سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمهیدات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خامنه ای در 1388/10/19 فرمودند «مطمئن باشید که روز نهم دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد .»

فتنه وقتی رخ داد که در عین قوت، دشمن را ضعیف فرض کردیم در حالی که ضعیف ترین دشمن، دشمنی است که عداوتش را آشکارا نشان می دهد و فتنه ها تکرار خواهند شد، اگر عبرت نگیریم.

باید از فتنه‌های تاریخ عبرت گرفت. وقتی فتنه احزاب، فتنه سقیفه، فتنه جمل، فتنه صفین، فتنه جنگ معاویه با امام حسن مجتبی (علیه السلام)، فتنه عایشه در دفن امام حسن (علیه السلام) و ... از اذهان فراموش شد و بر منابر به گونه دیگر تفسیر شدند، حادثه کربلا را نیز رقم زدند اما یاد و خاطره آن حادثه زنده نگه داشته شد و حضرت امام سجاد و حضرت زینب (سلام الله علیهما) مقابل فتنه انحراف از حقیقت واقعه کربلا توسط یزید و یزیدیان ایستادند و روشنگری کردند.

تمام فتنه‌ها شبیه یکدیگرند و همیشه عده ای در جامعه هستند که شفافبودن فضا را بر نمی‌تابند و از آن ناراحت هستند چرا که فقط در فضای غبارآلود است که می توانند به مقاصد و منافع خود نزدیک شوند. لذا با لفّاظی، رفتار و شعارها سعی می کنند حادثه های فتنه گون را عادی جلوه دهند و در مقام دوستدار حق از باطل حمایت کنند.

حماسه 9 دی


 


[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 9:26 عصر ] [ میثم ]
درباره وبلاگ

میثم
امام(ره) به ما آموخت «انتظار تنها در مبارزه است» و «بیداری اسلامی» که امام خامنه ای نویدش را داده اند و ما شاهدیم....*** ***باش تا صبح دولتت بدمد//کاین هنوز از نتایج سحر است***

جنبش letter4u

لینک دوستان

موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 613456