سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

سال 88 عده ای فتنه گری کردند و مملکت را به هم ریختند !

به دشمنان پیشنهاد تحریمهای سخت علیه ایران را همین فتنه گران دادند!

و کشور را به لبه پرتگاه بردند که به لطف خدا نتوانستند

....

سال 92 شد و دوستان و همفکران همان آقایون فتنه گر 88 به قدرت رسیدند و دچار مشکل اداره کشور، چون تحریم ها به آنان فشار وارد میکرد!

نه از رکود اقتصادی خارج شدیم و نه مذاکرات و رفع تحریم ها به نتیجه رسید و اکثر صنعت استراتژیک هسته ای تعطیل گشت!

و مسئولان دولتی درگیر همان مسائل تحریمی شدند که دوستانشان با خودخواهی تمام برای مملکت به بار آوردند و اکثر همین مسئولان با سکوت در سال 88 به فتنه گری آنان کمک میکردند!

...

کار خدایی

کار خدا را می بینی؟!

اگر کار برای خدا باشد و در آن صداقت و اخلاص وجود داشته باشد، بدون هیچ شعار و سخنی رشد می کند و به نتیجه می رسد.

اما بعضی از ما آدمیان طوری عمل میکنیم و طوری سخن میگوییم که در آینده ای نزدیک شرمنده می شویم و بدتر آنکه کسانی لجبازی می کنند و نمی خواهند اشتباه خود را قبول کنند و بر اشتباه خود اصرار می ورزند و هم خود به خسران می رسند و بدتر پیشرفت کشور را متوقف می کنند!

از خداوند متعال می خواهم که عاقبت بخیر شویم با این همه کجی و زشتی که از بعضی از افراد می بینیم!


[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 11:17 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 «اقتصاد ما دچار این اشکال است که وابسته‌ی به نفت است. ما باید اقتصاد خودمان را از نفت جدا کنیم؛ دولتهای ما در برنامه‌های اساسیِ خودشان این را بگنجانند

این سخن حکیمانه را رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 92 بین فرمودند. متاسفانه این وابستگی از سالیان دراز باعث کم کاری و دوری از فعالیت جهادگونه در میان مسئولان ما گردیده است. هنگامی که زندگی راحتی داشته باشی و به خام فروشی منبعی بپردازی که سالها تولید آن طول کشیده! همان بچه پولداری که قدر نعمتش را نداند و برای راحتی امروزش منابعش را باد دهد!

متاسفانه این نگاه اشتباه و توجه نکردن به منابع انسانی، درونی و قابل تجدید در دولتهای مختلف وجود داشته است. وقتی که وزیر نفت دولت یازدهم پس از انتخاب استراتژی دولت را افزایش برداشت و صادرات نفت اعلام میکند و شعار کلی دولت بر مبنای رسیدن به توافق در مذاکرات با دشمن اعلام می شود، به وضوح ادامه همین نگاه غلط استراتژیک در ابعاد بزرگتری برای داخل و خارج قابل مشاهده می شود!

و اینجاست که دشمنان نظام اسلامی که منتظر لحظه ای غفلت مسئولین، جهت مقابله با نظام اسلامی هستند، وارد عرصه های سیاسی و اقتصادی می شوند و کشوری را که منتظر پاسخ از جانب آنان می باشد را با چالش مواجه می سازند! و چه بد که مسئولین دولتی خود راه به دشمنان قسم خورده اسلام نشان می دهند!

و ادامه فرصت سوزی و تلف شدن منابع و امکانات و عدم رسیدن به پیشرفت!

برای دریافت طرح کلیک کنید

و باز هم جای شکر آن باقی است که رئیس جمهور پس از کاهش حدود 40? قیمت نفت سخن از توطئه دست نشاندگان استکباری می گوید که به مذاکره با آنان رفته است و در این زمان به جزء خارجی مشکل اذعان می نماید.

