سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

احتمالا بسیاری مستند شاخص را دیده اند؛ مستندی که برخی از افکار و آرای امام (ره) را برایمان بازگو کرد...

 ما معتقدیم که راه و منش و افکار رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه ای، همان خط و راه امام روح الله است؛ چه اینکه در زمان حیات ظاهری امام (ره)، بارها مقام معظم رهبری را تایید نموده اند و همچنین در فرمایشات و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب، همان روش ها را به خوبی می توان دید.

صحبت های حاج سعید قاسمی هم درباره به کار نگرفتن فرمایشات ایشان را در برنامه زندگی و حکومتی هم شنیدیم و جفایی که تلویزیون در این باره انجام می دهد...

اگر راه رهبری همان راه امام(ره) و تداوم همان مسیر به سمت ظهور امام عصر (ارواحنا فداه) است، چرا شاخصی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ساخته نشده است؟!

به راحتی می توان فرمایشات امام (ره) را کنار فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار داد و شاخصی زنده و حیّ به جامعه تشنه معارف ارائه نمود. شاخصی نه فقط برای دهه فجر، برای تمام لحظات زندگی افراد چه فردی و چه اجتماعی...

شاخصی که دروغ گویان منافق را آشکار می سازد؛ که خط امام(ره) همان خط رهبری است و کسی که ادعای خط امامی(ره) دارد، بدون چون و چرا گوش به فرمان ولی امر و نایب حیّ امام زمان علیه السلام است.

آن که ادعای خط امامی(ره) دارد، همراه رهبری قدم برمیدارد، سخن شفاف می گوید، خواصی عمار گونه است، چون منتظر ظهور است. می داند اگر از نایب امام علیه السلام تبعیت کند، تمهیدات ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام را فراهم آورده، چنان که اگر کوفیان جناب مسلم، نایب و نماینده حسین علیه السلام، را با جان و دل و تمام وجود می پذیرفتند، شاید آن حادثه عاشورا اتفاق نمی افتاد.

پس شاخصی می خواهیم که جمهوری اسلامی ما را به حکومت جهانی صاحب الزمان علیه السلام متصل نماید و این شاخص ها را داریم، اگر استفاده کنیم و در عمل پیاده نماییم.

----------------

«لبیکی برای همیشه» را بشنوید


[ یکشنبه 88/12/2 ] [ 10:11 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 80
کل بازدیدها: 613722