سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

از هنگامه سال 91 به خاطر اوضاع اقتصادی و حاشیه های ایجاد شده بین مسئولین قوا -همه آنها به نوعی مقصر بودند- جریان ها و گرو ه هایی شروع به ارسال پیام هایی با دیکته غربی نمودند!

این پیام ها و آدرس های غلط حاوی نکات قوت کشورمان بود –که در بیانات رهبری معظم بارها اشاره گشته- که با نگاه غربی ضعف نمایش داده می شد! از جمله نقاط قوت دیپلماسی انقلابی دولت قبل بود که در رسانه های زنجیره ای دوری از دنیا نمایش داده می شد، در حالیکه در سال آخر دولت قبل کشورهای جنبش عدم تعهد در ایران گرد هم آمدند و رهبری معظم بیانات مهمی در آن مجلس فرمودند.

نگاه به خارج در برخی رسانه ها و بعضا مسئولین موجب شد، تعامل با دنیا را از دید غربی تعبیر نمایند و دنیا را چند کشور غربی بنامند!

همین نگاه غلط در انتخابات 92 ظهور و بروز جدی پیدا کرد- که هم چرخ صنعت بچرخد هم چرخ سانتریفیوژها- که مگر چرخیدن این دو متضاد هم است؟! در صورتیکه مکمل و در نگاه سیستمی یکی کل را تشکیل می دهند.

این آدرس ها گمراه کننده به برجام ضعیف و مبهم انجامید و در مدت 2 سال و نیم همان چرخ های در حال چرخش ایستادند و رکود بر آنان حاکم شد!

حتی کسانی در این جریان گمراه قرار داشتند-مشاوران اعتدالی- که استقلال مملکت را با بهایی کم، قابل معامله اعلام می کردند و دین را در حد امور شخصی قلمداد کردند!

متاسفانه در این جریانات انواع مختلف گرایشها قابل پذیرش است که در دوران اصلاحات و فتنه 88 دیده شد که حتی بهایی ها و منافقین فراری در کنار مدعیان اصلاحات قراقر گرفتند و کاری مشترک انجام دادند!

محمدرضا تاجیک اخیرا درباره اصلاحات گفت «بن‌مایه رنج اصلاح‌طلبان تعریف ناشدگی گفتمان اصلاح‌طلبی بعد از 18 سال است... هیچ مرزبندیی میان خودی و غیرخودی اتفاق نیفتاده است و به نام اصلاح‌طلبی 72 ملت وجود دارد... ؛ از کسی که به نام اصلاح‌طلبی می‌رود و با فرح پهلوی ملاقات می‌کند تا کسی که با خارج از کشور می‌بندد، تا کسی که در پشت تریبون رسانه‌های خارجی می‌خواهد نظام را براندازی کند، همه‌اش را می‌اندازند گردن اصلاح‌طلبان، پس از ماست که برماست.»

انتخابات 7 اسفند به اتمام رسید و همین جریان بی حیا با اشاره به رد صلاحیت ها و نگفتن کشور فروشی ها، با انداختن تمام مشکلات به گردن دولت قبل (همان گفتمان انقلابی) و نپذیرفتن ضعف های خود، با افتخار به برجام و لاپوشانی هزینه های سنگین آن، آب ریختن به آسیاب غربی ها با قراردادهای سنگین و محرمانه خواندن آن، فروختن سرمایه کشور به ثمن بخس و محرمانه خواندن آن، همچنان سعی در گمراه ساختن ملت ایران را دارد.

پیشرفت با عزت

اکنون نیز به بهانه اینکه در تهران کرسی های مجلس را گرفته است، بی حیایی خود را آشکارتر ساخته و دم از پذیرفتن لیست انگلیس توسط مردم میزنند، درحالیکه اکثریت مجلس کشور توسط انقلابیون که منتخب همین کشور اند تشکیل خواهد شد.

این جریان کثیف در حقیقت مبانی امام و انقلاب را تحریف کرده و می کند! به گفته رهبری فرزانه باید جلوی این جریان ایستاد و مجلس آینده وظیفه ای سخت در این رابطه خواهد داشت.


[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:29 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611807