متاسفانه وجود این منابع خدادادی با روحیه راحت طلبی بعضی از مسئولین همراه گشته و موجب عقب ماندگی در برخی عرصه ها برای کشور شده است. چه بسا دیده ایم در ادارات دولتی که کارها برای مدت زمان قابل توجهی و به دلایل واهی بر زمین مانده است!

و در مقابل دیده ایم که توجه به نیروی جوان و مومن و همت آنها موجبات چه پیشرفتهایی در تکنولوژی های برتر گشته است و تجربه دفاع مقدس و حضور عناصر بسیجی و جهادی در میدان چه تحولی ایجاد کرده است.

«راه حل وجود دارد، راه حل همین اقتصاد مقاومتى است که ضربه‌هاى دشمن را اوّل کم اثر میکند، کاهش میدهد که این مالِ کوتاه‌مدّت است، در میان‌مدّت و بلندمدّت به حرکت عظیمِ مردم اوج میدهد. اقتصاد مقاومتى این‌جورى است.» (امام خامنه ای-1393/09/06)

امیدواریم دولت با استفاده از راه حل های موجود و تجربه شده، از روشها و سنتهای اشتباه خود تبری بجوید و با کمک خواستن و یاری طلبیدن از عناصر مومن و جوان و انقلابی تحولی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نماید که مطمئنا ما می توانیم.

.........

برای دریافت طرح با کیفیت عالی روی عکس کلیک کنید

 


[ یکشنبه 93/9/23 ] [ 8:34 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

مذاکرات هسته ای در مرحله نهایی و پایان زمان توافق ژنو است. خوب می دانیم که مذاکرات جهت از بین بردن تحریم ها و پیشرفت صنعت هسته ای در مدت 12 سال چالش ادامه داشته و در دوره های گوناگون با سلایق مختلف به مذاکرات رفته ایم و توافقاتی امضا کرده ایم و تا کنون هیچ کدام از آنها عملیاتی نگشته است، زیرا حریف ایران با اینکه کشورهای ثالث دیگری پا درمیانی کرده بودند، به راحتی با بهانه هایی زیر توافق خود زده است.

در دوره ای تعلیق کامل کردیم و در دوره ای تا غنی سازی 20درصد پیش رفتیم و به اذعان همه، حتی کسانی که در سعدآباد تعلیق را پذیرفتند(دکتر حسن روحانی)، تعلیق کاری اشتباه بود اما تجربه خوبی جهت مشخص شدن چهره بی منطق و عدم صداقت حریف بود!

متاسفانه طی یک سال قبل نه تنها هیچ پیشرفتی در هسته ای نداشتیم که بر اساس توافق ژنو این صنعت استراتژیک در میان تعطیلی و فعالیت به سر می برد! با این تصور که این کار موجب رفع تحریم های گسترده و سخت علیه کشورمان خواهد شد و مذاکرات بی نفع و با ضررادامه یافت!

اما هنگامی که با نگاه صحیح و منطقی و خارج از نگاه حزبی و جناحی به مذاکرات نگاهی می اندازیم، به آسانی متوجه عدم صداقت و عدم توجه به واقعیات توسط دشمن می شویم! آنجا که حتی این عقب نشینی دولت ایران در هسته ای و تعلیق در سطوح مختلف را نمی پذیرند، و خواستار تعطیلی و از بین بردن ماهیت نیروگاه های ما هستند و در مقابل رضایت به تعلیق 2 ساله فقط بعضی(حدود 20درصد) تحریم ها می دهند! و برای آن نیز شروط و قیدهای تو در تو مشخص می کنند!

چالش هسته ای

و مسلما اگر تیم ایرانی به رهنمودهای رهبر و خطوط قرمز پس از توافق بد ژنو توجه نمی کرد، به احتمال قوی تا به حال توافق بدتری برای ایران صورت پذیرفته بود! و این عدم توافق نشانه ای از مقاومت تیم ایرانی در برابر زیادِ زیاده خواهی آنان دارد و این قسمت ادای وظیفه تیم ایرانی جای تشکر دارد.

