سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی شنیده ایم که این مملکت صاحب دارد و صاحب این مملکت امام زمان علیه السلام است...

اما آیا ما هر آنچه که بخواهیم و هر آنگونه که مایل باشیم می توانیم عمل کنیم؟!

نگاهی کوتاه و گذرا به تاریخ ، وظیفه ما را مشخص میکند...

درست است که مملکت ما صاحب دارد و پیچ های سخت را با توسل به او گذراندیم، اما باید این را بدانیم که سعی و تلاش و همت بزرگان و مردم بصیر به این موفقیتها منتج شده است.

ولی اگر به همین وضعیت دل خوش کنیم، و برای رشد و رسیدن به آرمان ها برنامه و حرکتی نداشته باشیم، معلوم نیست که این سرزمین، مملکت امام زمانی علیه السلام باقی بماند!!

پس درست عمل کنیم و گوش به فرمان نایب المهدی علیه السلام، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای....

عبرتهای عاشورا


[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 12:15 صبح ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

هر چند وقت یکبار افتضاحی از شعارهای بدون شعور مستکبرین میبینیم. جاسوسی و شنود مکالمات کشورهای اروپایی توسط آمریکا آخرین افتضاح شان است، البته تا الان و رسوایی هایی که ادامه دارد.

اما در این بین عکس العملی از جانب اروپایی ها ندیدیم! عجیب است اگر کسی در امور دیگری دخالت و فضولی نماید، حتما طرف مقابل حداقل اعتراضی زبانی خواهد کرد، اما اروپایی ها و مخصوصا آلمان – که صدر اعظم کشورشان مورد جاسوسی قرار گرفته- حتی کمترین اعتراضی نداشتند!! به راستی چرا؟!

گرگهای غربی!

پاسخ آسان است... اگر خوی گرگها را بدانیم متوجه عملکرد آنان میشویم؛ گرگ اگرچه در ظاهر خواب هم باشد، مراقب گرگ روبروی خود هست که یکبار غفلت نکند و دریده نشود.جنگ تمام عیار

غربی ها نیز مانند گرگ روبروی هم ایستاده اند؛ منافع مشترک استراتژیکی دارند، اما به شدت مراقب همدیگر هستند و همه اینها ناشی از خوی مادی گری صرف آنان است که برای رسیدن به مطامع دنیوی خودشان هر عملی را به راحتی انجام میدهند؛ از استعمار ملتها و کشورها گرفته تا کشتن بی گناهان و هزاران زشتی و پستی دیگر...

اگر نگاه کوتاهی به تاریخ غرب بیندازیم، میبینیم که سالها قبل از آنکه غربی ها به باروت دست یابند، چینی ها آن را داشتند. اما هنگامی که غربی ها به باروت دست یافتند به فکر غارت اطراف خود افتادند و سپس به دیگر کشورهای دوردست حمله کردند و استعمار را از هند گرفته تا آفریقا و سپس آمریکای شمالی و لاتین رقم زدند.

هم اکنون نیز داستان به همین صورت است، تنها صورت ظاهری آن با تبلیغات رسانه های شان تغییر یافته است و به اسم حقوق بشر و امنیت غربی ها! حمله و کشتار و پشتیبانی از تروریسم و ... مجاز است!

وقتی که فضا را دقیق ببینیم، میفهمیم که جنگی تمام عیار در حال وقوع است و باید بدانیم که کجای این عرصه قرار داریم و چه باید بکنیم؟

رهبر انقلاب در سال 88 فرمودند «الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمیزنم، من از بعد از جنگ - از سال 67 - همیشه این را گفته‌‌‌‌‌‌‌ام؛ بارها و بارها. علت این است که من صحنه را مى‌‌‌‌‌‌‌بینم؛ چه بکنم اگر کسى نمى‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! چه کار کند انسان؟! من دارم مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم تجهیز را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائى‌‌‌‌‌‌‌ها را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهاى با حقد و غضب گشوده شده و دندانهاى با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى این آرمانها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى آن کسانى که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛ اینها را انسان دارد مى‌‌‌‌‌‌‌بیند، خب چه کار کند؟ این تمام نشده. چون تمام نشده، همه وظیفه داریم.» (بیانات در دیدار جمعى از شعرا)

متاسفانه اکنون در بین مسئولان نگاه خوبی نسبت به این مسئله نمیبینیم! این همه واضحات دشمنی غربی ها و بیانات و هشدارهای  امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و آیات قرآن و متون دینی را بعضی نمیبینند و یا فراموش کرده اند! این سابقه بد و کینه ورزی ها را نمیبینند و تصاویری که صداقت نداشته غربی ها را زیر سوال میبرند از سطح شهر جمع می کنند! آن هم با چه توجیهی!

