سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

انتظار یک عمل است، یک آماده‏سازى است، یک تقویت انگیزه در دل و درون است، یک نشاط و تحرک و پویایى است در همه‏ى زمینه‏ها. این، در واقع تفسیر این آیات کریمه‏ى قرآنى است که: «و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» یا «ان الارض للَّه یورثها من یشاء من عباده و العاقبة للمتقین». یعنى هیچ‏وقت ملت‏ها و امت‏ها نباید از گشایش مأیوس شوند.

انتظار فرج یعنى قبول نکردن و رد کردن آن وضعیتى که بر اثر جهالت انسانها، بر اثر اغراض بشر بر زندگى انسانیت حاکم شده است. این معنى انتظار فرج است

امروز شما به اوضاع دنیا نگاه کنید، همان چیزى که در روایاتِ مربوط به ظهور ولى عصر (ارواحنا فداه) وجود دارد، امروز در دنیا حاکم است؛ پر شدن دنیا از ظلم و جور. امروز دنیا از ظلم و جور پر است.

بشریت، امروز بر اثر غلبه‏ى ظلم، غلبه‏ى اغراض و هواهاى نفسانى دچار مشکلات فراوانند. دو میلیارد گرسنه در دنیاى امروز، وجود میلیونها انسانى که در نظامهاى طاغوتى مغلوب هواى نفس قدرتمندان طاغوتى هستند، حتّى فشار بر مؤمنین و مجاهدین فى سبیل اللَّه و مبارزان راه حق و ملتى مثل ملت ایران که توانسته است در یک مجموعه‏ى محدودى، در یک فضاى معینى، پرچم عدل و داد را بلند بکند و فشار بر مجاهدان فى سبیل اللَّه، همه نشانه‏ى سیطره‏ى ظلم و جور بر دنیاست. این، انتظار فرج را با وضعیت کنونى زندگى انسان در دوره‏هاى مختلف معنا میکند.

این نیازِ همیشگى یک انسان زنده و یک انسان آگاه است؛ انسانى که سر در پیله‏ى خود نکرده باشد، به زندگى خود دل خوش نکرده باشد. انسانى که به زندگى عمومى بشر با نگاه کلان نگاه میکند، به طور طبیعى حالت انتظار دارد. این معناى انتظار است.

انتظارِ دست قاهرِ قدرتمندِ الهىِ ملکوتى است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره‏ى ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگى مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسانها را بنده‏ى واقعى خدا بکند. باید براى این کار آماده بود. تشکیل نظام جمهورى اسلامى یکى از مقدمات این حرکت عظیم تاریخى است.

انتظار فرج یعنى کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت براى آن هدفى که امام زمان (علیه الصّلاة والسّلام) براى آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن. آن انقلاب بزرگ تاریخى براى آن هدف انجام خواهد گرفت.

 


[ چهارشنبه 88/12/12 ] [ 10:36 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

احتمالا بسیاری مستند شاخص را دیده اند؛ مستندی که برخی از افکار و آرای امام (ره) را برایمان بازگو کرد...

 ما معتقدیم که راه و منش و افکار رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه ای، همان خط و راه امام روح الله است؛ چه اینکه در زمان حیات ظاهری امام (ره)، بارها مقام معظم رهبری را تایید نموده اند و همچنین در فرمایشات و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب، همان روش ها را به خوبی می توان دید.

صحبت های حاج سعید قاسمی هم درباره به کار نگرفتن فرمایشات ایشان را در برنامه زندگی و حکومتی هم شنیدیم و جفایی که تلویزیون در این باره انجام می دهد...

اگر راه رهبری همان راه امام(ره) و تداوم همان مسیر به سمت ظهور امام عصر (ارواحنا فداه) است، چرا شاخصی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ساخته نشده است؟!

به راحتی می توان فرمایشات امام (ره) را کنار فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار داد و شاخصی زنده و حیّ به جامعه تشنه معارف ارائه نمود. شاخصی نه فقط برای دهه فجر، برای تمام لحظات زندگی افراد چه فردی و چه اجتماعی...