مسلما از تنور مذاکرات هیچ نانی برای ایران بیرون نخواهد آمد تا هنگامی که این شروط غیر منطقی دشمن وجود دارد و ادامه مذاکرات و شبه تعطیلی هسته ای و پنهان کاری دولت ایران در این زمینه منجر به عقب ماندگی در این صنعت استراتژیک و عدم پیشرفت کلی کشور خواهد گردید.

پس باید با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، دولت ایران به جای اینکه این همه روی توافق با دشمن سرمایه گذاری نماید، به فکر اقتصاد مقاومتی باشد و همان گونه که در طرح تحول سلامت قدم های خوبی گذاشته است در زمینه های دیگر نیز سیاسی بازی و به فکر منافع خود بودن و لجبازی را کنار نهاده و در فکر انجام وظیفه باشد که روزهای سخت و سوالات سخت تری با شدت از آنان خواهند پرسید و چه بد جایگاهی است برای کسی که فقط شعار دهد و عمل نکند و چه افتخاری در تاریخ از آنان خواهد ماند اگر حقوق مردم را ادا نمایند.

و العاقبة للمتقین


[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:7 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم 

در دوران مختلف تصمیمات گوناگونی، مسیر و روندها را از جای اصلی تغییر داده !

در هنگامه برخورد با یک بیگانه که خوی استکباری و برتری جویی در خود دارد، باید از مراقبت بیشتر و بصیرت فزاینده ای بهره برد!

مرحله اول شناخت نظام سلطه است! ابعاد، اهداف و استراتژی هایش را و سپس به مصاف و مذاکره با او رفتن!

نظام سلطه

 

یکی از توهماتی که استکبار در نهاد طرف مقابلش می اندازد و منجر به اشتباهات بزرگ و مهلکی در طرف مقابل مستکبر میشود،ترس از نظام-سلطه و یا تطمیع است!

این نگاه منجر به اشتباه محاسباتی در مذاکره با استکبار میشود! یا از ترس بازی را از قبل می بازی یا در اثر تطمیع دین و دنیای مردم را به باد می دهی!

متاسفانه در زمانه های مختلف این نگاه غلط مسیر حرکت ملتها را کُند و یا به ورطه نابودی کشانده و به جای پیشرفت متکی به نیروی خارج و وابسته باقی خواهی ماند و کم کم دیگر هیچ خبری از عقاید و اصول الهی که به آن پایبند بودی، در میان نخواهد بود...

و آن هنگام حتی توان حفظ ناموس خود را نخواهی داشت! همانگونه که در کشورهای شبه استعمار شده در همین قرن به اصطلاح پیشرفته و متمدن شاهدیم!

می بینیم که چگونه شناخت کم و یا عدم آن به چه ختم خواهد گشت!

باید به چنین نظامی که قصد کرده تمام هستی تو را با روشهای نرم نابود کنید، مبارزه کرد! او را شناخت و با توطئه هایش آشنا شد و روشهای مقابله را با توکل بر نیروی غیب و استفاده از عقل و منطق خدادادی به کار بست. و در این راه سخت مطمئن به امدادهای الهی باش، زیرا او وعده داده است «کم من فئة قلیله غلبت فئة کثیره باذن الله» و «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

مرگ بر آمریکا


[ شنبه 93/8/24 ] [ 11:15 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

دوقطبی‌سازی و ساده‌انگاری‌های سیاسی درتحلیل مسائل سیاسی پیچیده ، از ترفندهای کسانی است که نمی‌خواهند صورت مسئله روشن و هر مهره در جایگاه خودش قرار بگیرد تا مردم تصویری روشن و واقعی از صحنه داشته و بر اساس آن قضاوت کرده و تصمیم بگیرند.

یکی از این دوقطبی‌های جعلی،تقسیم جریانات سیاسی ونیروهای داخل کشوربه مخالف و موافق توافق هسته‌ای است!

مسئولین حتی درباره توافق ژنو راستش رانگفتند!

