سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم

ولایت مدار و دین دار

سختی ها و بلا ها و مشقتها در اطراف ما هستند و تا انسان خود را با آنها درگیر نسازد، رشد نکند و به آنچه که می خواهد نمی رسد.

یک مسلمان هم آموخته که باید در برابر رنج ها، صبر پیشه کند و تواصی به حق، وگرنه چه فراوانند مسلمانها و مدعیان دینداری در صلح و راحتی. مگر نه آنکه پیامبر بزگوار ما از همان ابتدای امر سختی های فراوان متحمل شدند و همه را در راه حق به جان خریدند و همین طور ائمه معصومین سلام الله علیهما.

سخن گفتن از دعوای آقایان! هم مشکلی را حل نمی کند،و به جرات میتوان گفت دشمن یا نفوذی آن گرداگرد دو طرف را گرفته اند، که بیداری اسلامی بزرگترین دغدغه این دوران ماست.

وقتی که امام خامنه ای می فرمایند «سیاست خاورمیانه ای آمریکا دچار شکست شده و آمریکایی ها احتیاج دارند برگ برنده ای را رو کنند» و «برگ برنده آنها کشاندن ایران پای میز مذاکره است» ما و بیشتر آقایون! باید بفهمیم که چگونه باید حرف بزنیم، موضع بگیریم ، سیاست گذاری کنیم و عمل نماییم.

خود آقا فرمودند که حرفهایشان را صریح و بی پروا با مردم می گویند و حرف خاصی باقی نمانده که این و آن نقل کنند که فرمودند « من دیپلمات نیستم؛ من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه می گویم» و هشدار می دهند که «عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال می شوند؛ مذاکره مشکلی را حل نمی کند» و با جدیت اعلام می نمایند «امروز اگر کسانی بخواهند سلطه آمریکا را مجددا در کشور برقرار کنند، ملت گریبان آنها را خواهد گرفت».

باید وظیفه را شناخت و به سمت انجام آن رفت. این چه دینداری است که بعضی ها برای خود نشانه رفته اند؟! در حالت عادی دم از ولایت زدن و در حالی که روزگار در حال امتحان همه ماست و سختی ها مقداری فشار آورده، بدیهیات دین را فراموش کرده و به بد اخلاقی بپردازیم!

نکند انقلابی گری و آرمان های آن یادمان برود، نکند مانند بعضی ها در دامان شیطان بزرگ پناهنده شویم، نکند گاو نه من شیر ده شویم، نکند عاقبت ذلیل این دنیا و آن دنیا شویم.

خدا رحمت کند شهید آیت الله بهشتی بزرگوار و مظلوم انقلاب را که می گفت «البته از دیروز تا حالا در رابطه با مسائلی که جدیدا مطرح شده مزتب مراجعه می شود و یادداشت داده می شود که شما باید به این مسائل پاسخ بدهید و توضیح بدهید برای ملت. من فقط یک توضیح دارم و آن این است که ما معتقدان سر سخت به ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان امام هستیم. ایشان فرموده اند در این زمینه ها مطلقا سخنی نگویید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت»

راستی امام خامنه ای خطاب به ما چه فرمود؟؟


[ شنبه 91/11/21 ] [ 2:46 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 613255