شاخصی که دروغ گویان منافق را آشکار می سازد؛ که خط امام(ره) همان خط رهبری است و کسی که ادعای خط امامی(ره) دارد، بدون چون و چرا گوش به فرمان ولی امر و نایب حیّ امام زمان علیه السلام است.

آن که ادعای خط امامی(ره) دارد، همراه رهبری قدم برمیدارد، سخن شفاف می گوید، خواصی عمار گونه است، چون منتظر ظهور است. می داند اگر از نایب امام علیه السلام تبعیت کند، تمهیدات ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام را فراهم آورده، چنان که اگر کوفیان جناب مسلم، نایب و نماینده حسین علیه السلام، را با جان و دل و تمام وجود می پذیرفتند، شاید آن حادثه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

پس شاخصی می خواهیم که جمهوری اسلامی ما را به حکومت جهانی صاحب الزمان علیه السلام متصل نماید و این شاخص ها را داریم، اگر استفاده کنیم و در عمل پیاده نماییم.

----------------

«لبیکی برای همیشه» را بشنوید


[ یکشنبه 88/12/2 ] [ 10:11 عصر ] [ میثم ]

 بسم الله الرحمان الرحیم

صدای امام روح الله (ره) و خلف صالحش آیت الله خامنه ای را بشنوید

http://yaran14.persiangig.com/audio/vela/KhateEmam.mp3

 

 

تداوم خطی که تمام مجاهدان از اولین تا آخرین آن را امضا کرده اند


[ جمعه 88/11/2 ] [ 11:37 صبح ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

مدت ها بود که به نعمت الهی ولایت فقیه فکر می کردم و اینکه چرا آن گونه که باید، از آن بهره نمی بریم؟

از خود شروع کنیم ... چرا اندکی وقت نمی گذاریم تا فرمایشات رهبر انقلاب را حداقل از تلویزیون گوش نماییم؟ چه رسد به آنکه در این کلام گهربار اندیشه کنیم. پس چگونه می خواهیم به بصیرت دست یابیم و حقیقت را بشناسیم و به دیگران آگاهی دهیم؟ آیا نمی خواهی «عمار» ولی امر مسلمین باشی؟

حال بگذریم از اینکه به صحیفه امام (ره) بزرگوار توجه نداریم و ادعای خط امام بودن را هم داریم؟ امامی که «دو پرچم احیای اسلام و به عرصا آوردن قدرت اسلام و پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی را به ارمغان آوردند»1

تا به حال فکر کردی اگر این نعمت را نداشتیم در گرداب های افراط و تفریط خود و همه هستی مان را نابود می کردیم؟ آیا شکر نعمت را به جا می آوریم؟ شکر اعتقادی و عملی را؟

حال اگر درباره خود تامل نمودی مقداری جلوتر رویم ... چرا بعضی مسئولین گفتمان ولایت را درست درک نمی کنند؟ اینها که خودی هستند و شاید خواص. رهبر معظم انقلاب در عرصه دولت سازندگی به مراتب هشدار تهاجم فرهنگی را به مسئولین می دادند، اما بعضی نخبگان! آن را توهم فرض کردند و به دنبال توسعه کلنگ زنی! خود بودند تا جایی که تهاجم فرهنگی بر اثر غفلت و با کمک گفتمان به اصطلاح اصلاحات به ناتوی فرهنگی تبدیل گشت و باز هم عدم درک فرمایش ولی امر... و باز هم می بینیم که گفتمان فرهنگ اسلامی و مباحث فرهنگی در دولتی که نزدیکترین گفتمان را به رهبری معظم دارد، باز هم مظلوم است و از مظلومیت آن گلایه می فرمایند.

