سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان العزة لله و لرسوله و المومنین»
وارثان امام بلاخره ریشه های فاسد صهیونیسم را از بین خواهند برد...

امام خمینی: «امروز ایران در جهان پیش دوست و دشمن به نام یک کشور مکتبی مقاوم در مقابل قدرتهای بزرگ مطرح است؛»
امام خامنه ای: «بعضى‌ها میخواهند نظر مردم را از دشمنىِ دشمن منصرف کنند؛ نه، ببینید دشمنى را، ببینید دورویى را»

آمریکا= تروریست

مدعی هستیم

انتظار و مبارزه

مقاومت

امام عزت

..: طرح ها را با کیفیت خوب دانلود کنید :..


[ پنج شنبه 92/11/24 ] [ 9:36 صبح ] [ میثم ]

بسم الله
خیلی بد است به همین زودی جنایات دشمن را فراموش کنی!
در حق هم وطنان ات!
در حق آنانی که به تو رای داده اند و رییس جمهور همه ایران شدی!
خیلی بد است که نماد یک ملت مظلوم و مقاوم باشی اما سخنانی بزنی که دل خوش استکبار بی منطق باشد!
خیلی بد است در هر سخنرانی کلمه مقام معظم رهبری را بارها به کار ببری اما...
خوبی آنجاست که در چارچوب ولی امر حرف بزنی و گام برداری.
خوبی آنجاست که هم به خانواده شهدا سر بزنی هم راهشان را ادامه دهی.
خوبی آنجاست که به حکم قرآن «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» باشی.
همانند سخنان مان یاد بگیریم که خوب باشیم...

امام رهبری/ روحانی

 

هنر ارزشیدرونی سازی


[ یکشنبه 92/11/6 ] [ 1:34 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

کمی که در طول تاریخ سیر می کنیم، به وضوح می بینیم افرادی که افکارشان را با امام عصرشان تطبیق نمی دادند در بزنگاه ها و لحظات مهم تاریخی اشتباهات مهلکی مرتکب شده اند! چون  راه معصومین علیهم السلام با سختی هایی همراه بوده است و پشت سر نهادن این سختی ها و مشکلات مستلزم ولایت پذیری در تمام امور است.

مثلا در جنگ احد عده ای برای به دست آوردن غنائم(مادیگرایی) تنگه احد را رها کردند تا کار به جایی رسید که پیامبر اعظم صلوات الله علیه  در محاصره قرار گرفت و اگر فداکاری ولایتمدارانی چون علی علیه السلام نبود، ایشان به شهادت رسیده بودند!

و همچنین هنگامی که پیامبر رحمت علیه السلام ، اسامه 19 ساله را فرمانده لشگر نبرد با رومیان برگزید، عده ای که سابقه طولانی همراهی با پیامبر را داشتند، بهانه های مختلفی برای همراه نشدن با او ساختند! تا جایی که مورد لعنت پیامبر قرار گرفتند، چون فکرشان با ولی امر هم خوانی نداشت و همین امر باعث انحراف بزرگی در اسلام ناب گردید.

در زمان ائمه علیهم السلام  تا امروز نیز موارد بسیاری از گرایش به دنیا و عدم پیروی از حق در افکار و اعمال افراد به وضوح دیده شده است که «إنما الأعمال بالنیّات... »

به عنوان نمونه امام خمینی (ره) تا یک هفته قبل از قبول قطع نامه 598 بر پرکردن جبهه ها و مبارزه و دفاع تاکید فراوانی داشتند ، اما پس از گزارش مسئولین و بنا به مصلحت که امام در پیام بسیار مهم قطع نامه صادر کردند، با قبول قطع نامه توسط امام جنگ خاتمه یافت! چرا؟ چون مسئولین با افکار امام خودشان را همراه نکردند! و باز هم همان اشتباه تاریخی را تکرار کردند... چرا که پس از مدتی دوباره رژیم بعثی به ایران حمله نمود و با دفاع قاطع رزمندگان به عقب رانده شد و امام که چنین دفاع و مبارزه ای را دید فرمود «اگر می‌دانستم مردم این گونه به جبهه می‌آیند، قطعنامه را قبول نمی‌کردم»+

و یا در دهه 70 شمسی بارها امام خامنه ای «تهاجم فرهنگی» را به مسئولان گوشزد نمودند که عده ای نشنیده گرفتند و تنها به کلنگ زنی پروژه هایی پرداختند که سالها بعد به بهره برداری رسید! و تنها شعار سازندگی دادند.

و هنگامی که رهبر انقلاب «بیداری اسلامی» را  در سخنان شان استفاده میکردند، افرادی چون هاشمی آن را بهار عربی! و احمدی نژاد بیداری انسانی قلمداد می کردند!

و اکنون نیز عده ای که در فتنه 88 توطئه میکردند و یا سکوت مرگبار پیشه کرده بودند، و به برکت دوستان شان الان پست و مقامی یافته اند، می ترسند که از کلمه فتنه برای آن سال استفاده نمایند!

مبارزه و جهاد

اینها نمونه های کوچکی از اختلاف فکری خواص با ولی امر زمان است که منتج به عدم پیشرفت کشور و به حاشیه رفتن آقایان و ایجاد مشکلات برای مردم می گردد.

