سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

درباره رستاخیز شگفت انگیز چه شنیده ای؟

اصلا رستاخیز شگفت انگیز چیست؟

-------------------------

درباره انقلاب اسلامی سخن ها می گویند این روزها، اما واقعا انقلاب اسلامی تنها همین ها که می گویند هست؟

به مراتب این روزها افرادی را دیده ایم که در تلویزیون آمده اند و درباره انقلاب سخنانی رانده اند که چه کرده ایم و چه شد و من در صحنه چه کاره بودم و ...

اما آیا تنها شما بودید که این انقلاب را به ثمر رساندید؟تعریف کردن از خود سودی ندارد، شما وظیفه ای در آن دوران حس کردید و انجام دادید و اگر انجام نمی دادید در پیشگاه خدا گناه کار بودید، اگر راست می گوید که انقلابی هستید و هنوز هم در راستای انقلاب اسلامی باقی مانده اید پس چرا انقلابی عمل نمی کنید؟ چرا فرمایشات امام (ره) بزرگوارمان را در مواردی تحریف می کنید و عمل به وظیفه امروزی خود نمی کنید؟ چرا امروزه هر کدام از فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری  بر خلاف نیات حزبی شماست، آنها را پشت گوش می اندازید و عمل نمی کنید؟

روی سخن دقیقا مشخص است که با چه کسانی است، آنهایی که 8 سال ادعای اصلاح طلبی داشتند. آن زمانی که زدن دین و انقلاب به راحتی توسط افراطیون دوم خردادی انجام می گرفت که مقدمه آن سازندگی بدون در نظر گرفتن مهندسی فرهنگی بود.

به راحتی می توان تشخیص داد که دختر فلان رییس در تلویزیون می اید و از خود و پدرش تعریف می کند و یا آن دیگری که من چه کردم و چه پشت سر ما می گویند.

هر چه کرده اید وظیفه تان بوده و شاید کم هم انجام دادید و نباید انتظاری از مردم داشته باشید که البته با عنایت به حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از شما تشکر می کنیم، اما چرا امروز وظایف خود را انجام نمی دهید و در سخنان گوناگون و مواقع مختلف از منیت می گویید؟!

خدا را شکر که با آمدن دولت اسلامی و انقلابی، به فرموده حضرت آقا، توطئه ها برای زدودن اسلام ناب محمدی تقریبا از بین رفت. و اما مبارزه که همچنان باقی است ....

------------------

بهترین راه شناخت انقلاب اسلامی، مسیر حرکت و اهداف غایی آن شنیدن و مطالعه بیانات ارزشمند حضرت روح الله (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله) است. از جمله زیبا ترین مطلبی که آن را دیده ام و دوستان زیادی توصیه به خواندن آن کرده اند و به نوعی دکترین انقلاب اسلامی محسوب می شود، پیامی است که رهبر انقلاب به مناسبت اولین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره( صادر نمودند، (البته طولانی است اما بسیار شیرین است) که در ادامه می آید:

لینک اصلی

رستاخیز شگفت انگیز (نسخه pdf)

نسخه ورد 


[ سه شنبه 87/11/15 ] [ 10:13 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 613754