سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

بسم الله الرحمان الرحیم


چند روزی است خبرها و عکس العملهای زیادی در رابطه با اهانت مزدوران اسلام آمریکایی به قبور بزرگان سلف میشنویم. همه موضع گیری می کنند، پیام می دهند، تجمع می کنند و شعار و ...

اما چرا آن هنگام که به سوریه یورش بردند، عکس العمل چندانی نبود؟ وقتی که در عراق و لبنان و پاکستان و ... فتنه افکنی میکنند، کمتر سخن می گویند؟ و چرا همه آنانی که انتظار سخن و عمل از آنها می رود، مشغول امور خودشان هستند و ...

می گذاریم تا سرکشی و بی شرمی به مقدسات واضح مان برسد، بعد کاری میکنیم!

مگر توصیه «به وقت عمل کردن و سخن گفتن» از دین ما نیست؟!

چرا بعضی از خودمان به «بیداری اسلامی» کم توجه می کنند و حتی از به کار بردن این کلمات پرهیز می کنند؟!

مشکل اینجاست که نه دین را کامل و صحیح شناخته ایم و نه دشمن را.

دشمن از به کارگیری «بیداری اسلامی» هراس دارد. آیا این تجمع اعراب خود فروخته و آمریکا و اسراییل را نمی بینی؟!  

بیداری اسلامی

شهید آوینی در مقاله دولت پایدار حق نوشت: «و خلاف آنچه بسیاری می پندارند،آخرین مقاتله ما _به مثابه سپاه عدالت_ نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیر پاتر است.»

 

کوتاهی بزرگان در این قضیه جدی است  از سوریه گرفته تا ایران... یادمان نرفته سکوت برخی بزرگان را در فتنه سال 88 ، که اگر فتنه گران به موفقیتی دست می یافتند همین بلا را که امروز عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی دچارند، درگیرمان می شد.

خدا را شکر ما رهبری داریم که دیگران ندارند؛ شکر باید هم عملی و هم زبانی باشد، یعنی به هنگام به وظیفه و تکلیف انقلابی و شرعی مان عمل کنیم.

که البته به فضل الهی امیدواریم و آماده در صحنه تا حماسه خلق نماییم و نیاز به اتحاد و همدلی ذیل اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آله و سلم) داریم.

و اگرمبارزه ما با اسلام آمریکایی و لو «هزار ماه» باشد به یک «شب قدر» فرو خواهد ریخت و حق پرستان و مستضعفان وراث زمین خواهند شد.»

نابودی غرب


[ شنبه 92/2/14 ] [ 11:13 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 613254