هنگامی که پیام رهبر معظم انقلاب را در اولین سالگرد رحلت امام روح الله می خوانیم، پی می بریم که رهبر انقلاب ادامه دهنده همان گفتمان ناب امام (ره) و پیشبرد انقلاب اسلامی ؛این رستاخیز شگفت انگیز، هستند و هنوز هم آن مباحث با ظاهری هر چند متفاوت ادامه دارد و مقتضیات آن تغییری داشته؛ اما ما همچنان به دنبال تبیین این مباحث به طور دقیق برای پیشبرد انقلاب اسلامی نیستیم و شاید آن را درک نکرده ایم که بخواهیم انقلابی عمل کنیم همان گونه که امام (ره) برای ما به ارمغان آورد.

که البته باید گفت مردم ایران اسلامی دربسیاری از مواقع آن گونه که ولی فقیه انتظار داشتند، عمل نمودند؛ اما آیا مسئولین با مفاسد اقتصادی به درستی برخورد کردند؟ آیا برخی نخبگان! در فتنه اخیر بصیرت داشتند و روشنگری کردند؟ آیا به وصایای گهربار امام (ره) عمل نمودند؟ و شاید آنها را از یاد برده اند و مردود شده اند و سقوط کرده اند.

ولی امر در هر برهه ی زمانی عماری می خواهد، مالک اشتری می خواهد، ابوذر و مقداد و میثمی می خواهد که تا آخر بایستند. بسیجی می خواهد که تمام وجودش وقف اسلام باشد، بسیجی ای می خواهد که همانند یاران معصومین علیهم السلام « دلباخته حق و اهل ولایت باشد و به خود حتی اجازه نمی دهد به جز آنچه ولی امر می خواهد آرزویی داشته باشد»2، بسیجی ای می خواهد که در میدان تقوا و تهذیب، علم و دانش و بصیرت و روشنگری محکم گام بردارد به وظایفش عمل کند.

و می فرماید: «این عمار؟»3 در عین اقدار مظلوم است... و « کجا هستند آن کسانی که، آن شخصیت های بزرگی که پیمان جانبازی بستند»4 و «دلم برای صیادم تنگ شده است»5 ...

«و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم» و این بسیجیان مستضعف جهان اسلام هستند که منتظر آن یگانه منجی عالم، حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه...

و در انتها یادآور سخنی از شهید میثمی؛ «آنان که به هزاران دلیل زنده اند به یک دلیل جان نمی دهند و آنان که به یک دلیل زنده اند به بهانه ای جان می سپارند.»

-----------------

1-       حضرت آیت الله خامنه ای، 14/3/88

2-       شهید سید مرتضا آوینی

3، 4، 5- حضرت آیت الله خامنه ای


[ یکشنبه 88/9/1 ] [ 10:59 عصر ] [ میثم ]
[ چهارشنبه 88/8/27 ] [ 9:13 صبح ] [ میثم ]

با توام!

لطفا «بصیرت» داشته باش!

می­بینی اگر «بصیرت» نداشته باشی، اشتباه می­کنی؛ اشتباهی که دشمن از آن شاد و سوء استفاده می کند. آن هنگامی که باید سخن بگویی، ساکت باشی و آن هنگام که باید سکوت کنی حرفی بیجا بزنی و...

در این خطبه مقام معظم رهبری 28 بار «بصیرت» را استفاده نمودند و بر آن در این سالها تاکید کرده اند. حیف است که به این سادگی از کنار فرمایشات ایشان عبور کنیم. پس لطفا «بصیرت» داشته باش تا مردود نشوی مثل بعضی نخبگان!

