سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

احمدی نژاد بی ریشه ای ...

در پست قبلی  برادر بزگوارمان نکته مهمی بیان کردند که

   «... اول یادمون نره که ما بعنوان بسیجیان پیرو خط و مرام روح الله با هیچ احد الناسی عقد اخوت نبسته ایم و نمی بندیم.مادام که مسوولین در خط خمینی کبیر باشند تا سر حد جان برای آنها جانفشانی کرده و می کنیم و به گاه گمراهی و قدرت طلبی و فریفته شدن به ظواهر دنیا بر نیستی و نبود آنها همت می گماریم.»

 

وحال مطلبی از برادری دیگر که در مجله دانشجوی بیدار چاپ شد...

 

احمدی نژاد بی ریشه است!

جائی دیدم کسی به صورت غیر مستقیم احمدی نژاد را بی ریشه خطاب کرده بود ،دیدم چقدر زیبا گفته واقعاً دانسته یا ندانسته صفتی را به کار برده که شایسته چنین فردی است می دانید چرا چون هنوز در عمق فساد و زشتی ریشه ندوانیده چون هنوز در بسیاری از ارکان نظام ریشه ندوانیده چون هر کجا که پا می گذارد روی دم او نیست و هر جا که می خواهی برای اصلاح تبری به یک ریشه فاسد بزنی ریشه او نیست و او نیست که هنگام اجرای عدالت دادش در می آید که پا روی دم من نگذار اگر ریشه را اینگونه تفسیر کنید او بی ریشه است اما اگر منظورتان این است که او در مبارزات انقلاب حضور فعال نداشته ، شاید داشته و ریا نکرده و حتی اگر هم نداشته حالا با شعار و عمل خود نشان می دهد که انقلابی است حتی اگر 30 سال از انقلاب گذشته باشد - مقام معظم رهبری در خصوص ایشان فرمودند یکی از شعارهای این دولت عدالت است عدالت یقیناً محور انقلاب بود ، در این شکی نیست ، هیچ دولتی هم از اول نیامده صریحاً بگوید من نمی خواهم طبق عدالت رفتار کنم لیکن من باید از آقای احمدی نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدی کردند ، عدالت محوری را به عنوان شعار گذاشتند وسط، این کار خیلی بزرگی بود ) خوب کسی که محور انقلاب را وسط گذاشته و سعی دارد طبق آن عمل کند انقلابی است و خوب همه می دانیم اجرای عدالت برای خیلی ها گران تمام می شود حکایت همان تبر و ریشه است . آقای احمدی نژاد گفت هر جا ما خواستیم کاری را اصلاح کنیم گفتند پا روی دم ما نگذارید خوب محدوده دم خود را مشخص کنید . پس لازم نیست برای اینکه شخصی انقلابی باشد حتماً در صحنه حضور داشته باشد . روزی پس از جنگ جمل شخصی به خدمت امیر المومنین آمد و گفت دوستی دارم که بسیار علاقه داشت تا  در رکاب نبی در این جنگ شرکت کند ولی نتوانست . امیر المومنین فرمودند دلش با ما بود فرد گفت بله با ما بود گفت پس با ما بود و بعد فرمودند هستند افرادی که در جنگ حضور نداشتند و همراه ما جنگیدند و هستند افرادی که هنوز به دنیا نیامده اند و با ما بوده اند .

آری هستند افرادی که پس از فوت امام به دنیا آمده اند ولی با امام بوده اند و هستند افرادی که امام را دیدند و در کنارش بودند ولی فرسنگها با او فاصله دارند.

 آن کس ریشه دار است که در راه امام امت و پیرو کلام امام است، حتی اگر کودک باشد.

 خوب با این اوصاف خود بگویید بی ریشه کیست؟


[ جمعه 87/1/30 ] [ 6:0 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 613146