سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

انگار سخنان جناب روحانی و هاشمی و دیگر وابستگان که مذاکرات و ارتباط با آمریکا فقط هسته ای نخواهد بود، با دقت در روند مذاکرات و توافق به سمت و سوی عملیاتی میرود!

کار مذاکرات در قالب آگاه نکردن مردم و کلی گویی و استفاده از الفاظی برای دادن آدرس غلط چون کاسبان تحریم و برد-برد همه بازی است!

با دقت در قوانین چند لایه و تو در توی تحریم آمریکا، حتی اگر توافقی محکم و با تضمین های دقیق بسته شود، باز هم اثر اقتصادی چندانی بر کشور نخواهد گذاشت. چه اینکه آمریکایی ها گفته اند تحریم ها را با شرط بازدید هر مکانی که آژانس بخواهد و همان آژانس تایید کند، در نهایت تعلیق خواهد شد.

قوانین تحریم آمریکا

حال می فهمیم که فشارهای این آقایان به رهبری و اشاره به سختگیری رهبر در مذاکرات توسط هاشمی بی علت نبوده است!

قضیه کاسبی با مذاکرات و هسته ای بوده است، تا لبخندی به چهره وقیح شیطان بزرگ بنشانند و کشور را به ورطه سقوط تفکر لیبرالیستی ببرند!

اما مطمئن خواهیم بود که رهبری و مردم انقلابی ایران اجازه چنین کارهای اشتباهی را نخواهند داد به اذن الهی...

که رهبری فرزانه خطاب به آقایان فرمودند «مسئولین عزیز ما که در این میدان با شجاعت حرکت میکنند، بدانند تنها راه مقابله‌ی با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است؛ اینها باید بتوانند پیام ملّت ایران و عظمت ملّت ایران را در مذاکرات نشان بدهند.»(1394/02/30) و « گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند.»(1394/01/20)


[ سه شنبه 94/3/5 ] [ 6:40 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست عده ای می گویند برای رسیدن به پیشرفت باید همان راهی رفت که غربی ها پیموده اند و به همان شکلی رفتار نمود که آنان هستند! و حتی برای توسعه غربی باید از برخی اصول و آرمان اسلامی خودمان کوتاه بیاییم! و باید بر سر میز مذاکره از اصول سخت گیرانه اسلام عبور کنیم تا غربی های مودب به ما نگاهی بیندازند و ...

بر سر میز مذاکره نشستیم، به برخی از خواسته های آنان جامه تعلیق پوشاندیم، اما باز هم زبان تند غربی ها ادامه داشت و تکرار تجربه 10 سال قبل و همان محور شرارت به تهدید نظامی و حتی اتمی تبدیل گشت!

پس از این همه گفتگو و تفاهم های حاصل شده، و مقامات رسمی آمریکا به تهدید و دبه های خود ادامه دادند!

بعضی مسئولین آمدند و پاسخی به یاوه گویی ها کردند اما کسانی که به بستن با غرب کدخدا امید بستند و بر سر میز نشسته اند، هنوز ساکت مانده اند.

در میان این پاسخ ها مصاحبه جناب ولایتی با سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبری جالب توجه بود، چون ایشان در جریان مناظره انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تقریبا سخنانی متناقض با این مصاحبه بیان نمودند!

 دو نگاه اقتصادی

و اما قسمت قابل تامل مصاحبه اینجاست که جناب ولایتی گفت: «بنابراین کسانی که مذاکره می‌کنند و در متن جریان مذاکرات هسته‌ای هستند، جز اینکه خطوط قرمز را رعایت کنند، چاره‌ی دیگری ندارند. اگر روزی خدای‌نکرده از این خطوط گذر کنند، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در مسائل اساسی، محرمانه و غیرمحرمانه با مردم نداریم و واقعیات را به مردم خواهند گفت

همین جمله مشاور بین الملل رهبر انقلاب، نشان دهنده عدم شناخت ایشان از بیانات صریح و واضح رهبری است!

مقام معظم رهبری در رابطه با وظیفه مسئولین در برابر منتقدین هسته ای فرمودند: «من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم»(1394/01/20)

رهبری انقلاب وظیفه مطلع کردن مردم و نخبگان را به دولتی ها می سپارند و جناب مشاور بیان خود محرمانه خوانده ها را پس از عبور مذاکره کنندگان از خطوط قرمز و فروختن کشور به زمین رهبری می اندازند!

اینجاست که تفاوت انقلابی با دیپلمات آشکار می شود. انقلابی مسلمان حرف را صریح و با صداقت می زند و دیپلمات...

آیا خواص همین خیرالموجودین هستند یا تفکر خاصی در میان برخی خواص است؟!

 


[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 11:11 عصر ] [ میثم ]

بسم الله

متاسفانه آنطور که باید انقلاب اسلامی و خط امام روح الله را نشناختیم!

هر کسی آمد و نگاه خودش را به انقلاب و آرمانهایش به دیگران خوراند! و خط امام را طوری تفسیر نمود به نفع گروهش...

بازخوانی سخنان رهبری در دهه 70 که به نام سازندگی معروف است، برای این دوره اهمیتی ضروری دارد. چون افرادی بر سر کارند که همان تفکرات را دارند و در سطح منطقه ای مبارزه ای با شدت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در حال انجام است!