در تمام کشورها پرچم آمریکا را آتش میزنند و در ایران مهد اسلام ناب محمدی (ص) مسئولان تصاویر ضد آمریکایی را جمع میکنند و همایش های فرهنگی ضد استکباری را لغو می کنند!

باز هم تروریستها جمعی از سربازان دلاور ما را به شهادت رساندند. چه کسی میتواند حمایت غربی ها را از این تروریستها انکار کند؟! آمریکا باز هم به صورت علنی به منافقین کمک مالی کرد که اگرچه همیشه به صورت مخفی کمک میکند. آقایان مسئول چرا این دشمنی های آشکار را به درستی نمیبینند؟!مسئولین؟!

ما با غربی ها و غایت فرهنگ و تمدن مادی آنها مشکل داریم، آن وقت بعضی آقایان می آیند و تصاویر دینی و انقلابی را حذف و سانسور می کنند با چه بهانه های خنده داری!

به جای ترویج گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) که بیانات امام و رهبری است، آنها را نادیده میگیرند یا حذف میکنند! شما مسئول جمهوری اسلامی هستید یا کشوری بی تفاوت؟! 

به صراحت می توان گفت که آقایان مسئول روح و گفتمان اسلام ناب را نفهمیده اند یا سرشان را زیر برف نظام سرمایه داری بین المللی برده اندو این خطای بزرگ در دولت سازندگی وجود داشته تا دولت مهرورز و دولت تدبیر که مخلوطی از اصلاحات و سازندگی است که این خطای نابخشودنی فراز و نشیب هایی در طی دوران مختلف مسئولین داشته است...

آقایان اگر نمی خواهند گفتمان انقلاب را بفهمند و به وظیفه شان عمل نمایند، حداقل این جمله امام خمینی را یکبار بخوانند...

«مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت- ارواحنافداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏اى مسئولین را از وظیفه‏اى که بر عهده دارند منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولى این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است منصرف کند.»   (صحیفه امام، ج21، ص327)


[ یکشنبه 92/8/5 ] [ 11:18 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

هفته قبل رهبر گرانقدر انقلاب پیام تسلیتی در پی درگذشت مادر سردار سرلشگر سلیمانی ارسال نمودند. پیامی که نمونه آن درباره دیگران کمتر دیده شده است و این نشانه عظمت وبزرگی شخص مورد اشاره رهبر و خدمات ارزشمند او به اسلام ناب محمدی است.

اوج پیام در اینجاست «زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بیشک ذخیره‌ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است.» ذخیره ای در دیوان عدل الهی...

این نقطه مهمی در زندگی فرد می تواند باشد که رهبرش از او این چنین تقدیر بنماید و از او راضی باشد. همین برای فرد میتواند عاقبت بخیری به همراه آورد. کسی چون حاج قاسم که بدون هیچ سر و صدا و ادعایی وظایفش را به خوبی انجام میدهد و اجرش را تنها از خدایش میطلبد.

شهدای زنده و گمنام

در روز عاشورا نیز یاران حضرتش بدون هیچ ادعایی به وظایفشان عمل کردند و هنگام شهادت امام علیه السلام را در بالین خود دیدند که از آنها راضی بود... چه صفایی بهتر از این که در دامان مولایت شربت شهادت را بنوشی.

مطمئنم که افرادی قابل توجهی در گوشه گوشه این کشور و این جامعه اسلامی خالصانه در خدمت به اسلام ناب محمدی هستند و گمنام که اکثرا آنها را نمی شناسیم مگر اینکه خبری از شهادت آنان بیاید یا تجلیلی چنین از او بشود.

مگر ما شهید احمدی روشن و یا شهید رضایی نژاد و امثال اینها را می شناختیم؟!

و همه این مخلصین گمنام در حال انجام خدمت اند و منتظر؛ منتظر شهادت

خوشا گمنامی و اجرش...

و شهید مهدی رجب بیگی چه زیبا به تصویر کشیداین مفهوم را«از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند. عجب دردی... چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید شویم.»


