سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

در هر سیستم و نظامی «اتحاد و همدلی و هم زبانی» یکی از اصلی ترین معیارهای پیشرفت می باشد. در کشور ما نیز اتحاد «حول محور ولی فقیه» که نائب امام معصوم علیه السلام می باشد، تعریف گشته است.

تاریخ و تجربه ثابت نموده است هر جا اتحاد و همدلی و بعد عمل حول این رکن اصلی صورت گرفته، اسلام ناب محمدی و ساختار و نظام برخواسته از آن به پیشرفتهای شگفت و محسوسی دست یافته و هر زمانی که تفرق در میان مسئولین ایجاد شده نه تنها درجا زده ایم که حتی فتنه هایی رخ داده است!

اکنون نیز همین قاعده حکم فرماست، زیرا سنتهای الهی تغییر و تحول ناپذیرند.

نگاهی کوتاه به جامعه مسئولین در ایران در حال حاضر میتواند گویای این مطلب باشد؛ حجت الاسلام روحانی رئیس محترم جمهور در زمانها و مکانها و به مناسبت های گوناگون سخنرانی ایراد میکنند که در کنار مباحث خوب و کاربردی شان، گاها جملاتی را به کار میبرند که اصلا در شان مقام دوم ایران و یک روحانی نیست! و حتی بعضی سخنان ایشان در ظاهر تعارضی جدی با مبانی اسلامی و بیانات امام(ره) و رهبری نظام اسلامی دارد!

تورم از نگاه روحانی!!

مثلا صحبتهای ایشان درباره «عدم تاثیر ماهواره بر خانواده ها» ، «بردن مردم به بهشت با شلاق»، «زیر سوال بردن گزارشات نهادهای رسمی» ، «متهم کردن منتقدین به کم سوادی»، «بیکار خواندن متدینین» و ... موجبات این شد که حتی بعضی از مراجع و علما و در تریبون های نماز جمعه به سخنان ایشان انتقاد کنند و در صدد امر به معروف و نهی از منکر رئیس جمهور برآیند و در طرف مقابل مسئولین دولتی و طرفدارانشان به انگ زدن به منتقدین می پردازند، و نیروها به جای اینکه صرف بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه گردد به خنثی کردن هم می انجامد و آقایون مسئول به جای انجام وظیفه تنها به توجیه این حاشیه سازی ها می پردازند!

به سادگی می بینیم که همین پیشرفتهایی که اکنون داریم در جاهایی صورت گرفته که از حاشیه دور بوده و تنها به انجام وظیفه فکر می کردند.

به حجت الاسلام روحانی توصیه می شود، به جای پرداختن به این گفتارها و رفتارها که ناشی از مشاوره های غلط اطرافیان و بعض افراد مغرض می باشد، به راهبردها و نصایح پدرانه رهبری معظم در عمل گوش فرا دهند و از گذشته نزدیک عبرت بگیرند... روزگاری قریب که رئیس جمهور قبلی بر بحث انحرافی بیداری انسانی و انتخابات آزاد تاکید میکرد و به رغم تمام امکانات، قدرت و فرصتهایی که داشت نتوانست هیچ کاری پیش ببرد و تمام خدمات عالی خود را ظرف دو سال پایانی خدمت در نظر مردم از بین برد!

برای یادآوری آقایون چند جمله کلیدی از بیانات اخیر امام خامنه ای را در پایان بخوانیم:

انسانهای با خرد برای زندگی عزتمندانه به خدا توکل میکنند

نظام اسلامی با مبارزه بوجود آمد و پایدار ماند/ در همه عرصه ها در حال مبارزه ایم

تنها راه حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی و پرهیز از چشم دوختن به بیرون از مرزها است

ملت ایران ثابت کرد بدون آمریکا میتوان عزت و پیشرفت داشت

هر جا به نیروی جوان تکیه کردیم کارمان پیش رفت

وظیفه حاکم اسلامی رساندن مردم به بهشت و سعادت اخروی است

باید اولویت با نیروهای متدین، بانشاط و انقلابی باشد

هر جا به توانایی دست یافتیم تحریمها را بر میدارند.

بالا بردن اقتصاد بدون فرهنگ نه ممکن است و نه مفید

مسئولان باید درمورد دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند

به راستی چه کسی از مبارزه و انجام وظیفه خسته شده است؟!