دولت یازدهم از ابتدای روی کار آمدن هم و غم خویش را بر رسیدن به توافق هسته‌ای نهاده و بی‌شک رسیدن به این هدف جشن دولت را در پی خواهد داشت.شاید امثال ما را به بهانه بی‌سوادی و نداشتن شناسنامه به این جشن دعوت نکنند اما ما برای آنها دسته گل خواهیم فرستاد! «به شرط رعایت خطوط قرمز نظام در توافق »

واقعیت هسته ای!
مسئولین کشور که به سوالات جواب نمیدهند!
اگر کسی هست جواب بده ، حتما براش دعا میکنیم
دروغ هسته ای
و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

[ دوشنبه 93/8/19 ] [ 12:12 صبح ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه محرم با حضرت اباعبدالله الحسین و حرکت جهادی اش شناخته می شود. امام حسین در ابتدای حرکتش فرمود « إِنّى لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاْصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهى عَنِ الْمُنْکَرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّى وَأَبى عَلِىِّ بْنِ أَبیطالِب» خلاصه این فرموده و حرکت امام حسین، اصلاح امت جدش و اقامه امر به معرف و نهی از منکر بر اساس روش جد بزرگوارش و پدر گرامیش بود که با خون خود و یارانش اسلام را احیا کردند.

اکثر کسانی که در حجاز و عراق و شام آن زمان بودند، مسلمان بودند؛ نماز می خواندند، حج می گذاردند و به زیارت پیامبر میرفتند اما امام جهت امر به معروف همین مسلمانها قیام نمودند! چرا؟!

زیرا همین مسلمانان! تزویر و ظاهرگرایی را با اسلام ناب محمدی مخلوط کرده و برداشتها و به دنبال آن منافع خودشان را دنبال می کردند!

امروز نیز پس از 14 قرن همین تزویر را با ظاهر و شعاری از اسلام به عوام نشان میدهند! یکی با آیات جهادی قرآن و در عمل کشتن مسلمانان(داعشی ها) ، یکی در ظاهر خادم الحرم مکه و مدینه(سعودی ها) و برخی در ظاهر سکولاریسم که نمونه این آخری در اکثر کشورهای مسلمان به چشم می خورد!

این جریانات دارای افراط و تفریط بوده و در طی زمان نمونه های ضعیف و یا قوی آن را مشاهده می کنیم! تکلیف دو نمونه اسلام ظاهری که معلوم است اما اسلام سوم کمی پیچیده به نظر می رسد، اگرچه ممکن است برخی از آنها نیت خیر داشته باشند اما در گفتار و عمل کشور را به سمت الگوهای غلط می برند!

پیشرفت یا توسعه

این نوشتار حتی قصد بی احترامی به شخصی را ندارد، اما سخن گفتن عوام با سخن گفتن خواص خیلی تفاوت دارد! خواص می فهمد که چه میگوید و چه میکند و به کجا میخواهد برسد! به همین جهت استفاده از کلمات برای خواص بار معنایی دقیق خودش را دارد، چون ما دیده ایم که همین خواص با نیرنگ و تزویر مردم عوام را چگونه به کشتن فضیحانه پسر پیامبر کشاندند!

رئیس محترم جمهور در سخنرانی شهر زنجان به محرم و به قضیه امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمودند و پس از آن «توسعه» را معروف و «فقر و بیکاری» را منکر معرفی کردند!

همه ما به خوبی میدانیم «توسعه»، کلمه ای جهانی و بار معنایی غربی دارد که در آن به عدالت و مساوات بین مردم چندان توجهی نمی شود! نمونه های عملی کشورهای توسعه یافته را نیز به خوبی و شفافی در جهان دیده ایم! مثلا آمریکا کشوری است توسعه یافته که از نابودی بومیان آن و برده کردن مردم آفریقا و کشتار و غارت کشورهای جهان سوم به اینجا رسیده و اکنون نیز با قدرت دلار و سلاح های جنگی اش به این توسعه یافتگی ادامه میدهد و در داخل نیز با اسراف فراوان و مردم بیکار و زندانیان فراوان مواجه است و مردمش به خاطر گذران زندگی مجبورند 3 شیفت کار کنند و به مرور در حال له شدن در بین چرخهای صنعت توسعه هستند!