«ببینید برادران و خواهران عزیز! خداى متعال به پیغمبرش در آن دوران دشوار مکه میفرماید: اى پیغمبر! من با بصیرت حرکت میکنم؛ «قل هذه سبیلى ادعوا الى اللَّه على بصیرة انا و من اتّبعنى» (یوسف: 108) خودِ پیغمبر با بصیرت حرکت میکند، تابعان و پیروان و مدافعان فکر پیغمبر هم با بصیرت. این مال دوران مکه است؛ آن وقتى که هنوز حکومتى وجود نداشت، جامعه‌اى وجود نداشت، مدیریت دشوارى وجود نداشت، بصیرت لازم بود؛ در دوران مدینه، به طریق اولى‌. اینى که من در طول چند سال گذشته همیشه بر روى بصیرت تأکید کرده‌ام، به خاطر این است که یک ملتى که بصیرت دارد، مجموعه‌ى جوانان یک کشور وقتى بصیرت دارند، آگاهانه حرکت میکنند و قدم برمیدارند، همه‌ى تیغهاى دشمن در مقابل آنها کند میشود. بصیرت این است. بصیرت وقتى بود، غبارآلودگى فتنه نمیتواند آنها را گمراه کند، آنها را به اشتباه بیندازد. اگر بصیرت نبود، انسان ولو با نیت خوب، گاهى در راه بد قدم میگذارد. شما در جبهه‌ى جنگ اگر راه را بلد نباشید، اگر نقشه‌خوانى بلد نباشید، اگر قطب‌نما در اختیار نداشته باشید، یک وقت نگاه میکنید مى‌بینید در محاصره‌ى دشمن قرار گرفته‌اید؛ راه را عوضى آمده‌اید، دشمن بر شما مسلط میشود. این قطب‌نما همان بصیرت است. در زندگىِ پیچیده‌ى اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمیشود حرکت کرد. جوانها باید فکر کنند، بیندیشند، بصیرت خودشان را افزایش بدهند. معلمان روحانى، متعهدان موجود در جامعه‌ى ما از اهل سواد و فرهنگ، از دانشگاهى و حوزوى، باید به مسئله‌ى بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌هاى جلوگیرى از این موانع و برداشتن این موانع؛ این بصیرتها لازم است. وقتى بصیرت بود، آنوقت شما میدانید با کِى طرفید، ابزار لازم را با خودتان برمیدارید. یک روز شما میخواهید تو خیابان قدم بزنید، خوب، با لباس معمولى، با یک دمپائى هم میشود رفت تو خیابان قدم زد؛ اما یک روز میخواهید بروید قله‌ى دماوند را فتح کنید، او دیگر تجهیزات خودش را میخواهد. بصیرت یعنى اینکه بدانید چه میخواهید، تا بدانید چه باید با خودتان داشته باشید.

...

مخاطب من عموم مردمند، بخصوص جوانان؛ همه‌ى مردم کشورند، بخصوص این مناطق حساس. جوانان عزیز! هر چه میتوانید در افزایش بصیرت خود، در عمق بخشیدن به بصیرت خود، تلاش کنید و نگذارید، نگذارید دشمنان از بى‌بصیرتى ما استفاده کنند؛ دشمن به شکل دوست جلوه کند، حقیقت به شکل باطل و باطل در لباس حقیقت. امیرالمؤمنین در یک خطبه‌اى از جمله‌ى مهمترین مشکلات جامعه همین را میشمارد: «انّما بدء الوقوع الفتن اهواء تتّبع و احکام تبتدع یخالف فیها کتاب اللَّه».(نهج البلاغه، خطبه‌ى 50) در همین خطبه، امیرالمؤمنین میفرماید: اگر حق به طور واضح در مقابل مردم آشکار و ظاهر بشود، کسى نمیتواند زبان علیه حق باز کند. اگر باطل هم خودش را به طور آشکار نشان بدهد، مردم به سمت باطل نخواهند رفت. «و لکن یؤخذ من هذا ضغث و من هذا ضغث فیمزجان». آن کسانى که مردم را میخواهند گمراه بکنند، باطل را به صورت خالص نمى‌آورند؛ باطل و حق را آمیخته میکنند، ممزوج میکنند، آن وقت نتیجه این میشود که «فهنالک یستولى الشّیطان على اولیائه»؛ حق، براى طرفداران حق هم مشتبه میشود. این است که بصیرت میشود اولین وظیفه‌ى ما. نگذاریم حق و باطل مشتبه بشود.