هر زمانی که مسئولین و مردم همگام با رهنمودهای ولی امر و در نقشه راه ترسیم شده او، حرکت نمودند، به وحدت رسیدیم و پیشرفت و سازندگی را در کشور دیده ایم مانند زمان دولت نهم و هنگامی که توجه ای به این امر نکرده ایم، در برابر تهاجمات خارجی واداده ایم و به مشکلاتی اساسی برخورده ایم!

در حال حاضر مسئولین باید با عبرت از گذشته به فکر بهبود کارها و امور در ابعاد تفکری و عمل خود نمایند و با وحدت حول محور ولایت فقیهبا همدلی بیشتر به فکر پیشرفت امور از طریق «استحکام ساخت درونی » و «اقتصاد مقاومتی » بیفتند بدون آنکه چشم داشتی به غربی های عهد شکن داشته باشند که آنها منتظرند که ترس از تحریم و مرگ ما را به فرار و تسلیم وا دارد!

به راستی چه کسی از جنگ خسته شده است؟!

..: بشنوید این کلیپ را :..

***                  ***             ***           ***

عجب حکایت تلخی است (مدعیان)شیعیان شما // اسیر جام و می و باده اند ای آقا

به یک اشاره شیطان گناه آماده است // خلاصه شیعه(مدعی) تو ساده اند ای آقا


[ جمعه 92/10/13 ] [ 7:58 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

زینب کبری بارقه ی امیرالمؤمنین است، چه قدر مصیبت کشید؟!  

حضرت زینب سختی ها و مصیبتها را یک به یک تحمل نمود و در راه ولایت مقاومت کرد اما به احدی باج نداد! حتی هنگامی که به اسیری گرفته شد با اقتدار تمام خطبه ها خواند و حکومت ظلم و جور را رسوا نمود.

همواره پا به پای ولایت بود. او شهادت اولیای الهی را از از نزدیک درک کرده است... شب عاشورا و شام عاشورا دیده است؛ یکی از مصیبت های این خانم کره زمین را خراب می کند؛  

او در مذاکره با کفر زمان(یزید)از تمام داشته هایش دفاع کرد در برابرنداشته های آنان. دارایی او منطق اسلام ناب محمدی بود و حرف آنان زور... حضرت زینب فاتح المصائب است.

زینب فاتح المصائب

 

خیلی شنیده ایم و دیده ایم «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»

اکنون هم به نوعی همان سختی ها و همان مذاکرات را ما با دشمنان داریم. مایی که پیرو اهل بیت علیهم السلام هستیم باید دنباله روی راه و روش و فرهنگ آنان در تمام ابعاد باشیم.

اهل بیت علیهم السلام و پیروان حقیقی ایشان دل در گرو داشته ها و دارایی های الهی خود دارند، بر خدا توکل دارند و هیچ گونه انتظار و چشم داشتی به بیگانگان نداشته اند. تجربه ثابت کرده هر گاه گروهی به خاطر سختی های روزگار به مذاکره با بیگانگان رفته و در مقابل آنان تنها امتیاز داده و شکست خورده و در تاریخ به بدنامی مشهور گشته اند. نمونه هایی چون سلطان حسین ها مثال خوبی است.

توکل بر خداوند متعال و درون زایی و اتکا به نیروی جوان مستعد و خلاق همراه با کار جهادی راه برون رفت از مشکلات و سختی ها و تحریم هاست... باید ابتدا مشکل را شناخت و سپس راه های برون رفت از آن را پیدا کرد.

متاسفانه بیشتر مشکلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ما ریشه در داخل و خود کسانی که مدعی هستند، دارد! به عنوان مثال در زمینه اقتصادی مشکلات را یا صحیح شناسایی نکرده ایم یا نخواسته ایم ببینیم! و در زمانهای مختلف برای فرار از پاسخ گویی تحریم ها را توجیه خوبی یافته ایم!

اکنون نیز برای حل مشکلات اقتصادی به مذاکره ای خاص! روی آورده ایم، اگرچه مذاکره برای گرفتن حق خوب و لازم است.

مشکل اقتصادی ما از عدم وجود سیستم های اطلاعاتی شفاف است؛ وقتی که بدهی معوقه بانکی بیش از 80 میلیارد تومان و آن هم در دست عده ای خاص و نه مردم عادی است همین تورم ها و گرانی ارز و مسکن و ... به وجود می آید!

دردی بزرگ است که تورم را در مسکن مهر و پرداخت یارانه ها ببینی و این بدهی کلان معوقه بانکی را نبینی!

دردی بزرگ است که فرار مالیاتی بعضی ها را نادیده بگیری و دم از کم کاری قبلی ها بزنی!

دردی بسیار بزرگ است که به جای رفع این تحریمهای داخلی و خودساخته برای مذاکره با دشمن فناوری هسته ای خود را تقریبا تعطیل کنی!!

و اما!!

آیا در برابر تحریمها وتهدیدهای داخلی و خارجی که هیچ مصیبت و سختی ای در برابر سختی های اهل بیت علیهم السلام محسوب نمیشود، صبر خواهی کرد؟

و آیا فاتح تحریم ها خواهی شد؟؟


[ پنج شنبه 92/10/5 ] [ 9:48 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 611734