سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

شنیده ای که امام روح الله (ره) صدا و سیما را یک دانشگاه می نامید و چقدر بر اهمیت آن تاکید می فرمود.

انتصاب با تاخیر رئیس صدا و سیما از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله) دارای نکاتی چند بود؛

مصادف شدن این انتصاب با گلایه ها و انتقادات صریح رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان و پخش سریال هایی که حاوی توهم بعضی کارگردانان و عوامل آن است که حاکی از سطحی بودن برخی برنامه های صدا و سیما و ماندن در ظاهر افراد و به جهت توجیه! دفع افسد به فاسد آقای رئیس! کار را برای ایشان سخت تر نموده است.

البته ما نباید زود قضاوت کنیم، چون برنامه تدوین شده پنج ساله آینده صدا و سیما ممکن است تغییراتی در روند اشتباهات این رسانه داشته باشد و آن را به رسانه ای اسلامی برا ی جامعه اسلامی منتظر ظهور حضرت حجت علیه السلام ایجاد نماید، که ما به فضل خداوند بزرگ امیدواریم و نه به عملکرد این افراد! که کارشان را دیده ایم.

رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان فرمودند: «شما خیال نکنید چون رئیس صدا و سیما را انتخاب می کنم همه برنامه های صدا و سیما را می آورند امضا کنم، از خیلی برنامه های صدا و سیما بنده راضی نیستم» و دو انتقاد را نمودند؛ «نخستین انتقاد در منعکس نکردن واقعیات موجود در کشور است که اگر واقعیات را درست منعکس کنند، امروز دلبستگی نسل جوان به دین و نظام جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر از حالا بود» و دومین انتقاد « از خیلی برنامه های صدا و سیما بنده راضی نیستم.»

و همنچنین در خبرها بوده که؛ «چند روز قبل از صدور حکم عزت الله ضرغامی، یک مقام عالیرتبه کشور در دیدار با وی از نحوه نمایش زنان موفق در صدا و سیما انتقاد کرده اند و در نمایش چهره زن مسلمان نخبه ایرانی بسیار ضعیف عمل کرده و متاسفانه با نگاه غربی به این مقوله پرداخته و همین طور از دیالوگ سریالها انتقاد کرده اند»

اگرچه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با رسانه های جهان اسلامی بوده و گاهی برنامه های خوبی پخش نموده، اما نباید فراموش کرد که این وظیفه رسانه ملی است و باید پرسید چرا این ظرفیت های خوب بلا استفاده مانده است؟

امروزه که در مواجهه جنگ نرم دشمن هستیم، چرا پرداختن به زندگی سطحی و غافل کردن مردم از مسایل اساسی و نشان ندادن دقیق رویش های انقلاب اسلامی در نقاط گوناگون کشور و حتی جهان؟

پس چه هنگام باید زمینه سازی ظهور آن بزرگوار را ایجاد نمود؟

«اللهم انّا نرغب الیک فی دولة کریمه»


[ پنج شنبه 88/8/21 ] [ 9:56 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 613769