سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

قرآن می فرماید «ای‌ مؤمنان‌، چرا چیزی‌ می‌گویید که‌ عمل‌ نمی‌کنید؟این‌ کار موجب‌ خشم‌ شدید خداست‌« (سوره صف، 2و3) 

جناب روحانی وعده هایی دادند به سان نوشدارو؛ مثلا وعده حل مشکلات در 100 روز!

اما هر چقدر زمان جلوتر میرود، رئیس محترم دولت و برخی از اعضای تیمش با نگاهی که به خارج به واسطه رفع تحریم ها دارند، در انجام برخی امور کشور مانده اند و متاسفانه مردم را نیز معطل نگه داشته اند!

و برای اینکه این کم کاری ها و یا انحراف در مسیر پیشرفت کشور برای مردم مشخص و واضح نگردد، به حاشیه سازی و دوقطبی سازی جامعه می پردازند!

قول تا عمل تمهیدات

آیا بهتر نیست با صعه صدر بیشتری با منتقدان جلسه ای بگذارید و سخنان آنان را بشنوید، تا کلماتی مانند تازه به دوران رسیده، تخریب‌گر، دروغ‌پراکن، ترسو و بزدل، بی سواد، عصر حجری ، بی شناسنامه، هوچی باز و ... که در شأن یک رئیس جمهور نیست به کار نبرید!؟

روحانی اخیرا در باب نقد گفته است« ... منتها نقد و انتقاد، نه اتهام، تخریب، تهمت و دروغ » و وقتی رئیس قوه قضائیه به عنوان یک مجتهد سخنش را درباره دستگیری های اخیر اشتباه می داند آنوقت خود روحانی همین اموری را که دیگران را از آن نهی می کند، مرتکب نشده است!؟

چه می شود که به جای کار جهادی و انجام وظیفه به حاشیه سازی و عصبی گری در جامعه می پردازند و نیش به جان ملت می اندازند؟!

آیا مسئولان دولتی چیزی در ذهن پرورانده اند که در اجرای آن لرزان و لغزان گشته اند و یا توان انجام شروط رهبری را در اجرای برجام ندارند و یا عصبانیت از اجرای وظیفه دیگران است؟!

آیا این نیش ها کام ملت را تلخ نکرده است؟!


[ یکشنبه 94/8/24 ] [ 7:59 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 613102