سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بازتولید حقائق اسلامى

  • امروز امت اسلامى بشدت نیازمند بازتولید حقائق اسلامى است، بازتولید آن حوادث شگرف و عظیم است. امروز ما امت اسلامى نهایت احتیاج را به چراغ هدایت وجود پیامبر مکرم داریم.

مجموعه‌ى سرگردان

  • در عین حال با اینکه هم از استعداد انسانى، هم از استعداد طبیعى هیچ چیز کم ندارد، این امت امروز یک مجموعه‌ى سرگردان است. دلیل سرگردانى آن همین است که شما مشاهده میکنید. گرفتارى‌هاى بزرگ عالم، عمدتاً در همین کشورهاى مسلمان است. فقر در میان امت اسلامى است، بى‌عدالتى و تبعیض در میان ماست، عقب‌ماندگى علمى و فناورى در میان ماست، هزیمت فرهنگى و ضعف فرهنگى مال امت مسلمان است. قدرتمندان عالم، حق امت مسلمان را به‌آسانى و بروشنى ضایع مى‌کنند و امت اسلامى نمیتواند از حق خودش دفاع کند.

سرطان خطرناک

  • ما چرا اینجورى‌ایم؟ چرا امت اسلامى به این وضعیت دچار شده است؟ یک سرطان خطرناک مهلکى به نام دولت جعلى صهیونیستى اسرائیل در این منطقه به دست دشمنان اسلام و دشمنان امت اسلامى به وجود آمده است. حامیانش که در ظلم و گناهان بزرگ او شریک هستند، همچنان از او حمایت میکنند و امت اسلامى نمیتواند از خودش دفاع کند؛ این ضعف ماست. چرا؟ این ضعف را باید با برگشت به اسلام، با محور قرار دادن تعالیم رسول مکرم اسلام جبران کنیم.

اتحاد لازم

  • امروز بیش از همه چیز، در امت اسلامى اتحاد لازم است. وحدت پیدا کنیم، حرفمان را یکى کنیم، دلمان را یکى کنیم؛ این وظیفه‌ى یکایک کسانى است که در این امت بزرگ مسلمان قدرت تأثیرگذارى دارند.

وظیفه‌ى همه‌ى ما

  • وظیفه دارند امت اسلامى را بیدار کنند و این حقائق را به آنها بگویند؛ این وضعیت تلخ را که دشمنان اسلام به وجود آوردند، براى آنها روشن و تبیین کنند؛ آنها را دعوت کنند به اینکه درصدد انجام وظیفه بربیایند؛ این وظیفه‌ى همه‌ى ماست.

فریاد تفرقه

  • امروز فریاد تفرقه از سوى دشمنان اسلام بلند میشود. مسئله‌ى شیعه و سنى را امروز آمریکائى‌ها و انگلیسى‌ها مطرح میکنند؛ این براى ما ننگ است. تحلیلگران آمریکائى و انگلیسى و غربى، جزو مسائلى که مطرح میکنند، روى آن مطالعه میکنند، روى آن تأکید میکنند، این است که بیائیم اسلام سنى را از اسلام شیعى جدا کنیم و بین اینها درگیرى به وجود بیاوریم. دشمن میخواهد این کار را بکند؛ همیشه همین جور بوده است.

مسئله‌ى اسرائیل

  • میخواهند اقوام مسلمان، ملتهاى مسلمان، مذاهب مسلمان، از شیعه و سنى و غیر اینها را متوجه به هم کنند تا مسئله‌ى اسرائیل فراموش شود. ماجراى غصب فلسطین باید ما را به هم نزدیک میکرد.

محل اختلاف

  • هیچ مذهبى از مذاهب اسلامى تردید ندارد که آن وقتى که سرزمین اسلام، سرزمین مسلمین، مورد تعرض قرار گرفت، مورد تجاوز قرار گرفت، دفاع بر همه‌ى مسلمانان واجب است. همه‌ى مذاهب اسلامى در این متفقند؛ این محل اختلاف نیست.

اهداف خودش

  • جمهورى اسلامى از اول تشکیل، جزو سطور اولِ اصلىِ اهداف خودش، یکى این را قرار داد: اتحاد مسلمانان و نزدیک کردن دلهاى آنها به یکدیگر، و یکى هم مسئله‌ى فلسطین را.

یک واجب

  • در بیانات امام راحل (رضوان اللَّه تعالى علیه) این دو نقطه، دو نقطه‌ى بسیار روشن و واضحى است: یکى مسئله‌ى اتحاد مسلمین در همه‌ى موضوعات و کم کردن اختلافات و کمرنگ کردن اختلافات، و مانع شدن از اینکه اختلافات فکرى و فقهى و کلامى و امثال اینها دو طرف را به عداوت بکشد و با هم دشمنى کنند، یکى هم مسئله‌ى فلسطین. جمهورى اسلامى پاى این حرف ایستاده است. ما هزینه‌هایش را هم داریم میدهیم. ملت ما به عنوان یک واجب، به عنوان یک وظیفه‌ى شرعى به این قضیه نگاه میکنند و میدانند که اگر این سرطان مهلک و خطرناک از پیکر جامعه‌ى اسلامى بیرون آورده شود، بسیارى از مشکلات جوامع اسلامى حل خواهد شد و بسیارى از همکارى‌ها به وجود مى‌آید.

حرف حق

  • امروز خوشبختانه فریاد رساى دفاع از اتحاد امت اسلامى و بیدارى اسلامى در دنیاى اسلام، در کشورهاى مختلف، در میان ملتهاى مختلف، انعکاسهاى بسیار مطلوب و مثبتى داشته است. خداى متعال به حرف حق برکت میدهد؛ میرویاند نهالى را که در سرزمین حق نشانده شده است.

پذیرش در دنیا

  • امروز در دنیا پذیرش وجود دارد نسبت به این سخن حقى که جمهورى اسلامى با صداى رسا و با همه‌ى وجود آن را بیان میکند.

مجموعه فوق فرازی از بیانات حضرت آقا در دیدار به مناسبت ولادت حضرت رسول اعظم (ص) بود که ان شاء الله در زندگی مسلمانان پیاده و زمینه ای برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر علیه السلام گردد.


[ پنج شنبه 88/12/20 ] [ 11:20 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 613845