سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

برخی می گویند که نباید پشت سر رهبر انقلاب قایم شد! باید دید این حرف را چه کسانی و با چه هدفی بیان می کنند! آیا با این نگاه می گویند که افرادی منتسب به ایشان و یا از زبان ایشان سخن می گویند که این سخنی درست است و آیا با این تصور که هر سخن رهبری را نقل نکنید که این اشتباه است!

ما اعتقاد راسخ داریم باید پشت سر رهبرمان حرکت کنیم که «المتقدم لهم مارق و المتاخر عنهم زاهق و اللازم لهم لاحق» اما چه میشود که حتی برخی منسوبین و نزدیکان رهبری و مسئولین سخنانی برخلاف روح و اصل بیانات حضرتش بر زبانشان می رانند؟!

سال 92 قرار بر این بود کسی را منتخب کنیم که «خوبی های قبلی ها را داشته باشد و ضعف آنها را نه» یعنی یک قدم به جلو... اما ببینیم چه گرفته اند و اکنون در چه وضعیتی هستیم!

کاری بزرگ

با مرور بیانات حضرت آقا در آخرین دیدار با دولت نهم و دهم  به نکات جالبی برای انتخابی خوب و نیک برمی خوریم اما متاسفانه از هنگامی که دولت اعتدال بر سر کار آمده به تخریب این محاسن پرداخته و حتی در انتخابات 92 شاهد بودیم که مشاور رهبر نیز برخی از این محاسن را عیب دانست!

قرار بر این نیست از دولت نهم و دهم دفاع شود، که آنها معایب قابل تاملی در سالهای آخر داشتند! اما وظیفه داریم از حریم ولی امر جامعه که کشور را به سمت پیشرفت و تعالی رهنمون می دارد، حمایت و آن را ترویج نماییم! و مهر باطلی بر اندیشه های ناحق بزنیم.

زدن محاسن دولت قبل به مفهوم زدن مبانی انقلابی در این روزها نمود پیدا کرده است و از همین افراد باید حذر داشت که به هر نیتی محمل نفوذی برای اجانب هستند! زیرا بسیاری از نمونه های نفوذ را در فتنه 88 دیدیم! افرادی که مبانی امام روح الله را در سخنانشان نقض می کردند و این نفاق به صورت عیان 8 ماه در بیانیه ها و کف خیابانها پیدا گشت!

باید بر حب و بغض ها و منافع دنیوی غلبه کرد و گذاری داشت به مبانی که برای آن انقلاب کرده ایم! و بنگریم افراد بر کدام مدار سیر می کنند، حول محور ولی فقیه یا ...


[ شنبه 94/8/30 ] [ 10:44 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 613507