حضرت آقا درباره نفی کلمه توسعه و جایگزین آن می فرمایند: 

« کلمه‌ی «پیشرفت» را ما با دقت انتخاب کردیم؛ تعمداً نخواستیم کلمه‌ی «توسعه» را به کار ببریم. علت این است که کلمه‌ی توسعه، یک بار ارزشی و معنائی دارد؛ التزاماتی با خودش همراه دارد که احیاناً ما با آن التزامات همراه نیستیم، موافق نیستیم. ما نمیخواهیم یک اصطلاح جاافتاده‌ی متعارف جهانی را که معنای خاصی را از آن میفهمند، بیاوریم داخل مجموعه‌ی کار خودمان بکنیم. ما مفهومی را که مورد نظر خودمان است، مطرح و عرضه میکنیم؛ این مفهوم عبارت است از «پیشرفت». معادل معنای فارسی پیشرفت را میدانیم؛ میدانیم مراد از پیشرفت چیست. تعریف هم خواهیم کرد که منظور ما از این پیشرفتی که در فارسی معنایش روشن است، چیست؛ پیشرفت در چه ساحتهائی است، به چه سمتی است. ما این وام نگرفتن مفاهیم را در موارد دیگری هم در انقلاب داشته‌ایم.» (10/9/89)

جالب اینجاست با اینکه نتیجه توسعه را میبینیم باز هم از این واژه استفاده میشود آن هم توسط روحانی ای که رئیس جمهور ماست! و بدتر اینکه جناب روحانی تعریفی هم از این توسعه نکردند! وقتی که غرب با تمام پیشرفتهایش در نوع زندگی درمانده و بسیاری از خودکشی ها در بین ثروتمندانش رخ میدهد باز هم از «توسعه» سخن بگویند و آن را معروف بخوانند آن هم در این برهه!

نمی توان این جمله را در ساده اندیشی تفسیر نمود! آن هم با این همه اصرار بر مذاکره و رفع تحریم به غربی ها از جانب ایشان!

جناب رئیس جمهور خیلی ها خودشان را خون خواه حسین علیه السلام معرفی کردند و او را تفسیر به رای کردند. عبرت بگیرید از این اشتباهات! اینجانب نیز در قالب امر به معروف و قانون اساسی شما را توصیه به خواندن و گوش نمودن و عمل به بیانات رهبری فرا میخوانم! و امیدوارم به فضل خدای تعالی که «ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة».

ماه محرم ماه تحول است، ماه ولایت پذیری است، ماه عبرت است... پس بسم الله.

 


[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 7:13 صبح ] [ میثم ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچقدر جلو می رویم به زوایای گوناگون بیانات امام راحل مان بیشتر پی می بریم؛ آن زمانی که در سال 67 پس از قبول جام زهر قطعنامه 598 و در سالگرد کشتار خونین مکه پیامی صادر نمودند که برای همیشه استراتژی کلان انقلاب اسلامی است!

و چه بسیار دردآور است که مسئولین و مردم این مرز و بوم از این راهبرد کمتر اطلاعی داشته باشند!

حضرت امام در قسمتی از این پیام به اسلام آمریکایی و اذناب آن اشاره می کند و نوید پیروزی را می دهد، همین گونه که نماد اسلام آمریکایی سیاستهایش با تمام هزینه کردهایش رو به زوال و شکستی نهاده است و رو به اعدام و تکفیر نهاده است.