[ یکشنبه 93/3/11 ] [ 9:14 عصر ] [ میثم ]

بسم الله

در این برهه که نظام سلطه ایران را تهدید میکند، سکان دار انقلاب اسلامی دیدارهایی دارد و دیدارهایی که مسبوق بوده لغو نموده!

دیدار دستاوردهای نظامی سپاه و لغو دیدار نمایشگاه کتاب!

و بیان شد که رهبری برای دیدار نمایشگاه کتاب فرصت ندارند اما برای دیدن دستاوردهای نظامی زمان میگذارند و همچنین امروز به مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان نظامی میروند و لبخند رضایت میزنند و بیاناتی در نفی نظام سلطه و ایستادگی در برابر آنان می فرمایند.

هنگامی که گروه 5+1 قصد مذاکره درباره مسائل نظامی ما و توهماتی به زعم وزیر خارجه در سر دارند، بیانات و دیدارهای رهبری معظم اهمیت بیشتری پیدا میکند.

در اینجا باید تدبر و تفکر کرد که فلسفه این کارها چیست در سالی که خود رهبری آن را مزین به اقتصاد و فرهنگ نمودند؟

اگرچه کسی که گوش جان به بیانات رهبرش بسپارد، به راحتی خواهید فهمید وظیفه اش را...

تو چه میکنی؟!

امام خامنه ای- ایستادگی


[ چهارشنبه 93/2/31 ] [ 7:19 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

1- قرآن می فرماید: « قطعا برای شما در رفتار رسول خدا مایه اقتدا و سرمشق زندگی است برای کسی که به خدا و روز واپسین امید (قلبی و عملی) دارد و خدا را بسیار یاد می ‏کند» (سوره : الاحزاب آیه : 21)

و پیامبر می فرماید: «فاطمه پاره تن من است»

چه نیک است که به الگوی قرآنی در نظر و عمل اقتدا کنیم ...

روحیات عالی او،استقامت و شکیبائی او،هوشیاری و درایت و اخلاص و توجه به خدا و تسلط او بر حوادث ، و زانو نزدن در برابر سختیها و مشکلات ، هر کدام می تواند الگو و سرمشقی برای همه مسلمین باشد.

سبک زندگی فاطمی

***    ***    ***

2- درزیارت عاشورا می خونیم«اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

اگر در حیات مادی همانند ائمه معصومین علیهم السلام زندگی کردیم، پروازی هم شبیه آنها به آن دنیا خواهیم داشت.(عاقبت بخیری)

مثل شهدا که همه ما آرزوی شفاعت آنان را داریم.

و شهدای گمنام چه زیبا به حضرت زهرا (س) اقتدا کردند.

***    ***    ***

3- «ماباید دنبال ائمه راه بیفتیم...بله،«الا وانّکم لا تقدرون علی ذلک»؛ما مثل آنها نمیتوانیم حرکت کنیم؛ما لیاقت این را نداریم،طاقت این را نداریم؛اما میتوانیم آن راهی راکه آنها رفتند،مسیر زندگی‌مان قرار بدهیم..» امام خامنه ای (1391/02/23)

چه زیبا شهدا وخانواده شان دردوران دفاع مقدس ثابت کردند که میتوان به خوبی راه معصومین سلام الله علیهما را ادامه داد وهمچنان این راه برای تو باز است..

چه میکنی؟!

***    ***    ***

مجموعه طرح های سبک زندگی فاطمی با کیفیت عالی را از اینجا دانلود نمایید (6 طرح)

http://yaran14.persiangig.com/other/fatemi%20life.rar/download

ان شاءالله که مورد قبول حضرتش واقع شود و ما از نوع زندگی ایشان در زندگی حقیقی مان بهره برداری نماییم

صلواتی هم عنایت نماید...


[ جمعه 93/1/15 ] [ 3:20 عصر ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روزی است وارد سال 1393 شده ایم. در هر آغازی باید برنامه ای خوب برای ادامه راه برگزید.

در مسیر انقلاب اسلامی نیز بهترین نقشه راه را رهبر امت اسلامی به ما نشان می دهند. مسیری در دهه پیشرفت و عدالت برای رسیدن به اقتدار ملی و عاقبت بخیری...

و امام خامنه ای امسال را «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» نامگذاری نمودند. توجه همزمان به مولفه های اقتصاد و فرهنگ به صورت همزمان با حضور و همت مردمی و انقلابی و جهادی عمل نمودن مسئولین.

