سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اکثر فضای رسانه ای و مخصوصا رسانه ملی برخی اوقات تصویری نادرست و غیر شفاف از فضای کشورمان نمایش می دهند!

در روزگاری که پسا برجام نامیده اند و مسئولین غربی را به کشور می خوانند و یا خودشان می آیند، سخنان و رفتارهای عجیبی از لسان غربی ها بر می آید که در کمتر رسانه ای به آن اشاره ای می شود!

از درشت گویی و تهدیدات آمریکایی ها که بگذریم، 3 وزیر خارجه  اروپایی(انگلیس و فرانسه و آلمان) و حتی بالاترین مسئول اجرایی آنان سخنانی بر خلاف ماهیت آرمان و اهداف صریح انقلاب اسلامی می زنند و هیچ اشاره ای به این کینه توزی ها نمیشود!

کار به جایی رسیده که وزیر خارجه آلمان در وزارت خارجه ایران اسلامی و در حضور وزیر، ایران را توصیه به همکاری با اسرائیل در منطقه می کند و هیچ پاسخ حداقلی از طرف ایرانی در این رابطه نمی شنود! یادمان نرفته است که همین اروپایی ها در این 2 سال با سهل انگاری دولت به دیدار کودتاگران سال 88 رفتند و لباسها و حرکات دور از شانی در نزدشان داشتند!

مقام معظم رهبری سالها قبل فرمودند «غرب و آمریکا دشمن دنیای اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آنها نگاه کرد. تحریک میکنند، سازمانهای جاسوسیشان مشغول فعالیتند؛ هرجا دستشان برسد، تخریب میکنند.» (1391/09/21)

پرچم عزت

اما مدعیان اعتدال بی توجه به نقشه راه انقلاب و نور الهی ولی امر در این مسیر، با اعتماد به غرب برجام را به کشور عزیزمان تحمیل نمودند که باید دعا کرد تا سخنان مسئولین و برداشت آنان از برجام تحقق یابد، اگرچه متن چیز دیگری گفته است! 

عجیب نیست به ملت ایران گفته شود آمریکا می‌تواند در 5 دقیقه تمام قدرت نظامی شما را نابود کند یا با توافق، تهدید و شبح جنگ را از سر شما برداشتیم حال آن که امام همین ملت- حضرت سیدالساجدین علیه‌السلام- چشم در چشم یزید با اقتدار تمام فرمود «آیا مرا تهدید به مرگ می‌کنی؟ آیا نمی‌دانی که همانا شهادت، عادت و کرامت ماست؟» ترساندن چنین مردمی دور از حکمت نیست؟

تا پرچم عزت امام حسین علیه‌السلام بر سر کشور ما بلند است، آمریکا و انگلیس و اسرائیل از ما راضی نخواهند شد؛ اگرنه قائلان به اعتمادسازی با این جبهه باید آیه «لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم» و ده‌ها آیه مشابه آن- و نیز همه آیات استقامت و پایداری و مجاهدت و نفی اعتماد به شیاطین- را از قرآن حذف کنند و بگویند دین تازه آورده‌اند!

حال با استفاده از امکانات بیت المال و رسانه ها آنچه خود می پندارند با مخلوطی از آدرسهای غلط و خلاف واقعیت و وقایع کشور به خورد مردم می دهند!

رهبری عزیزمان در نقد این جماعت «سهل اندیش» که برداشت غلطی از تاریخ اهل بیت درباره مذاکره با آمریکا دارند نهیب زدند که «آیاتاریخ را اینگونه می فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل میکنید؟!»

باید با جرات و صریح گفت فهم و درک تاریخ برای مسئولینی که دنبال مقاصد دنیوی خود هستند که هیچ! این سهل اندیشان در «فهم» بینات «انقلاب اسلامی» و مردم ایثارگر ایران اسلامی و بیانات واضح «امام و رهبری» مانده اند!

دعا کنیم برای قطع دستان نااهلان و ناپاکان از منابع و امکانات این کشور...

 


[ چهارشنبه 94/7/29 ] [ 12:24 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611798