امام می فرماید: «در منطق استکبار جهانى هر که بخواهد برائت از کفر و شرک را پیاده کند متهم به شرک خواهد شد، و مفتى‌ها و مفتى زادگان این نوادگان بلعم باعوراها، به قتل و کفر او حکم خواهند داد. بالاخره در تاریخ اسلام مى بایست آن شمشیر کفر و نفاقى که در لباس دروغین احرام یزیدیان و جیره خواران بنى امیه - علیهم لعنةاللّه - براى نابودى و قتل بهترین فرزندان راستین پیامبر اسلام، یعنى حضرت ابى عبداللّه الحسین - علیه السلام - و یاوران با وفاى او، پنهان شده بود مجددا از لباس همان میراث خواران بنی سفیان به درآید و گلوى پاک و مطهر یاوران حسین - علیه السلام - را در آن هواى گرم، در کربلاى حجاز و در قتلگاه حرم، پاره کند، و همان اتهاماتى را که یزیدیان به فرزندان راستین اسلام زدند و آنان را خارجى و ملحد و مشرک و مهدورالدم معرفى کردند، درست همان را به رهروان راه آنان وارد آورند، که ان شاءاللّه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد»

به یاد می آورم که سید شهیدان اهل قلم در نوشتاری درباره آخرین نبرد آورد «و خلاف آنچه بسیاری می پندارند، اخرین مقاتله ما _ به مثابه سپاه عدالت _ نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است ، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است . اگر چه این یکی نیز و لو «هزار ماه» باشد به یک «شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد»

خطاب به بعضی می گویم که هنوز غافلند و واقعیات جهان را به درستی نمی خواهند ببینند!

ای جماعت نه اگر بیش، کمی عار کنید // کی شما روزه گرفتید که افطار کنید

سرفرازی نه متاعی است که ارزان برسد // سحر آن نیست که با بانگ خروسان برسد

سحر آن است که بیدار شود اقیانوس // سحر آن است که خورشید بگوید نه خروس

امام روح الله . آیت الله نمر

 


[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 12:19 صبح ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار هیات دولت توصیه های فراوانی به دولت داشتند و از جمله «رعایت انصاف در انتقاد از اقدامات و سیاست‌های دولت‌های گذشته» بود! همچنین ایشان توصیه های فراوانی در راستای «توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی» و «پرهیز از نگاه به خارج» جهت حل معضلات اقتصادی را در دیدارهای مختلف داشتند.

از توصیه های رهبری حدود یک ماهی زمان می گذرد و اما جناب رئیس جمهور با اینکه در سخنانش در مکانها و زمانهای گوناگون از رهبری دم می زند و از ایشان تشکر می کند، به هیچ وجه این سخنان حکیمانه و دلسوزانه رهبری انقلاب را در عمل توجه نمی نماید! و با اینکه رهبری عزیز بارها از دولت حمایت نموده باز هم رئیس دولت و گوشه ای از تیم دولت بر طبل خودخواهی خود می کوبند!

با اینکه اصلا راضی به این نوع نوشتن نیستم (نمایش گوش ندادن دولت به رهنمودهای رهبری) ، اما سخنان رئیس جمهور و بازی با آمارها و انتقاد غیر کارشناسانه از اقدامات سابق مرا به نوشتن وا داشت!

از سخنان شعارگونه ایشان «عبور از رکود» بود که بسیاری از بزرگان اقتصاد آن را قبول ندارند! سیاستهای اعتدالی در رابطه با تورم و مقابله با طرح مسکن مهر باعث ایجاد رکود شد! وقتی جلوی تزریق پول به واحدهای تولیدی گرفته و با قضیه مسکن مهر آنطور برخورد شد، همین طور که مشاهده کردیم بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در زمینه ساخت مسکن یا به تعدیل نیرو روی آوردند و یا با تعطیلی واحد خود روبرو گشتند! در بازار نیز با کمی نقدینگی خرید و فروش کمتر از سالهای قبل صورت گرفته و کمی مبادله اقتصادی منجر به کم شدن سود و در نتیجه به کم شدن درآمد منتهی می شود! و جالب اینجاست که با این وضعیت رکود رئیس دولت در بازی دیگری با آمار «نرخ بیکاری» را کمتر از قبل اعلام می کند!