[ یکشنبه 92/6/24 ] [ 12:37 صبح ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

به حمایت از دولت

دولت یازدهم پس از پشت سر گذاشتن انتخابات حماسی و تنفیذ و تحلیف و رای به کابینه مستقر گردید. با کوله باری از تجربه دولتهای پیشین که هر کدام دارای دیدگاهی متفاوت با هم بودند.

در این میان هر کس وظیفه ای دارد؛ اولین و کلی ترین وظیفه و تکلیف بر دوش دولت است، که با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمده و آن هم انجام حماسه اقتصادی است.

و دومین وظیفه نیز بر عهده مردم است، که آن حمایت از دولت و کمک به پیشبرد اهداف نظام اسلامی در چهارچوب آن است.

حضرت زهرا

ما نیز بنا به این وظیفه بر دوش به پیروی از اسلام و بیانات رهبری فرزانه انقلاب با تمام انتقاداتی که به کابینه داشتیم دولت را حمایت و یاری میکنیم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای دولت اعتدال داریم چون دولت نظام اسلامی را از خود می دانیم که سیاستهای کلی در چارچوب نظام و رهبری تعریف و عملیاتی میشوند...
و مشخص است که حمایت مردم تا آنجاست که دولت در خط اسلام ناب محمدی و ولایت باشد و از افراط و تفریط دوری کند!

اما در این میان حمایت و مدد تفکر حزب اللهی با یک تفاوت آشکار با دیگران است...
و فرق ما با دیگران این است که حمایت ما از جنس معرفت است بدون چشم داشت به سهمی یا چیزی، حمایتی از جنس توصیه های معصومین علیهم السلام ، و حمایتی از جنس پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی جهت زمینه سازی ظهور امام عصر علیه السلام...

 اما متاسفانه یادمان می آید در چندین سال پیش، آقای هاشمی بعد چند وقت گفت «دیگر مدارا تمام شد!!» منظورش مدارا با احمدی نژاد و دولت او بود! انواع تخریبها و تهمتها به سوی دولت آن زمان باریدن گرفت. یاد این جمله می افتیم که «با دوستان مروت با دشمنان مدارا». واقعا چرا مدارا و چرا پایان مدارا؟!

 


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 11:47 عصر ] [ میثم ]

 

 

بسم الله الرحمان الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَى الْقِتالِ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفاً مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَفْقَهُونَ (  *) الْآنَ خَفَّفَ اللَّهُ عَنْکُمْ وَ عَلِمَ أَنَّ فِیکُمْ ضَعْفاً فَإِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ صابِرَةٌ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ أَلْفٌ یَغْلِبُوا أَلْفَیْنِ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

«ای رسول مومنان را بر جنگ ترغیب کن که اگر 20 نفر از شما صبور و پایدار باشند، بر 200 نفر غالب خواهند شد و اگر 100 نفر بوده بر هزار نفر از کافران غلبه خواهند کرد، زیرا آنها گروهی بی دانش اند(×) اکنون خدا بر شما تخفیف داد و معلوم کرد که در شما ضعف (ایمان) راه یافته، پس اگر 100 نفر از شما صبور و پایدار باشندبر 200نفر و اگر 1000، بر 2000 آنان به اذن خدا غالب خواهند شد و خدا با صابران است.» (سوره انفال آیه 65 و 66)

   **  **  ** **

دوست انقلابی ام!

به انتخابات نزدیک می شویم... اتفاقات خوب و بدی در حال وقوع است و همه این حوادث به دست ما رقم می خورد و خواهد خورد.

رهبر فرزانه انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند «صحنه روشن است؛ معلوم است شما چه میخواهید، معلوم است دشمن چه میخواهد».

اما رفتار ما بعضا نشان از توجه نکردن به بیانات ایشان دارد! با اینکه خیلی مدعی ولایت و انقلابی بودن هستیم!

برادر انقلابی!

به جای توجه کردن به فرمایشات رهبری، چرا درگیر افراد و ایجاد گرد و غبار شده ای؟! فرد منتخب خودت را مطرح می کنی و دیگر کاندیداها را تخریب می کنی! آن هم کسانی را که در گفتمان اسلام و رهبری و انقلاب هستند!

بزرگوار!

رهبر معظم انقلاب توصیه کردند «عزیزان! جوانان! مسئولان! مبلّغان! کسانى که عرصه‌ى سخن گفتن با مردم در مقابل شما است! شما باید بعکس [دشمن] عمل کنید؛ به مردم امید دهید. این امید، امید واهى نیست؛ امید واقعى است.»