و بسیجی ها و نیروهای مومن انقلابی به بهانه های واهی کنار زده شده اند و آرمانها در مذاکرات به منافع ملی چندان متصل نیست!

حتما کلیپ را گوش کنید و تامل کنید در اوضاع این روزهایمان!!!

لینک دریافت کلیپ باید ایستاد!

بسیجی وسط میدان باشد!


[ سه شنبه 94/2/15 ] [ 9:35 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

گرچه از دست و پا فتادستم             عهد و پیمان خویش نشکستم

گرچه عضوی نمانده در بدنم                         عضوی از عاشقانتان هستم

یک نفس مانده در تنم آقا                  تا نفس هست با شما هستم

مقتدر مظلوم

پی نوشت: خوشا شهدا و جانبازان پا در رکابش وگرنه به بقیه هیچ امیدی نیست!!!


[ پنج شنبه 94/2/10 ] [ 12:27 صبح ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتدا خدا قوت میگویم به مذاکره کنندگان و دولتی ها که طبق وظیفه شان باید فعالیتهای گسترده و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه دهند.

حضرت آقا درباره ارزش منابع انژی هسته ای فرمودند: «من یک خواسته‌هایی از مسئولین داشته‌ام که این را به آنها عرض کردم، گفتم و روی آنها اصرار دارم. یکی این مسئله است که بدانند دستاورد کنونی هسته‌ای ما چیز باارزشی است؛ این را بدانند؛ به چشم کم‌ارزش و چیز سبک به آن نگاه نکنند؛ چیز با ارزشی است. صنعت هسته‌ای برای یک کشور، یک ضرورت است» 1394/01/20

هنگامی که کشورهای پیشرفته به سمت افزایش استفاده از انرژی های نو و مخصوصا هسته ای می روند، پس لزوما ما هم در بحث انرژی باید به سمت پیشرفت در این زمینه حرکت کنیم و تا به خوبی در این زمینه با همه محدودیتها رشد نموده ایم!

اما متاسفانه بعضی مسئولان دولتی و مذاکره کنندگان در گفتار و رفتار در زمینه هسته ای خلاف سیره و روش وظیفه ای خود عمل می کنند!

به عنوان نمونه آقای روحانی بعد از بیانیه لوزان با ابراز خوشحالی گفتند: چرخش سانتریفیوژها زمانی ارزشمند است که چرخ اقتصاد هم بچرخد!

خواسته هسته ای

با اینکه ایشان به عنوان مقام دوم وظیفه حراست از دستاوردهای مردم را دارند، به راحتی فناوری پیشرفته هسته ای را در حد کم و کوچکی فرض می کنند! و چنین نمونه هایی از مسئولان مذاکره کننده دیده ایم!

و در حالی که مذاکره کنندگان به سوی نگارش نهایی توافق حرکت میکنند، این نگرانی ها با دیدن واقعیات تعطیلی صنعت هسته ای و چنین سخنان اشتباهی فزاینده می گردد.

خواسته ما از دولتی ها و مخصوصا مذاکره کنندگان این است که قدر دستاوردها را بدانند و تضمین های لازم و کافی را از طرف مقابل -که دشمن بد عهدی است- جهت اجرای توافق خوب ایرانی به صورت شفاف و واضح بگیرند! و مطمئن باشند توافق خوب ایرانی خیر دنیا و آخرت و دعای حامیان و دلواپسان را به همراهشان خواهد داشت.

 


[ شنبه 94/2/5 ] [ 9:59 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

پندار اشتباه بعضی این است که خوش بین نبودن به مذاکرات به معنی مخالفت با توافق است! 

در صورتی که انتقاد و نگاه بد داشتن به مذاکرات و نتایج حاصل از آن به علت تجربه تاریخی بدعهد و فریب کار بودن طرف غربی و مخصوصا آمریکا است!

رهبری معظم بارها تذکراتی پیرامون نحوه مذاکرات در مجامع عمومی بیان نمودند و بارها روند مذاکرات را تصحیح کردند.

 

مذاکره هسته ای

 

 

اما به علت تفاوت نگاه بنیادی مذاکره کنندگان به غربی ها باز هم اشتباهاتی رخ میدهد! مثلا در قضیه صحبت تلفنی ظریف با کری درباره یمن! مگر نه این است که رهبری بارها فرمودند به جز مسئله هسته ای مذاکره ای نداریم؟! چون یک طرف جنگ و تروریسم علیه یمنی ها همین آمریکایی ها هستند و منافع ما و آمریکایی ها به صورت کاملا متضاد در منطقه تعریف و عملیاتی میشود!

متاسفانه این حرکات نابجا در سیاست خارجه ما با گفتار ابهام آلود مسئولین و عدم پاسخ گویی در بعضی موارد و بازی های رسانه ای به رفتار عادی و روزمره بدل گشته است.

ما باید مراقب انقلاب اسلامی و اصول آن باشیم که امام راحل مان فرمود «مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظهای مسئولین را از وظیفه‌ای که بر عهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.»

 ملت هوشیار!

 


[ پنج شنبه 94/2/3 ] [ 5:12 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 612642