حوادث شگفت‌آور را خلق میکند»

متاسفانه عده ای با تفکرات لیبرالیستی درون کشور و بعضا مسئولین اجرایی هستند که اعتقادی به نیروهای مومن انقلابی ندارند و همانطور که بیانات امام و رهبری را تفسیر به رای و حتی مغالطه می نمایند، این نیروهای برجسته و مفید را با انواع اتهامات به کناری می نهند!

در این تفکر خطرناک لیبرالیستی کنار آمدن-بخوانید سازش- با مستکبرین و نظام سلطه به راحتی توجیه می شود؛ گاهی در قالب سخنرانی بزرگ معرفتی شان و گاهی در شکل مذاکره و نتیجه به هر قیمتی!

رهبری معظم انقلاب آبان ماه سال 92 فرمودند « من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه ای را که ملت ایران انتظار دارد، به دست بیاید! ... ملت باید بیدار باشد، بداند چه اتفاقی دارد می افتد تا بعضی از تبلیغاتچیهای مواجب بگیر دشمن و بعضی از تبلیغاتچیهای بی مزد و مواجب –از روی ساده لوحی- نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند»

و اما پس از 2 سال که متن برجام به نهایت رسید، آنچه که به صلاح مردم و انقلاب می بوده به ثمر نرسیده و همان تفکر لیبرالی به دنبال گمراه کردن افکار عمومی است و برای پیش بردن افکار انحرافی خود باید نیروهای مومن و انقلابی را به کنار زنند و چون «هدف آنان هر کاری را توجیه می کند» از تمام ابزارها برای این هدف شوم منحرف کردن اهداف انقلاب و هضم کردن آن در دهکده جهانی به کدخدایی آمریکا استفاده می کنند!

رهبر ما به اقتضای مسئولیت ولایت، بار ضعف‌ها و غفلت‌ها و کم‌کاری‌ها و احیانا برخی کم‌فروشی‌ها را بر دوش کشیده‌ و این تأسی به سنت امیرمؤمنان علیه‌السلام است.

جناح فرهنگی مومن و بسیجیان امام باید با سلاح و صلاح و منطق تفکر اسلام ناب محمدی به میدان صحنه بیایند و با کار فرهنگی و اقتصادی ، منظومه تفکری خود را بیش از پیش نمایان سازند و تلاش خود را در عیان کردن روش و حرکت نفاق گونه لیبرال مسلک به کار برند که «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»...

 


[ یکشنبه 94/6/22 ] [ 6:14 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 612812