سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

رفتن دکتر احمدی نژاد به لبنان و استقبال بی نظیر آنان از رییس جمهور ایران، برکات و فرصتها و نکات خوبی به دنبال داشت و خواهد داشت که نیاز به بهره برداری مناسب از آنها در زمینه های گوناگون ضروری به نظر می رسد.

بحث صدور انقلاب و پایبندی به ارزشهای اسلام ناب در مرز دشمن صهیونیستی کاملا به چشم می خورد. و مخصوصا سخنرانی احمدی نژاد در «بنت جبیل» و اشره او به فرمایشات حضرت امام روح الله و امام خامنه ای مبنی بر از بین رفتن رژیم صهیونیستی و متلاشی شدن آن از درون که وعده ای الهی است، جای استفاده زیادی دارد.

ساختن چند فیلم مستند از دریچه نگاه های متفاوت به این سفر و به زبان های زنده دنیا می تواند در بهره برداری از این اتفاق حماسی و مهم راه گشا باشد؛

1-      از دید یک فرد لبنانی (مسیحی، سنی و شیعی)

2-      از دید یک فرد در ایران

3-      از دید یک فرد در جغرافیای غرب مدرن

4-      از دید خبرگزاری ها مخصوصا غربی ها

5-      از دید اندیشمندان دنیا

6-      از دید صهیونیستها

و ...

استفاده از فیلم های شخصی (مثلا موبایل)، گزارشات، تحلیل ها، فیلم های استقبال و سخنرانی احمدی نژاد و شخصیت ها و ... می تواند در راستای صدور ارزشهای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله به دنیا موثر واقع گردد.

و این تنها یک طرح عادی است برای کسانی که تجربه و امکانات ساخت چنین مجموعه هایی را دارند.


[ دوشنبه 89/7/26 ] [ 11:39 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 614254