سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دانشجو در ایران با معیار شاخص «استکبار ستیزی» تعیین گردیده و شناخته می شود. دانشجویان موتور متحرک جامعه و نشاط آن محسوب می گردند و با در نظر گرفتن وضعیت موجود و نقشه راه ترسیمی برای سرعت گرفتن پیشرفت همه جانبه و مخصوصا علمی جامعه باید بستر مناسب فضای دانشگاه توسط مسئولین محترم مهیا گردد و از هرگونه حاشیه سازی و سیاسی بازی که سم مهلکی برای فضای دانشگاهی محسوب می شود به شدت پرهیز نمود.

رهبر انقلاب در دیدار با دولت تدبیر و امید امر کردند « مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند» (در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت 1393/06/05)

دانشگاه امام خمینی

و همچنین به مسئولین دانشگاهی فرمودند «از عناصری که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنید؛ بعضی‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّی‌اند ... همین‌هایی که سال 88آن بازی را راه انداختند، خب اینها با جمهوریّت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند، بدون هیچ منطقی، بدون هیچ حرف قابل قبول و پسندیده‌ی در مقابل آدمهای باانصاف. اینها نامطمئنند؛ من استفاده‌ی از اینها را مطلقاً توصیه نمیکنم، به‌هیچ‌وجه؛ نه به شماها و نه به هیچ دانشجویی و نه به هیچ دانشگاهی توصیه نمیکنم.» (بیانات در دیدار جمعى از دانشجویان 1394/04/20) 

برازنده دولت محترم نیست که مرتبا از تریبونهای گوناگون رهنمودهای رهبری را موجب حرکتها و نتایج کار خود می خوانند، با دعوت اشخاصی و یا ایجاد امکان حضور آنها در فضای عمومی یا دانشگاهی باعث حاشیه سازی شوند و یا کم شدن سرعت پیشرفت علمی را پدیدار نمایند!

همچنین با توجه به اینکه فتنه‌گران امروز به دنبال نفوذ در دانشگاه‌ها هستند که باید بدانند دانشگاه‌ها و دانشجویان مراقب توطئه‌های آنان بوده و اجازه هیچ عرض اندامی را به فتنه‌گران نمی‌دهند و با توجه به نامگذاری امسال، مسئولین محترم باید همدلی و همزبانی خود را با راهبردهای رهبری معظم انقلاب و دانشجویان خواهان پیشرفت همه جانبه به تمام نشان دهند و مسیر را برای نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی هموار نمایند که توفیق دنیا و آخرت آنان و جامعه را خواهد داشت.


[ یکشنبه 94/9/15 ] [ 11:25 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 611764