دوست و دشمن به خوبی می دانند که رهبر انقلاب اسلامی در برخور با هیچ کس و گروهی تعارف ندارند، در دیدار دولت ایشان، «ایجاد و افزایش آرامش روحی و روانی در جامعه، کنترل تورم و تثبیت قیمت ارز و نیز اجرای طرح نظام سلامت را از اقدامات باارزش و خوب دولت یازدهم در یک ‌سال گذشته برشمردند»؛ می بینیم که تعریفی در اینجا و جای دیگری از مقوله مذاکرات و مباحث هسته ای از تیم هسته ای دولت نگردیده و توصیه های فراوان به آنها در باب جهتگیری و سخن گفتن به «فرزندان انقلاب» گردیده است!

یار...

متاسفانه شخص رئیس جمهور و تیم هسته ای -که انگار هیچ وظیفه ای در ایران جز مذاکره ندارند- به نوعی به دنبال دور زدن راهبردها و استراتژی ها کلان نظام در باب هسته ای هستند! وقتی که رئیس دولت در پاسخ به هر سوال در موضوعات داخلی اشاره به سفر نیویورک و مذاکرات هسته ای و برداشتن تحریم ها و نه اشاره ای به توان داخلی و قدرت هسته ای نمی کند، پیامهای «اذعان جامعه جهانی به حق غنی ساری هسته ای» را در آن مرقومه به خوبی درک می کنیم! وقتی که رئیس تیم مذاکره کننده، انرژی هسته ای را فدای مباحث جناحی بین دشمنان اسلام می کند و از مشاوران ایرانی حقوق بگیر آمریکایی در «کمپین توافق» استفاده می کند، عاقبت کار مشخص است!

توافقی بدتر از توافق ژنو! و یا همین ادامه توافق یعنی تعطیلی غنی سازی هسته ای و تعطیلی تحقیق و توسعه و ظاهرسازی آب سنگین اراک و فردو!

متاسفانه جناب روحانی هنوز از نتایج عدم ولایت پذیری امثال احمدی نژاد و خاتمی و هاشمی درس عبرت نگرفته است!

و متاسفانه ایشان با غربی ها برای رسیدن به هر توافقی نوعی رودربایستی دارد به گونه ای که اکنون نه تنها غربی ها برای ایران باید و نباید تعیین می کنند که حتی سعودی ها نیز برایمان خط و نشان می کشند! و این نشانه «رو به جلو بودن سیاست خارجه» ای است که جناب بیان کرده است!

واقعا چه بسیار افرادی غافل که این همه دشمنی را در قالب تحریم غربی ها، حمله به سفارتخانه توسط عمال سعودی، پیشروی داعش تا نزدیکی مرزها، نفوذ هواپیمای جاسوسی صهیونیستی تا مراکز هسته ای، توهین به مردم ایران توسط غربی ها و... را نمی بینند و به اعلام نظر توسط معاون یا سخنگوی یک وزیر در برابر این جنایات قانع می شوند! یعنی رسیدن به یک توافق آنقدر مهم است که تمام عزت خودتان و مردم را کمرنگ نمایید و یا قضیه دیگری در میان است؟!

شاید این دنیا را بتوان با رسانه ها و شعارهای قشنگ گذران کرد اما به سوالات سخت آن دنیا نیز فکر کرده اید؟!

دشمن تمام توان خود را در قالب های گوناگون برای نابودی اسلام ناب محمدی به جریان انداخته، آن وقت آقایان برای رسیدن به «هر نوع توافق» مشغول مذاکره و مذاکره هستند در حالی که طرف مقابل بحث موشکی ما را پیش می کشد آقای قهرمان دیپلماسی عاجز از به میان کشیدن بحث فلسطین، سوریه و عراق و گرفتن امتیاز از طرف مقابل هستند!

