سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر بازگشت پیکر شهید محمد حصاری، پس از 30 سال مرا شگفت زده کرد.

پدر هم کلاسی و هم اتاقی دوران دانشجویی؛ دورانی که در اوج آرمانخواهی بودیم در همسایگی حضرت امام روح الله ...

دوست و برادرم پیامی فرستاده بود مالامال عشق و صفا... اویی که هرگز در این دنیا پدر را ندیده است!

«سلام بچه ها من خیلی خوشحالم. امشب بهمون خبر دادن بابام رو بعد از 30 سال داره میاد. بچه ها دیگه من هم بابا دارم.

شاید نتونه باهام حرف بزنه ولی عیب نداره من که میتونم با استخوناش حرف بزنم.

امشب شب آرزوهامه. فکر نکنم امشب رو هیچ وقت فراموش کنم. دعا کنید تا وقتی که از تهران بیارنش زنده باشم و ببینمش

شهید حصاری

پی نوشت:

یقین دارم اگر مسئولی از خطوط قرمز ولایت فقیه بگذرند، شهدا جلوی راه کج او را خواهند گرفت!

خداوند متعال بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل میفرماید و غبارها را میزداید.


[ شنبه 94/5/17 ] [ 12:22 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 612835