سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

محصولات ماه

در ماه مبارک رمضان، بسیارى از مردمِ موفق و باسعادت توانستند محصول زیادى را  بردارند؛ محصولى که براى دوره‌ى سال آنها، بلکه در مواردى براى سراسر عمر آنها،  داراى برکات خواهد بود  .

نتیجه صفای نفس

مردم روزه گرفتند؛ با روزه، در نفس خود صفا به وجود آوردند؛ که همین صفا و صمیمیت و  نورانیت، منشأ برکات بسیارى در زندگى فردى و اجتماعى است. این صفاى نفسانى به انسان  نیک‌اندیشى میدهد، تطهیر نفس از حسد و بخل و کبر و شهوت میدهد. صفا در نفس انسان،  محیط جامعه را محیط امن و امان روحى و معنوى قرار میدهد؛ دلها را به هم نزدیک  میکند؛ مؤمنان را به یکدیگر مهربان میکند؛ ترحم به یکدیگر را در میان جامعه‌ى  ایمانى گسترش میدهد  .

محصول عمده‌

محصول عمده‌ى دیگر این ماه، تقواست؛ که فرمود: «لعلّکم تتّقون». «دستى که عنان  خویش گیرد»؛ معناى تقوا این است. عنان دیگران را گاهى درست میتوانیم بگیریم؛ اگر بتوانیم عنان خودمان را بگیریم، خودمان را از چموشى، از وحشیگرى، از عبور از خطوط قرمز الهى باز بداریم، این هنر بزرگى است.

تمرینی برای امت

در زمان ما دستهائى که عنان خود را بگیرند، کم نیستند. این جامعه‌ى جوان کشور، این مجموعه‌ى نسل باطراوتِ بر روى کار آمده‌ى کشور، در راهِ درست حرکت میکنند، تمرین تقوا میکنند؛ این براى آینده‌ى این کشور، بلکه آینده‌ى امت اسلامى مژده‌ى بزرگى است.

نگذاریم صاعقه‌ى گناه، این خرمن ارزشمند محصول را آتش بزند و از بین ببرد.

وضع خودمان

به ملت عزیزمان بارها عرض کردیم که امروز ما به چند چیز احتیاج داریم:
1- اتحاد و
همدلى میان مردم با یکدیگر،
2- و میان مردم با مسئولین،
3- و میان مسئولین با یکدیگر
.

ضرورت دیگر، احساس کار و تحرک است... هر کسى در هر جا هست، میتواند براى خودش برنامه‌ى کارى را تعریف کند؛ این یکى از ضرورتهاست.

همه مراقب باشند، مواظب باشند؛ از انتخابات مانند یک نعمت الهى پاسدارى کنند

و وضع دنیا

کى فکر میکرد عوامل آمریکا و صهیونیسم در منطقه، یکى پس از دیگرى سقوط کنند؟ کى فکر میکرد دستى هست که بتواند این بتها را بشکند؟ اما این دست، بود. این دست، دست ملتها بود. همه باید به امت اسلامى با این چشم نگاه کنند. امت اسلامى چنین دست مقتدرى دارد؛ آن هم با اتکاء به ذکر الهى، با گفتن تکبیر، با گفتن نام خدا و آوردن یاد خدا،

ملتهاى مسلمان، چه در مصر، چه در لیبى، چه در تونس، چه در یمن و چه در بقیه‌ى کشورها، امروز این هوشیارى را احتیاج دارند. باید نگذارند پیروزى‌هائى که به دستشان آمده است، به وسیله‌ى دشمنان مصادره شود.

البته هر حرکتى، هر اقدامى وقتى براى خداست، وقتى عزم و اراده پشت آن هست، این حرکت به طور قطع به پیروزى خواهد رسید؛ این در همه جا صادق است،

 پروردگارا! قلب مقدس ولى‌عصر را از ما خشنود بفرما؛ ما را مشمول دعاى آن بزرگوار قرار بده.
پروردگارا! روح مطهر امام بزرگوارمان و ارواح طیبه‌ى شهدا را از ما راضى و خشنود بفرما.

خطبه‌هاى نماز عید سعید فطر


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 4:53 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 613939