سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات
توصیه های آیت الله خامنه ای به دانشجویان اسلام گرا در مورد انقلاب های منطقه، تطبیق حوادث انقلاب با حوادث بزرگ صدر اسلام و اولویت های جنبش دانشجویی
   
1-       عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی از راه ترویج افکار اصیل اسلامی در سطح وسیع جامعه و آمیختن شور و حماسه و ایمان عمومی با اندیشه و درک و تحصیل صحیح و پیوند دادن میان شعار و شعور در سطح عام و با تحقیق در مبانی فکری اسلامی و آموختن آن از متخصّصان و صاحب نظران و غور در مفاهیم قرآنی به راهنمایی فقهای دین شناس و تطبیق رویدادهای انقلاب با حوادث بزرگ صدر اسلام برای اموختن تجربه های تاریخ.

2-      ترویج تاریخ و فرهنگ انقلاب در سطح جهان از راه ترجمه ی مفاهیم والای انقلاب به زبان علم، هنر و فلسفه و صدور این فرهنگ به میان ملّت های دیگر و نیز واقعه نگاری درست حوادث انقلاب از آغاز تا امروز برای ایجاد تجربه ی انقلابی جهت سایر ملت ها.

3-      پی ریزی ی نظام علمی، آموزشی با استفاده از رهنمودهای اسلامی و با استخراج و تصفیه ی مواد اوّلیّه از منابع سرشار فرهنگ اسلامی و هم چنین با جذب موادّ مناسب از دانش و فرهنگ پیشرفته ی دیگران.

4-      مبارزه ی صحیح با آثار فرهنگ تحمیلی و پالایش فرهنگ جامعه از آن . ارزش دادن به فرهنگ انقلابی و توسعه و ترویج هر چه بیش تر آن.

5-      تلاش و مجاهدت در راه تزکیه ی اخلاقی و ارج نهادن به رهنمودهای بی نظیر اسلامی در تهذیب نفس و رشد عنصر انسانیت در کنار تخصّص ها و دانش ها و کارآیی ها.

6-      مبارزه با جریان های فکری و سیاسی منحرف و کوشش در افشاگری خطوط ظاهرا موجه و باطنا وابسته به سلطه های بیگانه.

7-      کوشش در پیوند زدن میان قشرهای پیش رو و پیش گام علی الخصوص قشرهای روحانی و دانشجو.

8-      دقّت و امعان نظر در شناسایی شعارهای ویران گر از قبیل شعارهای تفرقه افکن میان عناصر مومن به انقلاب و رهروان خطّ امام و شناسایی شعار دهندگان آن و در نتیجه آگاهی از نقاط آسیب پذیر انقلاب.

9-      تعقیب سیاست های استکباری در سطح منطقه و شناسایی دست اندر کاران آن و پی جویی راه های مقابله ی صحیح با آن.

10- کوشش برای ایجاد وحدت میان قشرهای مردم با یکدیگر و میان آنان با دولت و مقابله با هر حرکت خلاف انگیز.

(1/9/1360 پیام به نشست انجمن های اسلامی و سازمان های دانشجویان مسلمان دانشگاه ها و مدارس عالی کشور)

npedfhe79wryc037v5.jpg


[ دوشنبه 90/1/8 ] [ 11:53 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 614041