...

خداى متعال وعده کرده است: «و لینصرنّ اللَّه من ینصره»؛(5) آن کسانى که در راه نصرت دینِ خدا حرکت میکنند، وقتى حرکت کنند، خدا آنها را نصرت میدهد. بله، طرفدار دین خدا باشیم، کارى هم انجام ندهیم، گوشه‌ى خانه بخوابیم، نصرتى وجود ندارد؛ اما وقتى که حرکت میکنیم براى نصرت دین خدا، ممکن است هزینه هم داشته باشد، اما نصرت قطعى است؛ همچنانى که از اول انقلاب تا امروز، در چالشهاى گوناگون، ملت ایران پیروز شده است؛ این نصرت الهى است. در جنگ تحمیلى، هشت سال، تقریباً همه‌ى دنیاى مطرح آن روز، پشت سر دشمن ما قرار گرفتند و با ما جنگیدند؛ آمریکا به آنها کمک کرد، شوروى به آنها کمک کرد، ناتو به آنها کمک کرد، همسایگان بى‌انصاف به آنها کمک کردند؛ پول دادند، امکانات دادند و همه‌ى اینها در مقابل جمهورى اسلامى قرار گرفتند و قصدشان تجزیه‌ى ایران بود، قصدشان جدا کردن خوزستان بود، قصدشان تصرف سرزمین بود، که بتوانند جمهورى اسلامى را به بى‌کفایتى متهم کنند و ساقط کنند؛ اما خداى متعال تو دهن آنها زد و ملت ایران با صبر خود، با ایستادگى خود، با بصیرت خود، به دشمنان آنچنان ضربه‌اى وارد کرد که عقب‌نشینى کردند. این امکان همیشه در اختیار شماست.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8178


[ چهارشنبه 88/7/15 ] [ 10:14 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

سخنان رهبر معظم انقلاب در عید فطر را شنیدی؛ چه زیبا راه را برایمان ترسیم کردند.
جدای از سر و صداها، به نکته ای اشاره نمودند که شاید بر اثر غفلت فراموشمان شود، اگرچه می دانم دوستانی هستند که این فرمایشات را دقیق دنبال می کنند و به عمل می رسانند، اما کم اند.
خودت را مهیا کن! از رقبا عقب مانده ای و اگر ایمان و اخلاص و هماهنگی و همکاری نداشته باشی، قافیه را واگذار کرده ای! حال این حدیث را بخوان و تامل کن بسیار ...

«آنچه که من امروز به همه‏ى ملت عزیزمان و به مسئولین محترم - بخصوص که بحمداللَّه هم قوه‏ى مجریه، هم قوه‏ى قضائیه، یک دوره‏ى جدید را آغاز کرده‏اند و تازه‏نفسند - توصیه میکنم، این است که براى دهه‏ى پیشرفت و عدالت، همه خودشان را آماده کنند. ما احتیاج داریم به جهش در این راه. ما عقب‏ماندگى زیاد داریم. با رفتار معمولى نمیشود به نقطه‏ى مطلوب رسید؛ ما به جهش احتیاج داریم. این جهش، ایمان میخواهد، اخلاص میخواهد، هماهنگى میخواهد، همکارى نیروها را با یکدیگر لازم دارد. قواى سه‏گانه با هم همکارى بکنند، همدلى کنند، به هم کمک کنند؛ مردم به مسئولین، بخصوص به قوه‏ى مجریه که وسط میدان است کمک کنند، همکارى کنند، همراهى کنند، ما بتوانیم راه‏هاى نرفته را برویم؛ کارهاى بزرگى که در انتظار ماست، انجام بدهیم.»