لشگر امام خامنه ای

اندکی فضا را مشاهده کن. ببین چقدر فرصت خوب داریم که بر زمین مانده است. کاندیداهای گفتمان امام و انقلاب را ببین. هر کدام از این افراد بزرگوار یک فرصت بالقوه برای اسلام ناب هستند؛ یکی از نقاط مثبت، بیان آرمانها و دغدغه های انقلاب اسلامی به صورت واضح و پیشرفتی مضاعف برای بیداری اسلامی.

ما باید فردی را انتخاب کنیم، که نزدیکترین شاخصه ها را به رهبر انقلاب داشته باشند، تا بتوانیم به پیشرفت و عدالت شایسته ایران اسلامی برسیم.

این کار نیازمند همدلی دوستان جبهه انقلاب است. فعلا باید صبر کنیم. صبری انقلابی، همانگونه که قرآن فرموده است.

چند طیف کردن گفتمان انقلاب خطاست! اندیشه‌های تخریبی که در جهت خدشه‌دار کردن چهره افراد و ایجاد تفرقه در این گفتمان در حال  طراحی و پیاده سازی است، حفظ هشیاری همه دوستان در برابر این گونه افکار باطل و به دور از دین مبین اسلام حائز اهمیت است. بازی در این جدول یا کار نفوذی هاست و یا کار دوستان نادان و آنهایی که بیش از حد دچار احساسات شده اند. فضا را عقلانی کنیم و گوش به فرمان ولی امر زمان باشیم و امیدوار که رخدادهای خوب در پیش است. ان شاء الله.

لینک دانلود Pdf  این متن


[ دوشنبه 92/2/30 ] [ 11:21 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

در ابتدا باید گفت، ایران و سوریه با هم برادرند و همانطور که در دوران 8 ساله دفاع مقدس سوریه به ما کمک میکرد، ما هم اکنون به آنها کمک می کنیم و این دو کشور محور مقاومت را از ابتدا تا به حال حفظ نموده اند.

و همچنین در زمینه های زیادی تشابه اعتقادی دارند و همین باعث اتحاد و پایداری این دو در برابر استکبار گشته است.

بشار اسد

اما!

وقتی رژیم صهیونیستی تنها تاسیسات هسته ای ایران را تهدید به زدن می کند، ما هم در برابر آنها تهدید مقابله به مثل می کنیم و آخرین آن با خاک یکسان نمودن تل آویو و حیفا در صورت کوچکترین غلط آنها از قول امام و رهبرمان بود.

اما هنگامی که رسانه ها از حمله رژیم غاصب به سوریه خبرپراکنی می کنند، مسئولین سوریه این گمانه ها را تنها جنگ روانی می خوانند و هنگامی که مثل دیشبی حمله کردند، تنها به گفتن مقابله به مثل به روش خودشان اکتفا می کنند!

 

اگر برادران سوری در حرف و عمل کاملا شبیه ما رفتار مینمودند، مشکلاتشان بسیار کمتر میشد...

و تمام این اقتدار ناشی از اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آله و سلم) و خونهایی است که از نسل حیدری و حضرت زهرا (سلام الله علیها) در رگهای ما جریان یافته است.

چشم عالم به گردش تسبیح توست آقای من ...


[ یکشنبه 92/2/15 ] [ 11:57 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم


چند روزی است خبرها و عکس العملهای زیادی در رابطه با اهانت مزدوران اسلام آمریکایی به قبور بزرگان سلف میشنویم. همه موضع گیری می کنند، پیام می دهند، تجمع می کنند و شعار و ...

اما چرا آن هنگام که به سوریه یورش بردند، عکس العمل چندانی نبود؟ وقتی که در عراق و لبنان و پاکستان و ... فتنه افکنی میکنند، کمتر سخن می گویند؟ و چرا همه آنانی که انتظار سخن و عمل از آنها می رود، مشغول امور خودشان هستند و ...

می گذاریم تا سرکشی و بی شرمی به مقدسات واضح مان برسد، بعد کاری میکنیم!

مگر توصیه «به وقت عمل کردن و سخن گفتن» از دین ما نیست؟!

چرا بعضی از خودمان به «بیداری اسلامی» کم توجه می کنند و حتی از به کار بردن این کلمات پرهیز می کنند؟!

