سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمان الرحیم

«وقتى  جوان در یک کشورى بیدار شد، امید به بیدارى‌هاى عمومى در آن کشور افزایش پیدا میکند...»

برنامه و زمان بندی در صدا و سیمای کارمندی امری مهم و حیاتی است و کارمندی عمل کردن هم در پیچ و خم امور اداری و بروکراسی ضرورت آن است.
کارمندان صدا و سیما هم همین طور... و اما مدیریت هر مجموعه حرکت آن را مشخص و هدایت میکند که با کدام سیاست و به چه سویی برود.
فرمایشات رهبر انقلاب را از تلویزیون مشاهده کردم، ابتدا گمان کردم همان پخش اخبار تکراری روزمره است، اما انگار تازه اخبار پایان یافته بود. خلاصه ای از دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بیدارى اسلامى» را طبق معمول پخش کردند، حتی به تکبیرات میان صحبتهای رهبری هم رحم نکردند و آنها را نیز حذف نمودند تا زمان برسد و فیلم شبانگاه پخش گردد! نکند که قضا شود! که البته تکرارش حتما به پاست.
وقتی به عادات سخیف روزمره و گزارشات معمول کارمند-مدیریتی دچار شویم، همین میشود که گفتمان اصلی به فراموشی میرود و زندگانی دنیوی بر ما سلطه می یابد و آن گاه که مشکل و یا بحرانی ایجاد می شود به دنبال درمانش میگردیم که کجایی ای غافل راه همین است که ولی ات میگوید...

آن سوی این مرزهای جغرافیایی این دیار عظمت عشق به ولی را میبینیم، اما چرا این به تصویر کشیده نمی شود آن چنان که باید؟!
اصلا بگوییم بی خیال، چرا یک گزارش خشک و خالی از جوانان انقلابی دیگر کشورها بعد دیدار با رهبری گرفته و پخش نشد؟ پس رسالت و خط مشی تان کجاست کارمندان سازمان عریض و طویل!!! باید مدیران را مورد عنایت قرار داد... اما اینها «آقا مدیر» اند!!

چه گزارشات و مستندهای زیبایی میتوان ساخت... فرصتها در گذر است... قدر نعمتها را بدانیم... تا فرصت هست وظیفه تان را رشد و توسعه دهید عزیزان خدمتگزار
خیلی زیبا میتوان کار کرد... چرا همیشه باید از انقلابیون عقب باشید؟! چرا برنامه های انقلابی را پس از مدتی به فرسایش میکشانید؟!

می گویند «عبرتها فراوانند و عبرت گیرندگان کم»
البته خدا خیرشون بده بچه های «پرس تی وی» را که دوبار فرمایشات رهبری را پخش کردند، اما این کار با هنر و روشهای مختلف و به صورت مستمر باید ادامه یابد نه تنها در یک روز خبری شود و فردایش به فراموشی سپرده گردد.


[ چهارشنبه 90/11/12 ] [ 10:46 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 614287