« بر روى یک نقطه‏ى بخصوص هم تاکید میکنم در میان کارهائى که باید انجام بدهیم و آن نقطه، علم است. چند سالى است که حرکت علمى در کشور آغاز شده است. نخبگان نگذارند این حرکت کند شود یا خداى ناکرده متوقف شود؛ پیش بروید. حوزه و دانشگاه در این مورد مسئولیت سنگینى دارند. استاد و دانشجو همه مسئولیت دارند. راه علم را باید دنبال کنید. اگر ملتى نتواند در میدان علم و پیشرفت علمى و خط شکنىِ علمى پیشرفت کند، کلاهش پس معرکه خواهد ماند.

 اگر مى‏بینید کسانى آگاهانه، بى‏پروا در دنیا ظلمِ آشکار میکنند، این به پشتوانه‏ى علمشان هست. علم است که براى آنها ثروت به وجود آورده است، قدرت سیاسى به وجود آورده است، نفوذ در دنیا و در مناطق گوناگون عالم به وجود آورده است. کلید پیشرفت، علم است. نگذارید حرکت علمى متوقف بشود.»


[ دوشنبه 88/6/30 ] [ 4:18 عصر ] [ میثم ]

درباره رستاخیز شگفت انگیز چه شنیده ای؟

اصلا رستاخیز شگفت انگیز چیست؟

-------------------------

درباره انقلاب اسلامی سخن ها می گویند این روزها، اما واقعا انقلاب اسلامی تنها همین ها که می گویند هست؟

به مراتب این روزها افرادی را دیده ایم که در تلویزیون آمده اند و درباره انقلاب سخنانی رانده اند که چه کرده ایم و چه شد و من در صحنه چه کاره بودم و ...

اما آیا تنها شما بودید که این انقلاب را به ثمر رساندید؟تعریف کردن از خود سودی ندارد، شما وظیفه ای در آن دوران حس کردید و انجام دادید و اگر انجام نمی دادید در پیشگاه خدا گناه کار بودید، اگر راست می گوید که انقلابی هستید و هنوز هم در راستای انقلاب اسلامی باقی مانده اید پس چرا انقلابی عمل نمی کنید؟ چرا فرمایشات امام (ره) بزرگوارمان را در مواردی تحریف می کنید و عمل به وظیفه امروزی خود نمی کنید؟ چرا امروزه هر کدام از فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری  بر خلاف نیات حزبی شماست، آنها را پشت گوش می اندازید و عمل نمی کنید؟

روی سخن دقیقا مشخص است که با چه کسانی است، آنهایی که 8 سال ادعای اصلاح طلبی داشتند. آن زمانی که زدن دین و انقلاب به راحتی توسط افراطیون دوم خردادی انجام می گرفت که مقدمه آن سازندگی بدون در نظر گرفتن مهندسی فرهنگی بود.

به راحتی می توان تشخیص داد که دختر فلان رییس در تلویزیون می اید و از خود و پدرش تعریف می کند و یا آن دیگری که من چه کردم و چه پشت سر ما می گویند.

هر چه کرده اید وظیفه تان بوده و شاید کم هم انجام دادید و نباید انتظاری از مردم داشته باشید که البته با عنایت به حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از شما تشکر می کنیم، اما چرا امروز وظایف خود را انجام نمی دهید و در سخنان گوناگون و مواقع مختلف از منیت می گویید؟!

خدا را شکر که با آمدن دولت اسلامی و انقلابی، به فرموده حضرت آقا، توطئه ها برای زدودن اسلام ناب محمدی تقریبا از بین رفت. و اما مبارزه که همچنان باقی است ....

------------------

بهترین راه شناخت انقلاب اسلامی، مسیر حرکت و اهداف غایی آن شنیدن و مطالعه بیانات ارزشمند حضرت روح الله (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله) است. از جمله زیبا ترین مطلبی که آن را دیده ام و دوستان زیادی توصیه به خواندن آن کرده اند و به نوعی دکترین انقلاب اسلامی محسوب می شود، پیامی است که رهبر انقلاب به مناسبت اولین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره( صادر نمودند، (البته طولانی است اما بسیار شیرین است) که در ادامه می آید:

لینک اصلی

رستاخیز شگفت انگیز (نسخه pdf)