مشکل اینجاست که نه دین را کامل و صحیح شناخته ایم و نه دشمن را.

دشمن از به کارگیری «بیداری اسلامی» هراس دارد. آیا این تجمع اعراب خود فروخته و آمریکا و اسراییل را نمی بینی؟!  

بیداری اسلامی

شهید آوینی در مقاله دولت پایدار حق نوشت: «و خلاف آنچه بسیاری می پندارند،آخرین مقاتله ما _به مثابه سپاه عدالت_ نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است.»

 

کوتاهی بزرگان در این قضیه جدی است  از سوریه گرفته تا ایران... یادمان نرفته سکوت برخی بزرگان را در فتنه سال 88 ، که اگر فتنه گران به موفقیتی دست می یافتند همین بلا را که امروز عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی دچارند، درگیرمان می شد.

خدا را شکر ما رهبری داریم که دیگران ندارند؛ شکر باید هم عملی و هم زبانی باشد، یعنی به هنگام به وظیفه و تکلیف انقلابی و شرعی مان عمل کنیم.

که البته به فضل الهی امیدواریم و آماده در صحنه تا حماسه خلق نماییم و نیاز به اتحاد و همدلی ذیل اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آله و سلم) داریم.

و اگرمبارزه ما با اسلام آمریکایی و لو «هزار ماه» باشد به یک «شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد.»

نابودی غرب


[ شنبه 92/2/14 ] [ 11:13 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

دوازدهم فروردین ماه در تاریخ ایران اسلامی یکی از ایام الله است، و حماسه ای از جنس مردم سالاری دینی در آن رقم خورد که آینده یک انقلاب بزرگ و پر دامنه را تعریف نمود.

اما به دلایلی یا شاید بهتر بگوییم، توجیهات خود ساخته این روز تقریبا به فراموشی سپرده شده و تنها اثر آن اضافه شدن یک روز به تعطیلات رسمی تقویم است!

یک سوال! چرا این روز مهم باید تعطیل باشد؟! ایام ولادت و شهادت به خاطر شرکت مردم در مراسمات تعطیل است، 22بهمن به دلیل حضور مردم در راهپیمایی تعطیل است و ... این روز چرا تعطیل شده است؟! قرار است چه اتفاقی با این تعطیلی بیفتد؟!

می گویند متاسفانه تعطیلات ایران به نسبت بقیه کشورها زیاد است و بهره وری کار پایین. نمایندگان مجلس طرحی داده اند برای کاستن از تعطیلات و مثلا حذف تعطیلات شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و مانند این!

فارغ از این طرح ... چرا ما از فکرمان درست استفاده نمیکنیم؟ چرا تعطیلات عید اینقدر زیاد (نزدیک به یک ماه برای بعضی ها) است و دولت باز هم به آن می افزاید؟!

به جای اینکه در روز «جمهوری اسلامی» به فکر کار و تولید و ایجاد حماسه باشیم، خود را به بی خیالی می زنیم! تلویزیون هم تنها بسنده به کارهای تکراری و پخش چند مصاحبه قدیمی سطحی و آشنا برای ملت نموده است، چون همه را خودمان به تعطیلی فرستاده ایم...

به جای اینکه به تبیین «جمهوری اسلامی»، چگونگی شکل گیری و اهداف و آرمان آن بپردازیم، در گوشه خانه ها نشسته ایم و شاید در سفری باشیم و مشغول گفتگو که چقدر دزدی زیاد است و قیمت پسته چقدر کجاست و همه مشکل دارند جز ما و حرفهایی از این دست...

با این دشمنی ها و مشکلات پیش رو و وظایف بر زمین مانده، بهتر نیست ظرفیتهای خود و کشورمان را بشناسیم و برای رسیدن به مدینه فاضله و آرمانهای الهی خود تلاش و کوشش کنیم؟ و فکر کنیم، چگونه می توانیم حماسه ای سیاسی و اقتصادی برای «جمهوری اسلامی»بسازیم تا زمینه ساز ظهور امام زمان علیه السلام باشیم...

به نویدهای الهی یقین دارم و امیدوار...

جمهوری اسلامی


[ دوشنبه 92/1/12 ] [ 6:54 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمان الرحیم

نوروز همراه است با روزی تازه و نو و ابتدای سال را نوروز و بهار گویند، چون هنگامه تحول است در ظاهر و باطن طبیعت و جانداران این زمین...

