سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

     آن چیزی که میتواند در مقابل این امواج کشنده و کوبنده بایستد یک هویت عظیم جمعی بین المللی است. این هویت امروز در حال شکل گرفتن است. محورش هم نظام جمهوری اسلامی است.

     علت شلاق هایی هم که بر پیکر تاثر ناپذیر جمهوری اسلامی پی در پی وارد میکنند همین است.چون ایستادیم ما. ایستادن امیدوارانه...

     ما البته اگر پاش بیفتد تا آخرین قطره خونمون را میدهیم، اما میدانیم به آخرین قطره خون نمیرسه.

این پادکست زیبای صوتی را از اینجا بشنوید

کاری برخاسته از یقین

     یقین بدانید امروز یکی از مؤثرترین کارها، کاری است که شما در نیروهای دریائی ارتش   و سپاه به انجام دادن آن مشغولید: جبران عقب‌افتادگی‌های طولانی سالهای درازی که   حکومتهای طاغوتی نگذاشتند و زمینه‌ی پیشرفت دریانوردی و حضور دریائی را برای ایران   عزیز فراهم نکردند  .

امروز همه چیز عوض شده است

     ساحل ممتد و طولانیِ متعلق به ایران عزیز، امروز در اختیار دولتی مستقل و ملتی سرافراز و بیدار است؛ ملتی که به خدای متعال متکی است؛ نیروی خود را میشناسد و به آن میبالد و اراده‌ی خود را بر اراده‌ی تحکم‌آمیز هر قدرت سیاسی و نظامی تحمیل میکند و کسانی را که میخواهند با تحکم بر ملتها حاکمیت کنند، مجبور به عقب‌نشینی میکند.

ملتهای بیدار

       امروز ملتها هشیارند. امروز ملتها میدانند که حضور نظامی و مسلح بیگانگان در هر منطقه‌ای ـ‌‌‌‌‌ نه فقط در منطقه‌ی ما ـ مایه‌ی ناامنی آن منطقه است. اینجا هم حضور بیگانگان مایه‌ی ناامنی است.

اقتداری بهره مند

    چگونه میشود از این برکات به نفع منافع ملی استفاده کرد و کشور را از آن بهره‌مند کرد؟ با داشتن اقتدار. این اقتدار را شما نیروهای مسلحی که با معنای جهاد و مفهوم ازخودگذشتگی خو گرفته‌اید، میتوانید تأمین کنید.

بیانات امام خامنه ای در پایگاه نیروی دریائی ارتش در بندرعباس


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 1:18 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 614001