نسخه ورد 


[ سه شنبه 87/11/15 ] [ 10:13 صبح ] [ میثم ]

«اگر شما برنامه ای را برای این آوردید که این جا خالی است، از شنوندگان عذرخواهی کنید و بگویید: شنوندگان! متاسفانه به مدت این یک ساعت، برنامه مناسب شما پیدا نکردیم؛ این یک ساعت تعطیل. این خیلی بهتر و پر جاذبه تر و منصفانه تر است. بعضی از فیلم ها ساخته و نشان داده می شود که بی محتواست... این ها را پخش نکنید؛ حتی تولید نکنید.»1

«به شدت توجه کنید که چهره پردازی منفی و ناصالح در صدا و سیما انجام نگیرد. من گاهی دیده ام انسان هایی که هیچ ارزش علمی و هنری ندارند، در صدا و سیما با پول مردم چهره پردازی می شوند؛ چرا...؟ به نظر من علاوه بر اینکه این چرا وجود دارد، منفی هم هست. این کار الگو سازی است؛ ما چه کسی را می خواهیم الگوی جوان ها قرار دهیم؟»2

مصادیق اشتباهات مسئولین صدا و سیما کم نیست و همین است که بعضی مسئولین ما یا مسائل را اشتباه گرفته اند و یا نمی فهمند ، اما امیدواریم که با مقداری تفکر و نگاهی به سوال و جواب آن دنیا وظیفه شان را صحیح انجام دهند. ان شاء الله

-------------------------------

این جمعه هم رفت و ما هنوز اسیر این عادات سخیف هستیم، خدایا

کم می آوریم و در برابر گناه شیمیایی می شویم و زمین گیر. «الهی لا تؤدّبنی بعقوبتک و لا تَمکر بی فی حیلتک...»

الله الله ای زمان آشوب طوفان دل، بیا!

سعی معماران جاهل تا شود باطل، بیا!

فتنه انگیزان قرار از جمله عالم برده اند

نقش این غولان غافل تا شود زایل، بیا!3

 

پی نوشت--------------

1و2- حضرت آیت الله خامنه ای

3-حمید سبزواری


[ جمعه 87/7/26 ] [ 10:54 عصر ] [ میثم ]

«نگذارید روح انقلاب در جامعه منزوی بشود، و فرزند انقلاب منزوی بشود.

 یه عده ای اشتباه گرفتند مسائل را ...»1

 

«من الان اعلام می کنم و قبلا هم نوشتم و این را گفتم که آن وقتی که آقایان امکانات شخصی دارند، حق ندارند از امکانات دولتی استفاده کنند. اگر ماشین دارید، آن را سوار شوید و به وزارتخانه و محل کارتان بیایید؛ ماشین دولتی یعنی چه؟ و الله اگر من از طرف مردم مورد ملامت قرار نمی گرفتم که مرتب ملاحظه ی جهات امنیتی را توصیه می کنند، بنده با ماشین پیکان بیرون می آمدم.

به حد ضرورت اکتفا کنید و اندازه نگه دارید؛ اینها ما را از مردم دور می کند.»2

 

هیئت رئیسه مجلس اخیرا مبلغ 80 میلیون تومان برای ودیعه مسکن و 20 میلیون تومان برای خرید خودرو به نمایندگان متقاضی داده است.   جراید

 

وقتی نماینده دوم شهر ما و هوادارانش میلیاردی برای تبلیغات انتخابات مجلس هزینه کردند، دیگر ... لا اله الا الله

افتتاح برج میلاد را هم به مستضعفان صاحب انقلاب و وارثین ......

نهضت ادامه دارد ...

-------------------------------------------------

کلیپ صوتی «فریادی از صحرای منا» را  از اینجا دریافت کنید

منبع وبلاگ خاکریز

-------------------------------------------------

 

پی نوشت--------------

1و2- حضرت آیت الله خامنه ای


[ پنج شنبه 87/7/18 ] [ 9:23 عصر ] [ میثم ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 612794