لحظات ابتدایی هر سال را به انتظار می نشینیم تا نایب الامام را به نظاره ببینیم و به گوش جان بشنویم و راهبرد و سمت و سوی حرکت را در روزگار نو تا روز نویی دگر بدانیم و به مقدار وسعمان به وظیفه عمل نماییم.

«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» شعار و نگاه مان گشت و مقدمه ای برای شعور... کار بزرگ امسال «توجه به تولید ملی» و «انتخابات ریاست جمهوری» و عبرت از حوادث سالهای قبل است.امام خامنه ای رهبرم

باید بدانیم که «عملکرد ما زیر ذره بین جامعه جهانی است» و پیشرفت علمی، مردمسالاری دینی و موفقیت در عرصه های گوناگون داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در جلوی دیدگان ملتهای امیدوار و بیدار قرار دارد. و این دانستن تنها آغازی است برای انجام تکالیف و وظایف بر دوش و پرهیز از غفلت، اختلاف، انحراف و کارهای ناپسندی که تکمیل کننده پازل دشمن است.

حماسه حسینی را که شنیده ای؟! کاری بزرگ و شگفت که پس از هزاران سال از گذشت آن در سرار جهان عاشقانی ساخته که حرارتش در دل آنهاست...

از عهده ما که بیرون است تا حسینی یا زینبی حماسه بیافرینیم، اما وقتی که امام عنوان حماسه را انتخاب فرمودند، باید حماسی عمل نماییم؛ با فکری عمیق، با اخلاص، با همت و پشتکار، با ایثار و فدا کردن مال و جان خود در راه ولایت... تا حتی کارهای خرد و کوچک کم اهمیت هم در زیر ذره بین جامعه جهانیِ منصف زیبا جلوه کند و پایدار بماند و الگو باشد.

و چون به قول خداوند متعال اطمینان داریم ، می دانیم که «ملت ما به رغم دشمنی دشمنان در همه زمینه ها سربلند است» و «ما می توانیم».

پیشرفت علمی

و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین...

پی­نوشت:
جملات این رنگ از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال 92 است.


[ شنبه 92/1/3 ] [ 5:26 عصر ] [ میثم ]

کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت

«بنده فعلا نصیحت می کنم...» مقام معظم رهبری

وقتی که حجت بر همه تمام می شود دیگر جای هیچ توجیهی نیست. باز هم بیانات رهبری خطاب به من و شما و مسئولین بود. کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت

از مسئولین بزگوار که حادثه یک شنبه مجلس را ایجاد نمودند، درخواست داریم، برای اینکه عاقبت بخیر شوند و چون دل رهبری عزیز و مردم بصیر و مقاوم ایران را به درد آوردند، و به جهت اینکه از حق الناس میلیونی رهایی یابند، از خطای بزرگ خود در درگاه الهی توبه نمایند و از ملت و رهبر عذرخواهی کنند.

باور بفرمایید با عذرخواهی، رتبه و درجه شما نزد خدا و مردم بالا خواهد رفت، خداوند متعال ابرو را بالای چشمان مبارک شما هم خلق کرده است. پس غرور را کنار بگذارید و بگویید «ببخشید». ملت ایران از ظلم شما خواهد گذشت. با نامه دادن و سخن گفتن و خود را پیرو جا زدن کاری انجام نمی شود. شفاف بفرمایید «عذر می خواهیم». مطمئنا باشید حمایت تان خواهیم کرد.

آقایان! شما با تعریف رهبری و رای ما به اینجا رسیدید و بدون ولایت و اراده ملت هیچ هستید.

راه عملی توبه پذیرفتن یکدیگر و عذرخواهی از ملت و رهبر و طرف مقابل به خاطر حرکت غلط استیضاح و کار غلط تر اتهام و توهین به طرف مقابل است. آقایان باید این بچه بازی ها را کنار گذارند و همدیگر را با روی خوش بپذیرند و بگذرند و رفاقتها را شدت دهند و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و آمریکایی ها بزنند و با هم فکری و تلاش هم به فکر حل گرانی و مشکلات اقتصادی باشند. تقوا، تقوا، تقوا!

ما هم دعایتان می کنیم با یک «عذرخواهی»

ملت ایران

کمپین عذرخواهی مسئولین از رهبر و ملت


[ شنبه 91/11/28 ] [ 4:59 عصر ] [ میثم ]
   1   2   3   4   5      >
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 611754