سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها بحث انتخاب هیات رئیسه مجلس و برنده و بازنده شدن کدام طیف سیاسی حاشیه پررنگ تر از متنی در برخی رسانه ها نمایان کرده است!

آنچه مسلم و واضح است، وظایف و تکالیف نمایندگان در این روزهای کشور است که متاسفانه کمتر توجه می شود حتی بین خود نمایندگان مدعی!!

«وظیفه‌ی انقلابی و قانونی شما نمایندگان محترم آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر ترفند و فسون و افزون‌خواهی گستاخانه‌ی استکبار و نقطه‌ی اتّکای درخشانِ مردم مؤمن و انقلابی بسازید .» (پیام رهبر انقلاب در آغاز کار مجلس شورای اسلامی)

چندی بعد باید بررسی کرد که منتخبین ملت در محدوده تکالیف خود چه عملی برای ملت نشان داده اند؟!

« تحقّق بخشیدن به اقتصاد مقاوم با همه‌ی الزامات قطعی آن و نیز تلاش مجدّانه برای گسترش و ژرف‌سازی فرهنگ اسلامی، دو اولویّت فوری کنونی است.» (پیام رهبر انقلاب در آغاز کار مجلس شورای اسلامی)

حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و گسترش و عمق سپاری به فرهنگ اسلام ناب محمدی؛ 2 اولویت برای نمایندگان است. نگاه به مقوله «جهاد کبیر» در این عرصه وظیفه را سنگین تر خواهد کرد!

فرصتها در گذر هستند... چه میکنند حضرات؟!

آیا سربلند بیرون خواهند آمد؟!


[ چهارشنبه 95/3/12 ] [ 11:32 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611781