سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگ انقلاب اسلامی بارها نسبت به خوشبین نبودن به غرب هشدار داده اند و این گونه فرمودند «غرب و آمریکا دشمن دنیاى اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آنها نگاه کردو بارها به «خوشبین نبودن» به مذاکرات با آنها اشاره کردند!

کشور ها و ملل مختلف بارها طعم استثمار و استکبار و استعمار را چشیده اند و بدبختی های فراوانی برای آنان حاصل شد! کشور ایران هم در جنگ جهانی اول با نفوذ انگلیس خبیث دچار قحطی شدید و مرگ و میر فراوانی شد! و چنین مصائبی به طرق مختلف بر سر ایران و کشورهای دیگر آمد و منابع و دارایی های کشورها توسط غرب مهاجم و جنگ طلب به تاراج رفت و آنها توسط همین منابع به قدرت و ثروت رسیدند!

نفاق غربی

تاریخ روبروی ماست! در همین مذاکرات اخیر نیز بارها زیر حرف خود زدند و بر خلاف برجامشان تحریم هایی ایجاد کردند!

متاسفانه برخی با این همه مستندات چشم را بر نفاق و ریای و دروغ های پی در پی غربی ها بسته اند و بدتر به بزک آنان مشغول اند!

و همین جریان که به غرب چشم دارند، محمل نفوذ نفاق، ریا و دروغ های آنان با ظاهری متفاوت هستند!

باید آنها را شناخت و اجازه ورود به نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز به آنان نداد! و مسئولان باید آگاه باشند که از این فتنه گران حتی مشاوره نگیرند!


[ سه شنبه 94/10/15 ] [ 10:51 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 611748