سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

مادر جان! آن هنگام که در عزای کشته شدن حسینت در کنار فرات می گریی

از داغ آنهایی که علیه ظلم و طاغوت ایستادند و جانانه جنگیدند نیز نوحه بخوان!

اینجا نشسته ای راحت... هر کاری بخواهی انجام می دهی.. شاید دغدغه و مشکل خاصی نداشته باشی...

امنیت یکی از دو نعمتی است که تا داشته باشی قدرش را نمی دانی، اما اگر تنها کمی احساس اضطراب کنی به دنبال ملجا و پناهگاهی امن می گردی.

مقداری آن سو تر برادران و خواهران دینی ات، نه تنها امکانات ابتدایی زندگی آن طور که دیگران دارا هستند، ندارند، بلکه از دست حکومت فاسدشان نیز امانی ندارند؛ نه می توانند به راحتی به وضع موجود اعتراض کنند و نه می توانند به فرایض اعتقادی شان عمل نمایند.

تنها لحظه ای تامل کن! مسلمان باشی، شیعه باشی، ایام فاطمیه باشد، اول شهید دفاع از حریم ولایت، ظالم اول و دومی و ... را لعن نمایی ... و نتوانی گوشه ای قطره ای اشک بریزی و خلوتی کنی؛ حسینه های تان را تخریب کرده باشند و حتی عزاداری ممنوع شود و جرم تلقی گردد! چه می کنی؟ می توانی تحمل کنی و دم برنداری؟

امروز در بحرین و عربستان وضعیت این گونه است؛ با عزاداری برخورد خشن می کنند آل صهیون. نمونه های آن را کسانی که به مکه و مدینه رفتند، دیده اند.

تو که به راحتی اشک می ریزی، سینه میزنی، حسینیه و مسجد می روی و نه تنها کسی چیزی نمی تواند بگوید که تشویقت نیز می کنند، قدر بدان و میان عزاداری ها برای مجاهدان راه حق، برای مردان و زنان و کودکان مظلوم بحرین، برای امت بیدار شده اسلامی، به ویژه برادرانمان در عربستان و تونس و مصر و لیبی و یمن دعا کن که ان شاء الله یار آمدنی است، الیس الصبح بقریب.

***       ***       ***
شکایت مظلومیت مردم بحرین به صدیقه اطهر سلام الله علیها

 

شاعر:
برادر مرتضی حیدری آل کثیر مداح: برادر میثم مطیعی
برای دانلود فایل صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پخش


[ جمعه 91/1/18 ] [ 12:36 صبح ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 614295