از غدیر که گذشتیم! بسیاری آمدند و بیعت کردند و تبریک گفتند...

به محرم و عاشورا نزدیک می شویم... همان بسیاری در غدیر شدند قاتل پسر پیامبر!

«فاعتبروا یا اولی الابصار»


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 10:38 عصر ] [ میثم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

این بار نقش «پلیس بد» به دولت خبیث انگلیس رسید!

بی احترامی به ایران و تعیین باید و نباید برای ما!!

سئوال اینجاست که بر اساس کدام تدبیر و عقلانیت با کشوری که در فتنه سال 88 علیه کشورمان فعالیت گسترده و براندازانه داشته و سفارتخانه اش در حال حاضر تعطیل می باشد، این ملاقات نابجا صورت گرفته است؟!؟

چرا عزت ایران اسلامی، فدای مصلحت اشخاص لیبرال منش و ترسو، در این ملاقات غیر منطقی و با اهداف جناحی می گردد؟!؟

چرا روشنفکران غربگرا از تاریخ مشروطیت و دیگ پلو سفارتخانه انگلیس، که انقلاب مشروطیت را به شکست کشاند، عبرت نمی گیرند؟!؟

جبهه استکبار و نفاق، برای هر اقدام ایران در صحنه بین الملل و داخلی، سناریوی از قبل مهیا نموده است. اگر اوباما در سخنرانی خود در سازمان ملل، علیه کشورمان موضع گیری تند و بی ادبانه همچون گذشته نداشتند، تیم سیاسی و البته بی تجربه، که «اهداف حزبی و تصرف مجلس شورای اسلامی» را در این سفر دنبال می نمایند، باید می فهمیدند، که تقسیم کار شده است. ولیکن با سهل انگاری و عدم مسئولیت پذیری همراهان رئیس جمهور، حرفهای تکرای و گستاخانه آمریکا را، این بار دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، این سگ دست آموز آمریکا، بعهده گرفته و علیه کشورمان مطرح کردند!!!

انگلیس خبیث

از سوی دیگر هر بار برای مقابله با ایران یکی از این غربیها به بهانه ای جلو می آید.

از آن طرف ما به تعهدات فراتر از قانون عمل کردیم و غربیها از طرف مقابل بیشتر خباثت خود را نشان میدهند!

قرآن به ما دستور داده در برابر مستکبرین باید ایستاد و نرمش-قهرمانانه به معنای سکوت در برابر این مستکبرین نیست!

اگر رئیس دولت آنها موضع بد میگیرد رئیس دولت ما نیز باید واقعیت سیاه آنها را در مجامع عمومی اعلام کند!

چرا باید پاسخ آنها را رئیس مجلس ما بدهد؟! رودربایستی در برابر چه کسی و به چه قیمتی؟

متاسفانه این اقدامات غیر شفاف دولت منجر به جلو آمدن رهبری در مسائل دیگر می شود! مثال قضیه هم در مصاحبه رهبری پس از خارج شدن از بیمارستان بود که اعلام کردند خواسته آمریکایی ها در مبارزه با داعش و جواب رد ایران به آنها... در صورتی که جواب رد را جناب ظریف و عراقچی داده اند اما از بیان آن به علل موهوم خودداری میکنند و نوعی ترس از نتیجه بیان آن در راستای عدم توافق هسته ای وجود دارد...

 نباید این همه رسیدن به یک توافق (چه بد چه خوب) اینقدر مهم باشد که عزت مان کمرنگ شود! آقایان رئیس سخنی بگویید بر علیه مستکبرین!


[ شنبه 93/7/5 ] [ 11:25 عصر ] [ میثم ]

گفتی شهادت

گفتم قطره ای خون می خواهد و مقداری شهامت

آه کشیدی

گفتم شهادت مرهمی است بر زخم مرگ ... و دیگر هیچ

شبهای عملیات- آوینی


بوی عطر شهدا را می توان حس کرد. فضا طوری دیگر شده... حس می کنی؟


[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 1:16 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 611770