حدود یک ماهی نیز از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی که در همین راستا است می گذرد.

امام خامنه ای- مسلمان

توجهی کوتاه به بیانات رهبری سمت و سوی وظایف بر زمین مانده را به نیز ما نشان می دهد.

حضرت آقا در ابتدای سال در حرم حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند «ملّت ایران باید خود را قوی کند» و در رابطه ضعیف نبودن ملت ادامه دادند «ملّت ما این‌جور نیست؛ ما اوّلاً استعداد قوی شدن، زیاد داریم؛ امکانات و ظرفیّتها هم زیاد داریم؛ ملّت ما به ‌سمت اقتدار ملّی هم راه افتاده است و راه زیادی پیموده است»و برای قوی شدن به 3 عنصر اشاره کردند«این سه عنصر اگر مورد توجّه قرار گرفتند، یک ملّت قوی میشود: یکی اقتصاد، یکی فرهنگ، و سوّمی علم و دانش».

کشور ما از ظرفیتها و امکانات عظیم خدادای بهره مند است؛ از جمله نیروی انسانی جوان و فعال، منابع طبیعی بسیار غنی، موقعیّت جغرافیایی استراتژیک و همچنین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایجاد شده در سالیان اخیر.اقتصاد مقاومتی

برای رسیدن به کارایی و بهره وری و اثربخشی حداکثری این منابع نیازمند عزم جدی و جهادی میان مسئولین و مردم هستیم. به حمد الله مردم ما همیشه در صحنه های گوناگون حضوری چشم گیر و مفید داشته اند مانند راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات سال قبل، اما عملکرد مسئولین با کم و کاست هایی در دوره های گوناگون مواجه بوده به صورتی که در بعضی زمان ها این مردم بودند که مسئولین را به سمت کاری نیک هُل دادند!

در هنگامه ای که باید سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرا شود، می بینیم که رییس صدا و سیما علی رغم سخنانش برای فرهنگ سازی در این مقوله کارهای متناقضی در مجموعه اش انجام میدهد؛ تبلیغات های گوناگون و بعضا غیر شرعی در برنامه های گوناگون و حتی برنامه های کودک پخش میگردد که هم تبلیغ مصرف گرایی است و هم مخرب فرهنگ اسلامی است! همچنین زیرنوس های فراوان و خسته کننده ای برای انصراف دادن مردم از دریافت یارانه ها که بعضی از آنها بیشتر شبیه شوخی و به کم کردن ارزشها می انجامد.

مردم متحیر می مانند که حرف آقایون را قبول کنند یا عملکرد متناقض شان را؟!

اگر مسئولین بخواهند به همین صورت کجدار و مریز ادامه دهند، سیاستهای اقتصاد مقاومتی هم مانند مبارزه با مفاصد اقتصادی و عدالت اجتماعی به نتیجه نخواهد رسید و در راه به پیشرفت مد نظر نخواهیم رسید!

چاره کار رجوع و عمل دقیق به بیانات رهبری معظم انقلاب است، آنجا که فرمودند «چشممان به دست دشمن نباشد که کِی این تحریم را برمیدارد، کِی فلان نقطه را موافقت میکند؛ به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار میتوانیم بکنیم.» و همچنین هشداری که به مسئولین فرهنگی دادند  «مسئولان فرهنگی، باید مراقب رخنه‌ی فرهنگی باشند؛ رخنه‌های فرهنگی بسیار خطرناک است؛ باید حسّاس باشند، باید هشیار باشند. نمیخواهیم بگوییم همه‌ی آسیب‌های فرهنگی کار بیگانگان است؛ نه، خود ما هم مقصّریم؛ مسئولان مختلف، مسئولان فرهنگی، مسئولان غیر فرهنگی، کم‌کاری‌ها، غلط‌کاری‌ها، اینها تأثیر داشته؛ ما همه را به گردن دشمن نمی‌اندازیم؛ امّا حضور دشمن را هم در زمینه‌ی مسائل فرهنگی نمیتوانیم فراموش کنیم

ما تنها به فضل الهی امیدواریم که در ادامه سال نو روندها تغییر یابد و روز به روز در مسیر پیشرفت و عدالت به تعالی دست یابیم.

 


[ یکشنبه 93/1/10 ] [ 9:39 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 612787